آیدانیتو > نحوه خرید سربازی
خرید سربازی

نحوه خرید سربازی

نحوه خرید سربازی

 

  در این مقاله سعی داریم تا آن دسته از افرادی که قصد دارند برای خرید سربازی اقدام کنند را راهنمایی کنیم؛ لذا در مقاله های درج شده در آیدانیتو به طور مفصل به شرایط خرید خدمت سربازی و میزان جریمه خرید خدمت سربازی به ازای هر مقطع و شرایط پرداخت وجه و همچنین مدارک مورد نیاز جهت پیش ثبت نام خرید خدمت صحبت کردیم. لازم می دانیم در این مقاله نحوه خرید سربازی ، 9 مرحله اقدام به خرید تا دریافت کارت معافیت را مورد بررسی قرار دهیم و تمامی گام های این فرایند را به طور کامل معرفی کنیم. ابتدا نیاز است افرادی که می توانند از طرح خرید خدمت استفاده نمایند را بشناسیم، افرادی مجاز به استفاده از طرح خرید خدمت سربازی می باشند که تا آخر سال 97، 8 سال غیبت از سربازی آنان تکمیل شده باشد، 8 سال غیبت برای افراد دانشجو، افرادی که از سربازی فرار کرده اند، ایرانی های مقیم خارج از کشور، سربازی های حین خدمت و … و شرایط پذیرش درخواست معافیت از طرح خرید خدمت آنها در مقاله شرایط خرید خدمت به طور کامل ارائه شده است. در ادامه نحوه محاسبه خرید سربازی را مشاهده می کنید. مشاوره تلفنی هم می تواند در این راه راهنمایی های مفید و با ارزشی را به شما هدیه دهد.

نحوه محاسبه قیمت خرید سربازی

ابتدا باید با جستجو در منابع مختلف از شروط و هزینه خرید سربازی مطلع شوید و با توجه به شرایط هر مشمول نحوه محاسبه خرید سربازی متفاومت است، مدرک تحصیلی ، میزان جریمه غیبت و .. همگی در محاسبه خرید سربازی تاثیر گذار هستند. در ادامه مراحل خرید را مشاهده کنید.

گام اول:

نیاز است افرادی که شامل طرح خرید خدمت می باشند برای پیش ثبت نام جریمه مشمولان خدمت به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10) مراجعه نمایند؛ دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی در سراسر کشور و در مناطق مختلف وجود دارند. برای پیش ثبت نام جریمه مشمولان خدمت ،مدارکی که در مقاله مدارک خرید خدمت درج شده است، مورد نیاز می باشد، ادامه ی نحوه خرید خدمت را مشاهده کنید.
گام دوم:
پس از پیش ثبت نام در دفاتر پلیس 10+ و ارائه مدارک گفته شده ، تطبیق مدارک با قوانین ، ضوابط ، ابلاغیه ها و دستورالعمل های اعلام شده از جانب وظیفه عمومی مستقر در شهرستان ها و ارسال پرونده ها به معاونت وظیفه عمومی استان ارسال می شود.

گام سوم:

در سومین مرحله، ارسال پیامک از طریق سامانه پیامکی 100 از جانب سازمان وظیفه عمومی ناجا، راجع به واریز هزینه جریمه به مشمولان 8 سال غیبت، انجام می شود.

گام چهارم:

با دریافت پیامک واریز وجه به مشمولان 8 سال غیبت، این افراد می بایست در مهلت تعیین شده برای عملیات پرداخت وجه اقدام نمایند. مشمولان 8 سال غیبت، حداکثر 5 روز فرصت دارند تا با مراجعه به همان دفتر پلیس +10 که برای ثبت نام اقدام کرده اند، شناسه واریز، شماره حساب و میزان مبلغ و فرم تعهدنامه محضری را دریافت کنند.

گام پنجم:

بعد از دریافت شناسه و فرم تعهدنامه محضری و … ، عزیزان 10 روز فرصت دارند تا فیش واریزی و فرم تعهدنامه محضری (تکمیل شده) مبنی بر صحت مدرک تحصیلی را به همان دفتر پلیس + 10 ارائه دهند و ثبت در سامانه وظیفه عمومی انجام شود. در صورتی که در مهلت گفته شده مدارک به دفاتر خدمات الکترونیک ارائه نشود، این تأخیر به منزله انصراف از درخواست خرید خدمت برداشت می شود.

گام ششم:

بعد از تکمیل مراحل توسط افراد مشمول به غیبت و ارائه فرم و … به دفاتر خدمات الکترونیک نظامی و ثبت آن، سوابق مشمولان از دفاتر پلیس 10+ به وظیفه عمومی محل سکونت مشمولان ارسال می شود.

گام هفتم:

مدارک ارسال شده توسط دفاتر پلیس + 10 ابتدا از جانب وظیفه عمومی محل سکونت مشمولان بررسی و تأیید می شود و سپس پرونده به معاونت عمومی استان ارسال می شود تا تأیید نهایی انجام شود.

گام هشتم:

تا به حال 7 مرحله را گذراندید ودر این مرحله که تمامی تأییدیه ها جهت معافیت خرید خدمت گرفته شد، معرفی و صدور کارت معافیت در مورد پرونده متقاضیان دارای تأییدیه واریز انجام می شود.

گام نهم:

باید تمامی این مراحل را با دقت بگذرانید و در آخرین گام صدور کارت هوشمند معافیت از خدمت وظیفه عمومی به نشانی متقاضی ارسال می شود.
در حال حاضر با نحوه خرید خدمت سربازی به طور کامل آشنا شدید، پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه نحوه خرید سربازی مقاله نحوه خرید سربازی به مقاله خرید اقساطی سربازی مراجعه کنید.
اگر سوالی پیرامون نحوه خرید سربازی دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *