لیست رشته ها کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری

دامپروری از جمله رشته های دانشگاه علمی کاربردی است که اخیرا توجه تعداد قابل توجهی از داوطلبان را به خود جلب کرده است. افرادی که علاقه دارند به طور تخصصی در صنعت دامداری فعالیت کنند و یا شاغل در این صنعت هستند، با توجه به تمرکز دانشگاه علمی کاربردی بر مهارت آموزی، مایل هستند که در رشته دامپروری تحصیل کنند. در این مقاله لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری را معرفی کنیم تا داوطلبان با اطلاع از لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری بدانند چه انتخاب هایی در پیش رو دارند.

رشته دامپروری دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری در گروه کشاورزی دانشگاه جامع علمی قرار دارند. لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری شامل چهار رشته است که در ادامه به آنها اشاره خواهد شد. فارغ التحصیلان کاردانی علمی کاربردی دامپروری، کاردان فنی دامپروری نامیده می شوند.

رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری

لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری عبارتند از :

  • کاردان فنی دامپروری – پرورش اسب
  • کاردان فنی دامپروری – پرورش زنبور عسل
  • کاردان فنی دامپروری – پرورش صنعتی طیور
  • کاردان فنی دامپروری – پرورش صنعتی گاو

شرایط پذیرش کاردانی دامپروری علمی کاربردی

برای پذیرش کاردانی دامپروری علمی کاربردی، داوطلبان می بایست دیپلم سه ساله متوسطه نظام جدید (نظری، کار و دانش و فنی و حرفه ای) یا دپیلم چهار ساله یا شش ساله نظام قدیم متوسطه ( نظری یا فنی و حرفه ای) داشته باشند. داوطلبان حتما می بایست تا آخر شهریور 97 فارغ التحصیل شده و مدرک تحصیلی خود را اخذ نمایند، در غیر این صورت واجد شرایط ثبت نام کاردانی علمی کاربردی محسوب نمی شوند.

شیوه پذیرش کاردانی علمی کاربردی دامپروری

پذیرش کاردانی بدون کنکور دانشگاه جامع علمی کاربردی بر مبنای سوابق تحصیلی یا همان معدل دیپلم دبیرستان صورت می گیرد.

ثبت نام بدون کنکور کاردانی دامپروری علمی کاربردی

ثبت نام و انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی بدون کنکور آنلاین است و داوطلبان می توانند از طریق سایت سازمان سنجش اقدام به ثبت نام نمایند. برای ثبت نام اول باید کارت اعتباری خریداری شود. پس از خرید کارت اعتباری داوطلب سریال 12 رقمی دریافت می کند که با استفاده از آن می تواند وارد بخش ثبت نام شود. هزینه کارت اعتباری ثبت نام 22000 تومان است.

زمان ثبت نام کاردانی دامپروری دانشگاه علمی کاربردی بدون کنکور

زمان ثبت نام کاردانی دانشگاه علمی کاربردی از 22 تا 28 مرداد 97 تعیین شده است. این مرحله از ثبت نام برای ورودی های مهر است. ثبت نام نوبت دوم برای ورودی های بهمن ، اواخر آذر ماه یا اوایل دی ماه 97 انجام می شود.

به داوطلبان عزیز پیشنهاد می دهیم پس از مطالعه مقاله لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری به مقاله انتخاب رشته کاردانی بدون کنکور علمی کاربردی پرورش اسب 97  هم سر بزنند. همان طور که در بالا اشاره شد پرورش اسب یکی از گرایش های رشته دامپروری است.

داوطلبان عزیز می توانند برای انتخاب رشته کاردانی علمی کاربردی و نیز  لیست رشته های کاردانی علمی کاربردی دامپروری با مشاوران خبره آیدانیتو در تماس باشند تا از جزئیات مربوطه مطلع شوند. 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *