مشاوره تحصیلی, منتخب تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی آیدانیتو

امروزه با توجه به فراگیر شدن مراکز و موسسات و افزایش تعداد دانشگاه ها و به تبع آن بالا رفتن شمار دانش آموزان و دانشجویان، نیاز به مشاوره تحصیلی تلفنی، آنلاین و حضوری تبدیل به امری بدیهی شده است. به دنبال افزایش میزان تقاضای این نیاز تعداد مراکز مشاوره تحصیلی و متخصصان و کارشناسان این حوزه هم افزایش پیدا کرده است. به طوری که کمتر استان یا شهرستانی یافت می شود که از این مراکز بی بهره باشد.

  با این وجود شماری از دانش آموزان و دانشجویان به دلیل زندگی در شرایط سخت و سکونت در مناطق دور افتاده محروم از امکانات و همچنین عدم داشتن بضاعت مالی و وقت و انرژی کافی امکان دسترسی به مراکز مشاوره تحصیلی را ندارند؛ در چنین شرایطی پای مشاوره تحصیلی تلفنی به میان می آید، چرا که یک گزینه ی عالی برای کلیه دانش آموزان و دانشجویان به ویژه محصلان محروم و کم بضاعت می باشد و موجب صرفه جویی در وقت، انرژی و زمان این دانش آموزان و دانشجویان می گردد.

مشاوره تلفنی انتخاب رشته

      مشاوران و کارشناسان مراکز مشاوره هنگام اجرای فرایند مشاوره تحصیلی تلفنی خود به کلیه سوالات و دغدغه های دانش آموزان و دانشجویان پاسخگو خواهند بود؛ از جمله مهمترین سوالات و زمینه های درخواستی مشاوره تلفنی پیرامون انتخاب رشته کنکور سراسری، کنکور ارشد می باشد. در پروسه مشاوره تحصیلی تلفنی ، مشاوران متخصص در زمینه انتخاب رشته با بهره گیری از تجربیات دوران تحصیلی خود و همچنین مراجعه کنندگان سال های گذشته خود اقدام به ارائه به روزترین و مفیدترین اطلاعات انتخاب رشته می نمایند و نکات ضروری و هشدارهای لازم در این زمینه را به گوش دانش آموزان و دانشجویان خواهند رسانید.

     در مشاوره تلفنی انتخاب رشته کلیه مطالب مهم و اساسی انتخاب رشته از قبیل اهمیت علاقه و اهداف کاری و تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان، توجه به رتبه و ترازهای کسب شده در هر کدام از زیرگروه ها و انتخاب رشته های مربوط به آن زیرگروه ها، بیان تفاوت های انواع دانشگاه های روزانه و شبانه، دولتی و غیر دولتی، پیام نور، دانشگاه آزاد و … و همچنین رتبه بندی دانشگاه ها و امکانات رفاهی آنها و میزان شهریه هر کدام از آنها و همچنین آینده کاری و شغلی، شان اجتماعی هر کدام از رشته های انتخابی در جامعه و بازار کار و پیش نیازهای هر کدام از آنها مطرح خواهند ش

مشاوره درسی به صورت آنلاین و تلفنی

       یکی از مهمترین موضوعاتی که در مشاوره تحصیلی تلفنی توسط کارشناسان و مشاوران با دانش آموزان و دانشجویان کار می شود، پیرامون مشاوره درسی و انواع مطالب و نکات ضروری پیرامون آن می باشد. مثلا اینکه محصلان در خواندن هر کدام از انواع درس ها چه نکاتی را رعایت نمایند؛ در همین راستا مشاوران تحصیلی اقدام به بیان انواع روش هایی مطالعه دروس، نحوه تند خوانی و روانخوانی، یادداشت برداری، خلاصه نویسی، مرور و تمرین، بازخوانی، شیوه ارائه و کنفرانس دروس و تمرین نگارش و مقاله نویسی می نمایند. قسمت مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری نیز به صورت آنلاین با مشاورین حرفه ای و مجرب در خدمت شما میباشد.

      گاهی برخی از محصلان تحصیلات ابتدایی و عالی در گذراندن و کسب نمره قبولی دروس و واحدهای خود به دلیل عدم آگاهی از انواع روش های برنامه ریزی در مطالعه دروس دچار مشکل می گردند. که در این گونه مواقع می توانند با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی و با در میان گذاشتن مشکلات و سوالات خود با کارشناسان تحصیلی مربوطه با صرف کمترین هزینه و انرژی و زمان به بهترین و بالاترین مشاوره های تحصیلی دست یابند و با اجرای آنها تغییر و بهبود را در فرایند و عملکرد تحصیلی و درسی خود مشاهده نمایند.

آیا میتوان مشاوره تحصیلی تلفنی با موبایل انجام داد ؟

      امروزه با توجه به پیشرفت و گسترش روزافزون سطح فراگیری تکنولوژی و فناوری های روز و توسعه زیرساخت های شبکه های ارتباطی در اقصی نقاط کشور، این شرایط فراهم شده است که دانش آموزان و دانشجویان ساکن در مناطق دورافتاده و محروم از امکاناتی که امکان دسترسی به مراکز مشاوره تحصیلی به صورت حضوری را ندارند، با در دست داشتن یک گوشی موبایل به بهترین مراکز خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی دست یابند و مشکلات و سوالات تحصیلی و درسی خود را با بهترین مشاوران و متخصصان این حوزه در میان بگذارند و با صرف کمترین هزینه، زمان و انرژی به بالاترین و بیشترین اطلاعات و مشاوره ها در حوزه درسی و تحصیلی خود دست یابند. در عصر حاضر کمتر محصلی را می توان یافت که از دسترسی به گوشی های موبایل و باجه های تلفنی محروم باشد و با توجه به فراگیری گسترده شبکه های ارتباطی و توسعه میزان دسترسی به موبایل ها و گوشی های اسمارت فون به راحتی امکان ارتباط گیری و استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی برای تمامی دانش آموزان و دانشجویان به ویژه محصلان محروم فراهم گردیده است.

       امروزه با گسترش میزان مشارکت محصلان و ثبت نام آنها در کنکورها به ویژه کنکور سراسری و به دنبال آن افزایش میزان تقاضای نیاز به مشاوره تحصیلی تلفنی به ویژه در زمینه کنکور، مراکز خدماتی مشاوره تحصیلی تلفنی توسعه و گسترش فراوانی پیدا کرده است؛ به طوری که کلیه دانش آموزان و دانشجویان به ویژه محصلان محروم از امکانات می توانند به راحتی و با در دست داشتن یک گوشی موبایل یا یک تلفن ثابت به بهترین مراکز مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی دست یابند.

     در مشاوره تحصیلی تلفنی در زمینه کنکور سراسری، مشاوران این حوزه آمادگی پاسخگویی به کلیه سوالات و دغدغه های دانش آموزان در زمینه های چگونگی ثبت نام، شرح ضوابط و مقررات نام نویسی، شیوه ی برنامه ریزی و نحوه مطالعه و تقسیم بندی دروس، مهارت های تست زنی و نکات مهم و ضروری در خصوص جمع بندی مطالعات، پیش زمینه های لازم جهت شرکت در جلسه کنکور و … خواهند بود.

نحوه محاسبه هزینه مشاوره تحصیلی تلفنی چگونه است؟

     امروزه با توجه به هزینه بالای رفت و آمد و شرکت در جلسات حضوری مراکز مشاوره تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان با مسائل و مشکلات عدیده مالی مواجه می گردند و این موضوع برای محصلانی که در مناطق محروم ساکن هستند دوچندان می شود؛ در همین راستا و در سالیان اخیر مشاوره تحصیلی تلفنی جای خود را در میان مراکز مشاوره تحصیلی پیدا کرده است، به طوری که اهمیت ویژه ای را برای آن در نظر می گیرند در نتیجه به راحتی در تمامی زمینه ها مانند مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه میتوانید به صورت تلفنی اطلاعات کسب کنید.

     مشاوره تحصیلی تلفنی به دلیل عدم نیاز به رفت و آمد و پرداخت هزینه های مشاوره تحصیلی تلفنی موجب صرفه جویی بسیار فراوانی در زمان، انرژی و مهمتر از همه هزینه های محصلان گردیده است به طوری که کلیه دانش آموزان و دانشجویان می توانند با صرف کمترین هزینه به بهترین و بالاترین سطح از مشاوره تحصیلی تلفنی دست یابند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *