کارشناسی بدون کنکور, کارشناسی بدون کنکور آزاد

عمران بدون کنکور آزاد

عمران بدون کنکور آزاد

در این مقاله به موضوع عمران بدون کنکور آزاد خواهیم پرداخت ، اگر به رشته عمران علاقه مند هستید و در کنکور سراسری موفق به  پذیرش در هیچ دانشگاهی نشده اید، می توانید به روش بدون کنکور در رشته مورد علاقه خود شرکت کنید. یکی از دانشگاه های ارائه دهنده رشته عمران بدون کنکور، دانشگاه آزاد است. داوطلبان گرامی در مقاله عمران بدون کنکور آزاد راجع به شرایط پذیرش در مقاطع عمران کارشناسی ناپیوسته و عمران کارشناسی پیوسته، نحوه ی ثبت نام و پذیرش و …. مطالعه خواهید کرد، همراه ما باشید.

عمران بدون کنکور دانشگاه آزاد

داوطلبان عزیز می توانند رشته عمران بدون کنکور دانشگاه آزاد را در مقاطع کارشناسی پیوسته و کارشناسی ناپیوسته انتخاب کنند، شراط اختصاصی پذیرش عمران بدون کنکور آزاد 97 هر یک از مقاطع متفاوت است که در مباحث بعدی این شرایط به طور کامل ارائه شده است.

زمان ثبت نام عمران بدون کنکور آزاد

داوطلبان عزیز توجه کنید دانشگاه آزاد در دو نوبت بدون کنکور دانشجو می پذیرد؛ اولین مرحله در نیمسال اول (مهر) و دومین مرحله نیمسال دوم (بهمن) انجام می شود. در حال حاضر نزدیک به زمان آغاز ثبت نام برای ورودی مهر دانشگاه آزاد هستیم.

زمان ثبت نام عمران بدون کنکور دانشگاه آزاد در نیمه دوم در مردادماه انجام می شود. کارشناسی پیوسته عمران آزاد به احتمال زیاد در 16 مرداد ماه و کارشناسی ناپیوسته عمران آزاد کمی دیرتر از انتخاب رشته کارشناسی پیوسته و احیانا در هفته سوم مرداد ماه انجام می شود.

نحوه ثبت نام عمران بدون کنکور آزاد

داوطلبان عزیز برای ثبت نام عمران بدون کنکور آزاد ابتدا باید وارد سایت دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی azmoon.org شوید و بعد از پرداخت وجه ثبت نام مجاز به ثبت نام و انتخاب رشته می شوید، شما عزیزان مجاز به انتخاب 20 کد رشته/محل هستید که توصیه میکنیم به ترتیب اولویت انتخاب های خود را درج کنید.توجه داشته باشید که امکان ویرایش اطلاعات و تغییر لیست انتخاب بعد از ثبت نام وجود نخواهد داشت.

شرایط ثبت نام عمران بدون کنکور آزاد

داوطلبانی که قصد ثبت نام دوره کارشناسی ناپیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی عمران دانشگاه آزاد را دارند، باید مدرک کاردانی (پیوسته، ناپیوسته) و یا کاردانی دانشگاه جامع علمی کاربردی داشته باشند.

داوطلبانی که قصد ثبت نام دوره کارشناسی پیوسته پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی عمران دانشگاه آزاد را دارند، ، باید از مدرک دیپلم کامل نظام قدیم متوسطه و یا گواهی دوره پیش دانشگاهی نظام جدید متوسطه و یا اشتغال به تحصیل در دوره پیش دانشگاهی نظام جدید را داشته باشند.

واحدهای ارائه دهنده عمران آزاد

در این مبحث برخی از واحدهای ارائه دهنده عمران آزاد را در دوره کارشناسی پیوسته بدون کنکور و کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور مشاهده خواهید کرد:

دوره کارشناسی پیوسته بدون کنکور آزاد:

  • واحد اقلید
  • واحد اراک
  • واحد استهبان
  • واحد بیضاء فارس
  • واحد کازرون
  • و ……

دوره کارشناسی ناپیوسته بدون کنکور آزاد:

  • واحد پارس آباد مغان
  • واحد شهر مجلسی
  • واحد کاشان
  • واحد میمه
  • مرکز آبدانا
  • و ……

با توجه به این موضوع که امکان ویرایش اطلاعات و تغییر انتخاب رشته بعد از ثبت نام در دوره بدون کنکور دانشگاه آزاد برای داوطلبان وجود ندارد این مرحله بسیار حساس است و باید با دقت بیشتری انجام شود.

به متقاضیان رشته های بدون کنکور دانشگاه آزاد پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه عمران بدون کنکور آزاد مقاله لیست رشته های بدون کنکور آزاد 97 را مطالعه کنید.

پیشنهاد میکنیم برای انتخاب رشته عمران بدون کنکور آزاد و یا در صورت بروز خطا و داشتن سوالاتی پیرامون عمران بدون کنکور آزاد  با مشاوران باسابقه و توانمند آیدانیتو  تماس بگیرید، 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *