آیدانیتو > ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد
کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد






ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی از چند سال پیش تاکنون اقدام به جذب دانشجویان به دو صورت بدون آزمون و با آزمون در انواع رشته های تحصیلی دانشگاهی می کند. این موضوع امکان تحصیل در دانشگاه ها را برای داوطلبان و متقاضیان که بنا به هر علتی فرصت و امکان ورود به دانشگاه به شکل شرکت در آزمون سراسری را نداشته اند و یا حتی افرادی که در هیچ یک از رشته های انتخابی پذیرفته و جذب نشده اند را به شکل مطلوبی فراهم می آورد. بر طبق اخبار منتشره در رسانه ها پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی در دوره کارشناسی ناپیوسته آغاز شده است و کلیه متقاضیان می توانند اقدام به ثبت نام در این دوره تحصیلی نمایند. از این رو بحث مقاله حاضر را به مسئله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد اختصاص داده ایم. پس با ما همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد به دست آورید.

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد نسبت به سال های گذشته به طور کامل تغییر کرده است. باید بگوییم ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد از دیروز یکشنبه 15 اردیبهشت ماه 98 شروع شده است و تا اوایل شهریور ماه 98 ادامه دارد. برای اطلاع از بازه دقیق زمانی در نظر گرفته شده برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد

به دلیل عدم اطلاع شمار زیادی از داوطلبان و متقاضیان ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور دانشگاه آزاد در این بخش مراحل و نحوه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد را خدمت شما عنوان می کنیم. در اولین مرحله ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد هر فرد باید وارد سایت دانشگاه آزاد به آدرس azmoon.org شود و در دومین قدم خرید کارت اعتباری ثبت نام الزامی است. به این صورت که پیش از کلیک بر روی گزینه ثبت نام کلیک بر روی عبارت خرید کارت اعتباری ثبت نام و خریداری سریال ثبت نام ضرورت دارد. در مرحله سوم هر داوطلب باید اقدام به واریز هزینه ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد نماید. این پرداخت هزینه فقط به صورت اینترنتی امکانپذیر است. در چهارمین مرحله با در دست داشتن رمز عبور شش رقمی و شناسه پرداخت هشت رقمی نسبت به شروع فرایند ثبت نام اقدام نمایید. این امر پس از بازگشت به صفحه اول سایت و کلیک بر روی لینک ثبت نام انجام می شود. مراحل بعدی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد شامل تکمیل فرم ثبت نام، بارگزاری کردن عکس و انتخاب رشته های محل های مورد تقاضا می شود که باید به ترتیب انجام شود.

شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد تحت داشتن شرایطی از طرف فرد متقاضی انجام می پذیرد. برای اطلاع از لیست شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته آزاد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید تا شما را در این زمینه کاملاً راهنمایی نمایند.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کاردانی به کارشناسی بدون کنکور آزاد بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ناپیوسته دانشگاه آزاد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *