پزشکی بدون آزمون, پزشکی بدون کنکور آزاد

پزشکی بدون کنکور آزاد 98

پزشکی بدون کنکور آزاد

در این مقاله به موضوع پزشکی بدون کنکور آزاد خواهیم پرداخت.  آیا رشته پزشکی بدون کنکور آزاد ارائه می شود. در این مقاله سعی داریم شما را از این مسئله آگاه کنیم. متأسفانه اطلاعات اشتباه در برخی از وب سایت ها مانع از تحصیل و باعث انتخاب اشتباه شما عزیزان می شود. بنابراین پیشنهاد می کنیم با مقاله پزشکی بدون کنکور آزاد  همراه ما باشید.

پزشکی بدون کنکور

بسیاری از داوطلبان طالب تحصیل در رشته پزشکی هستند. اما تعداد محدودی از آن ها در کنکور سراسری پذیرفته می شوند. در سایر رشته های تجربی و مهندسی و یا حتی گروه انسانی بسیاری از رشته ها بدون کنکور در دانشگاه های مختلف و یا حتی گروه انسانی بسیاری از رشته ها بدون کنکور در دانشگاه های مختلف ارائه می شود. اما رشته پزشکی چطور؟ در واقع باید بگوییم رشته پزشکی نیز به صورت مستقیم پذیرش بدون کنکور ندارد. منظورمان از پذیرش مستقیم بدون کنکو چیست؟ یعنی داوطلبان نمی توانند در انتخاب رشته و ثبت نام بدون یکی از دانشگاه ها از جمله دانشگاه آزاد، رشته پزشکی را انتخاب کنند. داوطلبان عزیزی که قصد جدی در تحصیل رشته پزشکی دارند، دو راه خواهند داشت. اولین راه این است که تلاش خود را برای کنکور سال بعد کنید و می توانید با تلاش در دانشگاه آزاد نیز به تحصیل مشغول شوید. راه دو به روش بدون کنکور است اما چگونه؟ در گذشته داوطلبان می توانستند با داشتن شرایط خاصی در داخل کشور به تحصیل پزشکی بدون کنکور بپردازند طبق آن شرط داوطلبان  باید 72 واحد درسی را در یکی از دانشگاه های معتبر و تأییدیه از جانب وزارت بهداشت و وزارت علوم می گذراندند و معدل کسب شده 72 واحد بالای 15 بود. در این صورت می توانستند انتقالی به یکی از دانشگاه های ارائه دهنده بگیرید.برای اطلاع از ارشد بدون کنکور روی لینک آبی کلیک کنید.

پزشکی بدون کنکور دانشگاه آزاد

اما سؤالی که در این بین به وجود می آید، این است در کدام دانشگاه ها امکان تحصیل و انتقالی از رشته پزشکی خارج از کشور وجود دارد ؟ آیا می توان درخواست پذیرش را به یکی از دانشگاه های آزاد ارائه دهنده رشته پزشکی کرد؟ متأسفانه باید بگوییم خیر. امکان پذیرش بدون کنکور دانشگاه آزاد وجود ندارد. حتی با وجود برخورداری از تمامی شرایط گفته شده این امکان برای داوطلبان عزیز وجود نخواهد داشت. بنابراین توجه داشته باشید که دانشگاه آزاد در رشته پزشکی بدون کنکور دانشجو جذب نمی کند. داوطلبان عزیز نمی توانند در دانشگاه آزاد، دولتی  در دوره های روزانه و نوبت دوم، پیام نور و غیر انتفاعی به تحصیل رشته پزشکی به روش بدون کنکور شرکت کنند. به داوطلبان عزیز توصیه می کنیم در انتخاب رشته خود که مرحله بسیار حساس و مهم محسوب می شود، با فراد صادق و آگاه مشورت کنید، می توانید برای اطلاع از جزئیات بیشتر و انتخاب رشته با مشاوران با سابقه و توانمند آیدانیتو تماس بگیرید. پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله پزشکی بدون کنکور آزاد مقاله لیست دانشگاه های پزشکی بدون کنکور 97 را مطالعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *