آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان خراسان جنوبی 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان خراسان جنوبی 98

اعلام نتایج تیزهوشان خراسان جنوبی 98

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج تیزهوشان خراسان جنوبی 98 خواهیم پرداخت. همان طور که می دانید مدارس تیزهوشان با توجه به شرایط مطلوب و ویژه ای که دارد، همواره از اولویت های اولیه دانش آموزان می باشد. دانش آموزان عزیزی که از شرایط اولیه ثبت نام و شرکت در آزمون تیزهوشان برخوردار باشند، میتوانند در صورت موفقیت در رقابت بزرگ آزمون تیزهوشان به مدارس مورد نظر راه پیدا کنند. با توجه به سطح علمی و آموزشی بالا، خدمات رفاهی مطلوب و توجه به استعدادهای دانش آموزان به منظور شکوفایی آن ها تعداد شرکت کنندگان در مقایسه با ظرفیت پذیرش این مدارس بیشتر است. بنابراین دانش آموزانی به مدارس تیزهوشان ورود پیدا خواهند کرد که از سد آزمون با موفقیت بگذرند و رتبه قابل قبول مدارس انتخابی را کسب نمایند. دانش آموزان عزیز در این مقاله با زمان اعلام نتایج تیزهوشان خراسان جنوبی 98، نحوه مشاهده ی نتایج، دستیابی به رمز ورود جهت مشاهده ی نتایج در صورت فراموشی رمز همگام، اقدامات لازم پس از مشاهده ی نتایج، اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان، شهریه مدارس تیزهوشان خراسان جنوبی 98، آشنا خواهند شد.


زمان برگزاری آزمون تیزهوشان استان خراسان جنوبی

دانش آموزان عزیز بایستی در اوایل خردادماه جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون تیزهوشان خراسان جنوبی 98 اقدام کردند. اطلاعات حاوی کارت ورود به جلسه شامل مشخصات ثبت نام داوطلب، آدرس دقیق حوزه امتحانی و نام مدارس انتخابی می باشد. جزییاتی از این قبیل در صفحه مشاوره تحصیلی تلفنی کاملا گفته شده و به شما پیشنهاد می کنیم آن ها را بدانید تا به مشکل نخورید.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خراسان جنوبی 98

در حال حاضر زمان دقیقی از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خراسان جنوبی 98 در دسترس نمی باشد. اما با توجه به بررسی زمان اعلام نتایج سال های گذشته، می توان گفت که زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خراسان جنوبی 98، نیز مانند سال های گذشته حدوداً یک ماه بعد از برگزاری آزمون می باشد.

نحوه مشاهده نتایج آزمون تیزهوشان

دانش آموزان عزیز برای اطلاع از نحوه ی مشاهده نتایج آزمون در این بخش با ما همراه باشید. ابتدا لازم است برای مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان خراسان جنوبی 98 نهم به دهم وارد وب سایت Azmoon.medu.ir شوید و در کادر سمت راست که علامت گذاری شده است، اطلاعات خواسته شده را درج کنید. برای ورود به سایت نیاز به شماره ملی و رمز همگام که قبلاً از مدیریت دریافت نموده اید، می باشد. بعد از درج اطلاعات و ثبت وارد صفحه ای خواهید شد که اطلاعات ثبت نامی شما در آن وجود دارد و در فیلد وضعیت قبولی پذیرش یا عدم پذیرش شما در مدارس انتخابی مشخص شده است. با کلیک بر روی آیکن مدیریت کارنامه خود را مشاهده خواهید کرد.
 در صورت فراموشی رمز عبور همگام بر روی فراموشی رمز عبور کلیک نمایید و کد ملی خود را وارد کنید. با درج کد ملی سیستم به طور خودکار سریال شناسنامه دانش آموز را به عنوان رمز جدید در نظر می گیرد. دانش آموزان می توانند با درج سریال شناسنامه وارد سایت شوند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان جنوبی

سعی کنید برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم خراسان جنوبی ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) ، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان جنوبی هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان جنوبی از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.  بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان جنوبی دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان جنوبی ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان جنوبی ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید ، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام ، اقدام نمایید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم خراسان جنوبی

مطابق تجربیات سال های گذشته ، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان جنوبی حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون خواهد بود. هر داوطلب برای مشاهده نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان جنوبی باید به وب سایت azmoon.medu.ir مراجعه نماید. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان جنوبی ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید ، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان جنوبی بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان جنوبی دارید ، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان جنوبی ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

ثبت نام حضوری در مدارس تیزهوشان

اقدام مهم بعد از مشاهده ی نتایج تیزهوشان، ثبت نام حضوری در مدارس می باشد. دانش آموزانی که توانستند رتبه قبولی مدارس مورد نظر را کسب کنند، می بایست در زمان مشخص شده جهت ثبت نام در مدارس پذیرش شده  اقدام نمایند. در غیر این صورت غیبت و یا تأخیر آنها به منزله انصراف از تحصیل در مدارس تیزهوشان تلقی می شود و نام آنها از لیست مدارس حذف خواهد شد. مطالب موجود در صفحه مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه نیز می تواند به شما کمک کند.

شهریه ثبت نام در مدارس تیزهوشان خراسان جنوبی

همان طور که گفته شده مدارس تیزهوشان از شرایط تحصیلی خوبی برخوردار است و هر دانش آموزی برای پذیرش در مدارس تیزهوشان تلاش خود را به کار می گیرد اما تنها سطح علمی و رفاهی دلیل علاقمندی دانش آموزان به مدارس تیزهوشان نیست. بلکه یکی از اولویت های مهم شهریه و هزینه مدارس تیزهوشان در نقاط مختلف است. شهریه مدارس تیزهوشان به اندازه ی نیمی از شهریه مدارس غیر دولتی است که با توجه به امکانات این مدارس، شهریه مناسب محسوب می شود. شهریه مدارس تیزهوشان با توجه به ساعات ارائه کلاس های فوق برنامه، مقاطع تحصیلی و … متفاوت می باشد. ثبت نام کتاب درسی هم برای این مدارس را روز ثبت نام پیگیر شوید.

اعتراض به نتایج

هر ساله فرصتی به دانش آموزان معترض به رتبه و نتایج اعلام شده داده می شود که اعتراض خود را ثبت نمایند و در صورت صحت اعتراض به آن رسیدگی می شود. زمان اعتراض حدود 4 الی 5 روز بعد از اعلام نتایج می باشد.

به نکات زیر توجه کنید

  1. پذیرش در مدارس تیزهوشان تنها با توجه به تربه کسب شده در آزمون انجام می شود.
  2. در شهرستان هایی که چند مدرسه تیزهوشان وجود دارد. حداکثر 3 مدرسه انتخاب خواهد شد که در یک شهرستان واحد قرار گرفته باشند.
  3. اولویت بندی و ترتیب درج مدارس مورد نظر با توجه به سح علمی خود و رتبه قبولی مدارس انجام شود.
در نهایت پیشنهاد می کنیم پس از آگاهی از اعلام نتایج تیزهوشان خراسان جنوبی 98 ، سری هم به مقاله اعلام نتایج تیزهوشان 98  بزنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *