آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان گلستان 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان گلستان 98

اعلام نتایج تیزهوشان گلستان 98

در این مقاله با موضوع زمان اعلام نتایج تیزهوشان گلستان 98 همراه شما هستیم. همان طور که می دانید مدارس تیزهوشان با شرایط ویژه ای که دارند، دانش آموزان زیادی را به خود جلب می کند. از ویژگی های این مدارس می توان به سطح علمی بالا، وجود امکانات رفاهی مطلوب و توجه به استعدادهای هر دانش آموز و شکوفایی آن ها اشاره کرد. مدارس تیزهوشان در سراسر کشور و در مناطق مختلف تأسیس شده است و دانش آموزان حتی در مناطق محروم می توانند از این فرصت استفاده کنند. به دانش آموزان عزیز توصیه می کنیم برای کسب اطلاع از زمان و نحوه مشاهده اعلام نتایج تیزهوشان گلستان 98، شهریه و اعتراض به نتایج مدارس تیزهوشان و…. در این مقاله با ما همراه باشید.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان گلستان

دانش آموزان گلستان در نیمه خردادماه وارد جلسه آزمون تیزهوشان خواهند شد. آزمون تیزهوشان به صورت هماهنگ و ادغام شده با نمونه دولتی می باشد. 5 روز قبل از برگزاری آزمون تیزهوشان، کارت ورود به جلسه دانش آموزان دریافت شد. دریافت کارت ورود به جلسه و تمامی مراحل آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی و در سایت hoosh.medu.ir  برای پایه تحصیلی ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم انجام می شود. همچنین میتوانید از مطالب مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه نیز استفاده کنید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان گلستان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان گلستان 98 ، 20 روز بعد از برگزاری آزمون انجام می شود. در حال حاضر نمی توان زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان را حدس زد.

نحوه مشاهده نتایج

قصد داریم مراحل مشاهده نتایج از سایت hoosh.medu.ir را توضیح دهیم. در گام اول وارد وب سایت می شوید و از قسمت راست که در شکل زیر علامت گذاری شده است، اطلاعات خواسته شده را وارد کنید.
صفحه جدیدی که وارد آن می شوید، وضعیت پذیرش شما در مدارس انتخابی را نشان خواهد داد. در صورتی که رتبه قبولی مدرسه ای را کسب نمایید. کلمه “پذیرش” در آن ثبت می شود. با کلیک بر روی آیکن مدیریت می توانید کارنامه خود را مشاهده کنید. (رمز همگام را از مدیر مدرسه خود دریافت نموده اید)
در صورت فراموشی رمز همگام با کلیک بر روی فراموشی رمز در صفحه وارد شده، کد ملی خود را وارد کنید. سیستم به طور خودکار سریال شناسنامه داوطلب را به عنوان رمز جدید همگان قرار میدهد.

 

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم گلستان

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم گلستان ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) ، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم گلستان هنوز مشخص نیست، میتوان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم گلستان از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.
بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم گلستان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم گلستان ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم گلستان ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید ، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام ، اقدام نمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم گلستان

مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم گلستان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم گلستان ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم گلستان بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم گلستان دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم گلستان، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. اگر سوالاتی بی پاسخ دارید به کمک مشاوره تحصیلی تلفنی آن ها را حل کنید.

اعتراض به رتبه

بعد از مشاهده نتایج اگر اعتراض به نتایج و سؤالات دارید، می توانید با گذشت چند روز (4 تا 5 روز) بعد از اعلام نتایج، اعتراض خود را ثبت کنید. به زمانی که برای مجاز شدن به ثبت اعتراض اعلام می شود، توجه کنید تا این فرصت را از دست ندهید.

شهریه مدارس تیزهوشان گلستان

همان طورکه گفته شد، شهریه مدارس تیزهوشان با توجه به سطح امکانات و ویژگی های این مدارس مناسب است. شهریه مدارس تیزهوشان نصف شهریه مدارس غیر دولتی می باشد. از زمان ثبت نام کتاب درسی غافل نشوید.

ثبت نام حضوری در مدارس

پس از مشاهده نتایج آزمون در صورت پذیرش در مدرسه مورد نظر، باید در مهلت مشخص شده برای ثبت نام حضوری اقدام نمایید. در غیرا ین صورت غیبت شما منجر به حذف نام شما از لیست مدرسه می شود.

نکات قابل توجه در این زمینه

  1. رتبه کسب شده در آزمون، معیار پذیرش مدارس تیزهوشان است.
  2. در شهرستان هایی که چند مدرسه تیزهوشان وجود دارد، تنها انتخاب 3 مدرسه (در یک شهرستان واحد) مجاز است.
در نهایت پس از بررسی اعلام نتایج تیزهوشان گلستان 98 ، به دانش آموزان عزیز پیشنهاد میکنیم سری هم به مقاله اعتراض به نتایج تیزهوشان 98 بزنید.
برای آگاهی از نتایج تیزهوشان خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *