آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان 98

اعلام نتایج تیزهوشان 98

آزمون تیزهوشان دوره دوم متوسطه 98 در نیمه نخست اردیبهشت ماه در سطح کشور برگزار می شود و دانش آموزانی که از شرایط شرکت در آزمون تیزهوشان برخوردار باشند، می توانند در آن شرکت نمایند. بعد از برگزاری آزمون، معمولاً داوطلبان منتظر اعلام زمان صدور نتایج و اعلام نتایج تیزهوشان 98 خواهند بود تا از نوع مدرسه ای که خود یا فرزندتان در آن تحصیل خواهند کرد، مطلع شوند. به هر حال مدارس تیزهوشان برای پرورش و تربیت دانش آموزان نخبه و برتر شکل گرفته است و دارای مزایای خاص خود می باشد. از این رو متقاضیان قابل توجهی برای ورود به آن در رقابت هستند.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان 98

در دفترچه ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 اعلام شده است که زمان اعلام نتایج تیزهوشان بعد از آزمون مدارس نمونه دولتی خواهد بود. در سالهای قبل معمولاً اول تیرماه نتایج اعلام می شد و برای امسال می بایست منتظر اعلام سایت hoosh.medu.ir برای اعلام نتایج پایه ششم به هفتم وب سایت azmoon.medu.ir برای اعلام نتایج پایه نهم به دهم باشیم. زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان پایه های ششم به هفتم و نهم به دهم معمولاً در یک بازه ی زمانی یک ماه بعد از برگزاری آزمون است که بر اساس کارنامه منتشر شده برای شرکت کنندگان، تکلیف قبول شدگان و پذیرفته نشدگان مشخص می شود.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

نحوه اعلام نتایج تیزهوشان 98

نحوه اعلام نتایج تیزهوشان 98 به صورت اینترنتی و از طریق دو سایت hoosh.medu.ir برای اطلاع از نتایج تیزهوشان ششم به هفتم و سایت  azmoon.medu.ir برای اطلاع از نتایج تیزهوشان نهم به دهم است. متقاضیان لازم است با ورود به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی در منوی سمت راست خود، کد ملی و رمز را درج کنند تا به صفحه اعلام نتایج هدایت شوند.
در این صفحه اطلاعاتی همچون، نام، نام خانوادگی، کد ملی، جنسیت، تاریخ تولد، فیلد خواهر یا برادر دوقلو و نیز وضعیت قبولی و مدیریت درج شده است. در بخش وضعیت قبولی، پذیرفته شدن یا نشدن دانش آموز مشخص شده است. در فیلد مدیریت، کارنامه دانش آموزان قبول شده و نشده با هم متفاوت است. بدین معنی که پذیرش شدگان تنها از نوع مدرسه ای که در آن قبول شده اند، مطلع می شوند.
اما دانش آموزانی که موفق به پذیرش نشده اند، دارای کارنامه ای حاوی تعداد پاسخ های درست و نادرست و سفید در هر یک از منابع آزمونی سؤالات استعداد تحصیلی و تحلیلی، تراز خود دانش آموز در آزمون و نیز تراز آخرین دانش آموزی که در سه مدرسه انتخابی داوطلب پذیرفته شده است، درج گردیده است.
ردیفنامنام خانوادگیکد ملیجنسیتتاریخ تولدخواهر یا برادر دو قلو دارموضعیت قبولیمدیریت
بلهپذیرفته شدهفایل کارنامه داوطلب
داوطلبانی که خواهر یا برادر دوقلو دارند، اگر یکی از آنها در آزمون پذیرفته شود، دیگری در صورتی که 80 درصد نمره آخرین نفر پذیرفته شده در یکی از سه مدرسه ای که جزو اولویت های انتخابی اوست را کسب کرده باشد، امکان ثبت نام دارد.

نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان 98

قبولی و پذیرش داوطلبان برای دوره های ششم به هفتم و نهم به دهم تنها بر طبق رتبه دانش آموز که بر طبق نمره های کسب شده او و درصدهای به دست آمده در هر یک از دروس آزمونی به دست آورده است، محاسبه می شود و در صورتی که متقاضیان به نتایج به دست آمده اعتراض داشته باشند، می توانند در سایت hoosh.medu.ir یک هفته بعد از اعلام نتایج نهایی درخواست خود را ثبت نمایند. ظرفیت های اعلام شده تنها در صورتی که داوطلبان موفق به کسب حد نصاب های لازم شوند، جذب مدارس مورد نظر خواهند شد و ظرفیت ذخیره ای برای مدارس استعدادهای درخشان وجود نخواهد داشت. از مقاله ثبت نام کتاب درسی هم دیدن کنید.

آیا در مورد حذف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم چیزی شنیده اید؟

چندی پیش زمزمه حذف آزمون تیزهوشان ششم به هفتم در بین اهالی درس و کتاب پیچید. تا این که خبر قطعی حذف این آزمون چندی پیش توسط دست اندرکاران امر منتشر شد. اما آیا می دانید که علت این امر چه بوده است؟ و یا این که آیا جایگزینی برای این آزمون در نظر گرفته شده است؟ این ها سؤالاتی است که ممکن است ذهن شما و بسیاری از دانش آموزان را به خود مشغول کرده باشد. ما این نوید را به شما می دهیم که می توانید پاسخ این سؤالات خود را از مشاوران آیدانیتو بخواهید. پس معطل نکنید و با مشاوران ما تماس بگیرید.

در این مقاله به تحلیل و بررسی اعلام نتایج تیزهوشان 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله اعتراض به نتایج تیزهوشان 98 بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج تیزهوشان 98 در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *