نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان بوشهر 98

اعلام نتایج تیزهوشان بوشهر 98

رقابت دانش آموزان برای حضور در مدارس تیزهوشان به دلیل سطح علمی بالا و همچنین خدمات رفاهی مطلوب و توجه و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان راه یافته به این مدارس است. اما برای حضور در مدارس تیزهوشان دانش آموزانی علاوه بر اینکه باید از شرایط اولیه ثبت نام برخوردار باشند، الزام به شرکت و قبولی در آزمون تیزهوشان که به صورت هماهنگ است، می شوند. به دانش آموزان عزیز استان بوشهر توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات لازم پیرامون زمان اعلام نتایج تیزهوشان بوشهر 98، شهریه مدارس تیزهوشان استان بوشهر 98، اعتراض به نتایج تیزهوشان، اقدامات لازم بعد از مشاهده ی نتایج، زمان اعلام نتایج تیزهوشان بوشهر 98 و … در این مقاله با آیدانیتو همراه باشند.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان بوشهر

داوطلبان 5 روز قبل از برگزاری آزمون که به صورت هماهنگ در نیمه ی اول خردادماه برگزار می شود، می توانند با مراجعه به سایتی که در آن ثبت نام کرده اند کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمایند. مشاوره تحصیلی تلفنی می تواند شما را در این کار کمک فراوانی کند.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان بوشهر

زمان اعلام نتایج تیزهوشان بوشهر 98 در حال حاضر به طور دقیق مشخص نمی باشد و نمیتوان تاریخ دقیقی را برای این آزمون اعلام کرد. اما با توجه به بررسی زمان اعلام نتایج سال های اخیر می توان گفت حدود 20 روز بعد از برگزاری آزمون، نتایج آزمون مشخص می شود.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان

دانش آموزان برای مشاهده نتایج ششم به هفتم با ورود به سایت hoosh.medu.ir و درج کد ملی و رمز ورود همگام (که از مدیر خود دریافت نموده اند) وارد صفحه ای خواهند شد که اطلاعات ثبت نامی و وضعیت پذیرش در هر یک از مدارس انتخابی مشخص خواهد شد. با انتخاب آیکن مدیریت کارنامه و درصدهای زده شده دانش آموزان قابل مشاهده است.در صورت فراموشی رمز همگام بر روی فراموشی رمز عبور کلیک کرده وارد صفحه باز شده که شماره ملی دانش آموز درج شود. سیستم به طور خودکار سریال شناسنامه را به عنوان رمز عبور جدید ثبت می کند. اما باید عرض کنیم که نتایج آزمون نهم به دهم در سایتی به نام azmoon.medu.ir منتشر می شود.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعتراض به نتایج آزمون

دانش آموزانی که به نتایج اعلام شده معترض هستند، می توانند در مهلت داده شده برای اعتراض، اعتراض خود را ثبت کنند. ثبت اعتراض در سایت  hoosh.medu.ir و حدود سه تا چهار روز بعد از اعلام نتایج آغاز می شود. مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه را هم بخوانید بد نیست!

ثبت نام مدارس تیز هوشان

حساس ترین مرحله را که بگذرانید مرحله بعد ثبت نام حضوری در مدارس است. اگر در زمان مشخص شده ثبت نام در مدارس پذیرش شده انجام نشود، نام دانش آموز از لیست دانش آموزان پذیرفته شده حذف خواهد شد و فرصت تحصیل در مدرسه تیزهوشان مورد نظر را از دست خواهند داد. بنابراین به زمان ثبت نام حضوری مدارس و همچنین ثبت نام کتاب درسی توجه کنید.

 

شهریه مدارس تیزهوشان در استان بوشهر

همان طور که می دانید تنها مدارس دولتی شهریه ای دریافت نمی کنند و سایر مدارس ملزم به دریافت شهریه از دانش آموزان می باشند. اما شهریه مدارس تیزهوشان با توجه ویژگی های ان مناسب است و می توان گفت 50 درصد کمتر از شهریه مدارس غیر دولتی می باشد.
اگر سؤالی درباره زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان بوشهر ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بوشهر

برای دسترسی به اطلاعات جامع در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) ، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بوشهر هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بوشهر از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود. بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بوشهر دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بوشهر ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بوشهر ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید ، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید. در اینجا باید خبر بسیار مهمی را خدمت شما دوستان عزیز عرض کنیم و آن هم این است که آزمون تیزهوشان ششم به هفتم استان بوشهر چندی پیش حذف گردید و تصمیم مسؤلین بر این امر قرار گرفت. در رابطه با دلایل حذف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم استان بوشهر می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم بوشهر

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم بوشهر حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم بوشهر ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم بوشهر بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم بوشهر دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم بوشهر ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

نکات قابل توجه در این زمینه

  1. معیار پذیرش مدارس تیزهوشان، رتبه کسب شده در آزمون است.
  2. در شهرستان هایی که چند مدرسه تیزهوشان وجود دارد، تنها 3 مدرسه (در یک شهرستان واحد) مجاز است.
به دانش آموزان عزیز پیشنهاد میکنیم برای اطلاع از اعلام تیزهوشان استان قزوین به مقاله مربوطه مراجعه نمایند.
برای آگاهی از نتایج تیزهوشان بوشهر با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *