خانواده

مشاوره خانواده رایگان

 

 

مشاوره خانواده رایگان

اکثر آدم ها در خانواده به دنیا می آیند و در خانواده رشد می کنند. اولین ارتباطات و تعامل های انسانی ما در خانواده اتفاق می افتند و اولین انسان هایی که می شناسیم اعضای خانواده مان هستند. پس طبیعی است که شخصیت ما در نهاد خانواده شکل بگیرد و طبیعی است که سلامت روانی خانواده عمیقاً مهم باشد. اگر یک خانواده از نظر روانی و روابط درونی بیمار باشد، اعضای خانواده هم بیمار می شوند و انسان های موفق، شاد، آرام و سالم نمی توانند در خانواده های بیمار رشد کنند.

خوشبختانه به علت رشد روز افزون علوم روانشناسی و مشاوره، توجه به خانواده هر روز بیشتر می شود و شهروندان جوامع مختلف از انواع خدمات مشاوره ای برای حل مشکلات خانوادگی استفاده می کنند.

مشاوره خانواده به ما کمک می کند تا قبل از جدی شدن بحران ها خانوادگی و فروپاشی نهاد خانواده، آن ها را حل و فصل کنیم. مشاوره خانواده تلفنی هم یکی از پر مخاطب ترین روش های حل معضلات خانوادگی است.

شرایط مشاوره خانواده رایگان

از آن جایی که خدمات رایگان همیشه مورد استقبال مردم بوده اند، در حوزه مشاوره روانشناسی آنلاین هم افراد ترجیح می دهند که بدون پرداخت پول یا با پرداخت هزینه ای نه چندان زیاد به راهکارهایی برای حل مشکلاتشان یا پاسخ سؤال هایشان دست پیدا کنند.

این روزها ارائه مشاوره خانواده رایگان هم تحت شرایطی امکان پذیر است.

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

مشاوره خانواده تلفنی رایگان نوعی از مشاوره است که بر مسائلی مثل ازدواج و زندگی مشترک، طلاق، اعتیاد یکی از اعضای خانواده، مشکلات کودکان و نوجوانان، فرزندپروری، مسائل جوانان در خانواده، مشکلات و اختلالات جنسی، خیانت، تنش های زناشویی، مسائل سالمندان و… تمرکز دارد و از طریق تلفن انجام می شود.

در واقع کسانی که با مشکلاتی در حوزه های گفته شده و هر نوع مشکل خانوادگی دیگری دست و پنجه نرم می کنند، کافی است که تلفن را بردارند و با یک مرکز مشاوره تلفنی تماس بگیرند. وقتی این تماس رایگان باشد به آن مشاوره خانواده رایگان می گویند.

 

مشاوره خانواده تلفنی رایگان در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز مشاوره و آموزش هوشمند است. مشاوران خانواده در این فضا خدمات با کیفیت و کاربردی ای را به مخاطبان ارائه می دهند. مشاوره آنلاین رایگان خانواده آیدانیتو می تواند در شرایطی رایگان باشد.

برای استفاده از این شرایط، مخاطبان آیدانیتو می توانند از طریق تلفن همراه و با شماره 42258-021 تماس بگیرند. وقتی این تماس برای اولین بار برقرار می شود، پنج دقیقه اول تماس کاملاً رایگان است و بابت مشاوره هیچ هزینه ای دریافت نمی شود.

بعد از پنج دقیقه مشاوره خانواده تلفنی رایگان ، پیامکی برای فرد ارسال می شود. این پیامک حاوی یک لینک است و فرد از طریق آن لینک می تواند وارد سایت آیدانیتو شود، اعتبارش را تمدید کند و به مشاوره تلفنی ادامه دهد.

خدمات مشاوره خانواده تلفنی رایگان در آیدانیتو

شاید این سوال برای مخاطبان آیدانیتو پیش بیاید که در تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو و استفاده از مشاوره خانواده رایگان ، در چه حوزه هایی می توانند از مشاور کمک بگیرند. در ادامه به تعدادی از مهم ترین حوزه های مشاوره خانواده تلفنی رایگان می پردازیم:

اعتیاد

آیا از اعتیاد رنج می برید؟ آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، منجر به از هم گسیختگی خانه و خانواده شما شده است؟ در این شرایط بحرانی بهترین کار این است که برای آگاهی از نشانه های اعتیاد، علل اعتیاد، روش های ترک اعتیاد و… از یک مشاور کمک بگیرید.

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.

برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.

برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.

متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.

به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده رایگان پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله بهترین مشاوره خانواده را به شما پیشنهاد می دهیم.
از یک مشکل خانوادگی رنج می برید؟ بحران های خانوادگی منجر به کاهش شدید کیفیت زندگی تان شده؟ به دنبال راهکارهای عملی و مفید هستید؟ نگران آینده خانواده تان هستید؟ برای آگاهی از انواع روش های حل مشکلات و بحران های خانوادگی، می توانید با مشاوران حرفه ای و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *