آیدانیتو > مشاوره خانواده در کردستان
خانواده

مشاوره خانواده در کردستان

 

 

مشاوره خانواده در کردستان

خانواده مهم ترین و تأثیرگذارترین نهاد در هر جامعه است. ما در خانواده به دنیا می آییم، در خانواده رشد می کنیم و شخصیت مان در خانواده شکل می گیرد. هر چقدر پژوهش های روانشناختی بیشتری در دنیا انجام می شوند، این واقعیت که اولین سال های زندگی ما مهم ترین سال های زندگی مان هستند و به نوعی مسیر زندگی ما را مشخص می کنند، روشن تر می شود.
اولین سال های زندگی اکثر انسان ها در سراسر جهان، در خانواده سپری می شوند. پس بسیار مهم است که با آگاهی ازدواج کنیم، مهارت های ارتباطی را بلد باشیم، به صمیمیت و سلامت جنسی در زندگی مشترک اهمیت بدهیم، عشق ورزی و فرزند پروری را بلد باشیم، در صورت مشاهده نشانه های اختلالات روانی در خودمان یا سایر اعضای خانواده حتماً به فکر درمان باشیم و…
هر چقدر یک خانواده محیط و سازو کار سالم تری داشته باشد، اعضای آن سالم تر و موفق تر خواهند بود.

چرا مشاوره خانواده اهمیت دارد؟

خوشبختانه فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره ای و روانشناختی روزبه روز بیشتر جا می افتد. حالا دیگر بسیاری از ما درک کرده ایم که برای حفظ و افزایش سلامت خود و خانواده مان باید آگاه باشیم و بحران ها، تعارضات و تنش ها را فوراً درمان کنیم تا به آسیب های جدی تبدیل نشوند.
در گذشته مردم در مواجهه با مشکلات شخصی و خانوادگی از دوستان، آشنایان و افراد فامیل کمک می گرفتند. امروزه می دانیم که مشورت و دردودل با افراد ناآگاه، چقدر قابلیت آسیب زایی دارند و برای حل مشکلات روانشناختی بهتر است که از یک دکتر مشاوره خانواده کمک بگیریم.
مشاوره خانواده این امکان را برای ما فراهم می کند تا راهکارهایی علمی و کارآمد را برای حل مشکلات خانوادگی دریافت کنیم.
استقبال بالا از مشاوره خانواده در کردستان و سایر شهرهای گویا این است که مشاوره خانواده یک نوع بسیارمهم، تأثیرگذار و مفید از انواع مشاوره است.

مشاوره خانواده تلفنی

این روزها شاهد تغییرات زیادی در سطح جامعه هستیم. یکی از این تغییرات استقبال زیاد اعضای جامعه از مشاوره های غیرحضوری، مثل مشاوره تلفنی است.

 

شاید این سؤال برایمان پیش بیاید که چرا عده زیادی مشاوره تلفنی را به مشاوره حضوری ترجیح می دهند. در پاسخ به این سؤال، می توان مزایای مشاوره تلفنی را نام برد. مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن
  • نیاز به صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای کسانی که زندگی پرمشغله ای دارند
  • پاسخگو بودن در موقعیت های بحرانی که زمانی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان، در زمینه های مختلفی مثل خانواده، تحصیلی، شغلی، کسب و کار، مهاجرت، نظام وظیفه و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند. اگر به دنبال مشاوره خانواده در کردستان هستید می توانید با مشاوران ما در آیدانیتو تماس بگیرید.
خدمات مشاوره خانواده رایگان تلفنی در آیدانیتو شامل موارد زیر است:

اعتیاد

آیا از اعتیاد رنج می برید؟ آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، منجر به از هم گسیختگی خانه و خانواده شما شده است؟

در این شرایط بحرانی بهترین کار این است که برای آگاهی از نشانه های اعتیاد، علل اعتیاد، روش های ترک اعتیاد و… از یک مشاور کمک بگیرید.

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.
برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در کردستان و سایر شهرها، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.
به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند
در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در کردستان پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره خانواده آنلاین رایگان را به شما پیشنهاد می کنیم.
خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از یک اختلال روانی رنج می برید؟ قصد ازدواج یا طلاق دارید اما از تصمیم تان مطمئن نیستید؟ با خیانت یا بی وفایی همسرتان مواجه شده اید؟ می خواهید در مورد بهترین روش های فرزند پروری اطلاعات کسب کنید؟ نگران اعتیاد یکی از اعضای خانواده تان هستید؟
با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. و مشاوره خانواده رایگان دریافت کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *