آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان قزوین 99
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان قزوین 99

اعلام نتایج تیزهوشان قزوین 98

 در این مقاله به موضوع اعلام نتایج تیزهوشان قزوین 99 پرداخته ایم. با توجه به افزایش اهمیت تحصیل در سال های اخیر، تعداد داوطلبان شرکت کننده در آزمون تیزهوشان افزایش یافت و دلایل علاقه مندی و تعداد بالای داوطلبان به تحصیل در مدارس تیزهوشان، بالا بودن سطح علمی و آموزشی، وجود امکانات رفاهی و آموزشی، جذب معلمان با سابقه درخشان و خبره، توجه به استعدادهای دانش آموزان در مدارس تیزهوشان، توجه به جنبه های مختلف آموزش اعم از پژوهش، ورزش، کارگروهی، کادر آموزشی مجرب و هزینه کمتر از مدارس غیر انتفاعی می باشد.
دانش آموزان عزیز می توانند در این مقاله با جزئیات اعلام نتایج تیزهوشان قزوین 99 مانند زمان اعلام نتایج تیزهوشان قزوین 99، شهریه مدارس تیزهوشان استان قزوین، شرایط پذیرفته شدگان در نتایج تیزهوشان قزوین 99 و اقدامات لازم پس از آن، آشنا شوند.


زمان برگزاری آزمون تیزهوشان قزوین

آزمون تیزهوشان استان قزوین در خردادماه به صورت هماهنگ کشوری برگزار خواهد شد. دانش آموزان عزیز پنج روز قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود که شامل نام، نام خانوادگی و سایر مشخصات فردی، عکس داوطلب، مدارس انتخابی و نشانی دقیق حوزه امتحانی می شود را از وب سایتی که در آن ثبت نام کرده اند دریافت نمایند.

شرایط پذیرش دانش آموزان هم زاد

در صورتی که یکی از دانش آموزان دو یا چند قلو (هم جنس یا غیر همجنس) در نتایج آزمون موفق به پذیرش در مدرسه تیزهوشان انتخابی شود و دیگری 80 درصد نمره آخرین فرد پذیرفته شده در همان مدرسه را کسب نماید، مازاد بر ظرفیت آن مدرسه، دانش آموزن در آن پذیرفته می شود.   

زمان اعلام نتایج مدارس تیزهوشان قزوین

زمان دقیق اعلام نتایج مدارس تیزهوشان استان قزوین 99 اعلام نشده است اما با توجه به روال اعلام نتایج در سال های گذشته می توان گفت نتایج آزمون حدود 20 روز پس از برگزاری آزمون مشخص خواهد شد.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

ضوابط پذیرش در مدارس تیزهوشان

  1. پذیرش دانش آموزان برای ورود به مدارس دوره دوم تیزهوشان بر اساس رتبه کسب شده در آزمون می باشد.
  2. در شهرستان هایی که چند مدرسه دوره ی دوم استعدادهای درخشان وجود دارد، مجاز به انتخاب 3 مدرسه (همگی در یک شهرستان واحد) می باشد. لازم است انتخاب مدارس بر اساس اولویت ها انجام شود. برای ثبت نام کتاب درسی میتوانید از مشاورین کمک بگیرید.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان

برای مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنید و در سمت راست و در قسمت کد ملی و سریال شناسنامه در قسمت مشخص شده وارد مرحله بعد خواهند شد.
در صفحه ای که مشاهده می کنید، وضعیت پذیرش دانش آموز مشخص شده است. در صورتی که به آیکون مدیریت که در تصویر مشخص شده است، کلیک کنید می توانید کارنامه خود را مشاهده نمایید.

اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قزوین

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم قزوین ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قزوین هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قزوین از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود. بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قزوین دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قزوین ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم قزوین ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید ، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم قزوین

مطابق تجربیات سال های گذشته ، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم قزوین حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم قزوین ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم قزوین بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم قزوین دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم قزوین، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شهریه مدارس تیزهوشان استان قزوین

شهریه مدارس تیزهوشان استان قزوین در سال 98 به صورت دقیق مشخص نشده است، شهریه مدارس تیزهوشان 50 درصد کمتر از شهریه مدارس غیر انتفاعی می باشد. در ضمن در صورت عدم توانایی در پرداخت شهریه دانش آموزان بی بضاعت با صلاح دید مدیریت مدارس تیزهوشان تخفیفاتی تا سقف 100% به دانش آموزش داده خواهد شد. بنابراین هیچ دانش آموز تیزهوش و با استعدادی به دلیل عدم توانایی پرداخت شهریه از تحصیل در مدارس تیزهوشان باز نخواهد ماند. مشاوره تحصیلی تلفنی آزمون دکتری سراسری و آزاد را هم می توانید با بهترین کیفیت در سایت ما تجربه کنید.

پس از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان

دانش آموزانی که در آزمون قبول شده اند و رتبه قبولی مدارس انتخابی را کسب نموده اند، توجه داشته باشند در صورتی که در زمان مشخص شده برای ثبت نام حضوری در مدارس اقدام نکنند،  غیبت آنان به معنی انصراف آنها از تحصیل در مدرسه تلقی خوهد شد و اسم دانش آموز از لیست مدرسه حذف خواهد شد. بنابراین در مهلت مشخص شده و با در دست داشتن مدارک لازم جهت ثبت نام از جمله شناسنامه، کارنامه قبولی به سال آخر تحصیلی و مدارک دیگر تا پایان مردادماه اقدام به ثبت نام نمایید.

شناخت مدارس تیزهوشان استان قزوین

به طور مسلم شناخت و بدست آوردن اطلاعاتی ضروری در رابطه با مدارس تیزهوشان استان قزوین پیش از هر گونه اقدامی برای ادامه تحصیل در این قبیل مدارس از اهمیتی بسیار بالا و اساسی برخوردار است. در صورت داشتن تمایل به ادامه تحصیل در این مدارس و نداشتن اطلاعات صحیح و کافی در رابطه با مدارس تیزهوشان استان قزوین می توانید با مشاوران تحصیلی آیداینتو تماس بگیرید.

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان

دانش آموزانی که به نتایج و سؤالات آزمون معترض هستند، می توانند در زمان اعلام شده (حدود 4 الی 5 روز پس از اعلام نتایج) به صورت اینترنتی و از طریق سایت hoosh.medu.ir اعتراض خود را ثبت کنند پیشنهاد میکنیم سری هم به مقاله اعتراض به نتایج تیزهوشان 98 بزنید.
برای آگاهی از نتایج تیزهوشان خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *