آیدانیتو > مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه
مشاوره تحصیلی, منتخب تحصیلی

مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه

مشاوره تلفنی تحصیلی مدرسه

مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه از جمله انواع مشاوره های تحصیلی تلفنی می باشد که به دانش آموزان و خانواده های آنها کمک می نماید تا بتوانند با آگاهی و شناخت انواع مدارس و تفاوت های برنامه ها، اهداف آموزشی، تربیتی و مدیریتی هر کدام نسبت به انتخاب مدرسه ای متناسب با علایق و اهداف تحصیلی فرزندانشان به درستی اقدام نمایند و تصمیمی درست اتخاذ نمایند.
در عصر حاضر و با توجه به گسترش و فراگیری مدارس و تنوع بالای آنها، دانش آموزان و والدین آنها، در انتخاب مدارس تحصیلی متناسب با خصوصیات و استعدادهای فرزندانشان دچار سردرگمی شده اند؛ به طوری که آگاهی از تفاوت های انواع مدارس و سبک های مدیریتی و تحصیلی و همچنین میزان هزینه های لازم جهت نام نویسی در آنها، موضوعی نیست که دانش آموزان و والدین بتوانند به تنهایی از پس آن بر بیایند؛ در چنین شرایطی مراجعه به مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه، امری ضروری و بدیهی می باشد.

مشاوران و کارشناسان مراکز مشاوره تحصیلی تلفنی اقدام به معرفی دقیق انواع مدارس با ارائه راهنمایی ها و اطلاعات لازم از آنها به والدین می نمایند تا بتوانند با شناخت کافی مدرسه مناسب را انتخاب نمایند. معرفی مدرسه تیزهوشان و مشاوره در خصوص آنها یکی از موضوعات مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه می باشد که در آن به ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد مدارس تیزهوشان و سبک های مدیریتی، شیوه های تربیتی و آموزشی و برنامه های سالیانه آنها، شهریه های و هزینه های لازم جهت نام نویسی، شرایط ثبت نامی و آمار و درصد قبولی این نوع مدارس در کنکور سراسری پرداخته خواهد شد.
مدارس تیزهوشان همانطور که از نامش پیدا است مدارسی منحصر به فرد و خاص به شمار می روند که ادامه تحصیل دانش آموزان و نام نویسی در آنها نیازمند برخورداری از شرایط و ویژگی های خاص و قبولی در آزمون های ورودی آنها می باشد که کارشناسان و مشاوران متخصص در زمینه مدارس هنگام ارائه مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه به متقاضیان به شرح و توضیح این نوع مدارس می پردازند.

مشاوره تلفنی مدارس نمونه دولتی

همانطور که ذکر شد در مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه به معرفی و شناساندن انواع مدارس به والدین و دانش آموزان اقدام می شود. یکی دیگر از این مدارس، مدارس نمونه دولتی می باشد که هر ساله شمار زیادی از دانش آموزان متقاضی ورود به آن هستند و با شرکت در آزمون های اختصاصی آنها به رقابت با یکدیگر می پردازند و در نهایت نفرات برتر این آزمون که موفق به کسب نمرات برتر شده اند می توانند اقدام به نام نویسی در این مدارس نمایند.

اما گاهی خانواده ها و حتی دانش آموزان آنها شناخت و اطلاعات کافی از این گونه مدارس، روش ها و متد آموزشی و پرورشی، هزینه های آنها و شیوه تهیه منابع آزمون های ورودی این مدارس و منابع لازم آنها ندارند و در نتیجه دچار سرگردانی و حیرت می گردند؛ در چنین شرایطی پیشنهاد می گردد که دانش آموزان و والدین آنها اقدام به مراجعه و بهره گیری از مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه نمایند؛ چرا که آنها به دلیل بهره گیری از کارشناسان و مشاوران زبده تحصیلی در این زمینه به راحتی هرچه تمام تر بهترین و بیشترین اطلاعات مورد نیاز شما در خصوص ویژگی ها و مزایا و معایب اینگونه مدارس با صرف کمترین هزینه، زمان و انرژی در اختیار شما قرار خواهند داد.

مشاوره تحصیلی تلفنی دانش آموزان

امروزه با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و فناوری های روز و توسعه زیرساخت های شبکه های ارتباطی در دورترین مناطق کشور، این شرایط فراهم شده است تا کلیه دانش آموزان به ویژه محصلان ساکن در مناطق دورافتاده و محروم که امکان دسترسی به مراکز مشاوره تحصیلی به صورت حضوری را ندارند، با در دست داشتن یک گوشی موبایل به راحتی و با صرف کمترین هزینه، زمان و انرژی به بهترین مراکز خدمات مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه دست یابند و پرسش ها و دغدغه های خود در خصوص انواع مدارس را با بهترین مشاوران و کارشناسان این حوزه در میان بگذارند به بالاترین و بیشترین اطلاعات و مشاوره ها در حوزه مدارس خود دست یابند. دانش آموزان میتوانند با مشاوره تحصیلی تلفنی کنکور سراسری برای آینده خود بهتر تصمیم بگیرند.
در عصر حاضر کمتر دانش آموزی را می توان یافت که از دسترسی به گوشی های موبایل و باجه های تلفنی محروم باشد و با توجه به فراگیری گسترده شبکه های ارتباطی و توسعه میزان دسترسی به موبایل ها و گوشی های اسمارت فون به راحتی امکان ارتباط گیری و استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه برای تمامی دانش آموزان فراهم گردیده است که به سادگی می توانند مشکلات تحصیلی و درسی خود را مطرح نمایند و جواب های خود را دریافت نمایند.

مشاوره تحصیلی تلفنی معرفی مدرسه

در مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه مشاورین و متخصصان مراکز مشاوره تحصیلی اقدام به معرفی ویژگی ها و خصوصیات انواع مدارس دولتی، نمونه دولتی، تیزهوشان و غیرانتفاعی به دانش آموزان و والدین آنها می نمایند و در این زمینه اطلاعاتی نظیر سبک های مدیریتی، متدها و روش های آموزشی و پرورشی هر کدام از آنها و نیاز یا عدم نیاز به پرداخت شهریه در هر کدامشان و میزان شهریه هر کدام، نحوه قبولی در آزمون های ورودی هر کدام و تفاوت سطح آموزشی و میزان درصد قبولی دانش آموزان آنها در کنکور سراسری و دانشگاه های برتر به مراجعان و تماس گیرندگان ارائه می گردد.
در نتیجه به کلیه دانش آموزان و خانواده های آنها که در زمینه انتخاب و ثبت نام در انواع مدارس دچار تردید و سردرگمی شده اند، پیشنهاد می شود که قبل از اتخاذ هر گونه تصمیمی و ثبت نام در مدارس اقدام به استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه نمایند، چرا که کارشناسان و مشاورین آنها اطلاعاتی به مراتب بیشتر و به روزتری از انواع مدارس دارند که به شما کمک می نماید تا با دیدی وسیعتر و اطلاعاتی کاملتر به انتخاب مدارس متناسب با علایق و اهداف تحصیلی دانش آموزان خود نمایند.

1 دیدگاه در “مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه

  1. ناشناس گفت:

    1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *