خانواده

مشاوره خانواده در شمال تهران | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در شمال تهران

مركز مشاوره خانواده شمال تهران

مشاوره خانواده در شمال تهران

در اين مقاله به موضوع مشاوره خانواده در شمال تهران مي پردازيم. فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره خانواده روز به روز بیشتر در جامعه ما و سایر جوامع در جهان جا می افتد. امروزه بسیاری از ما انسان ها می دانیم که بهتر است برای غلبه بر مشکلات فردی و خانوادگی، به جای این که از یک دوست یا آشنا کمک بگیریم، به یک متخصص مراجعه کنیم. کسی که در رشته مشاوره یا روانشناسی تحصیل کرده و در این زمینه دارای تجربه و تخصص است.

معمولاً مشاوره خانواده بیشتر از سایر انواع مشاوره با استقبال مواجه می شود، چون اکثر ما در خانواده متولد می شویم، در خانواده رشد می کنیم و هر چقدر رشد و پرورش مان در محیط خانه و خانواده سالم تر باشد، دوران بزرگسالی سالم تری خواهیم داشت و در زندگی فردی و اجتماعی موفق تر عمل خواهیم کرد.

خدمات بی شمار مشاوره خانواده در شمال تهران و سایر نقاط تهران نشان دهنده این است که ایرانیان ضرورت آگاهی های روانشناختی را برای افزایش سلامت روانی خانواده هایشان درک کرده اند.

 

مشاوره خانواده تلفنی

استقبال از مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین هر روز بیشتر از قبل می شود. شاید بتوان گفت که سبک زندگی های امروز به نوعی است که مشاوره های غیرحضوری مفیدتر و کارآمدترند.

به عنوان مثال مشغله های زندگی از همیشه بیشتر شده اند و بسیاری از افراد فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند. اما هر کسی می تواند به راحتی و با استفاده از یک تلفن ثابت یا همراه با یک مشاور متخصص تماس بگیرد.

به طور کلی مشاوره تلفنی مزایای فراوانی دارد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های زیادی دارند
  • پاسخگو بودن در شرایط بحرانی که فرصتی برای مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز آموزش و مشاوره هوشمند است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، مهاجرت، کسب و کار، حقوقی، اختلالات روانی و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند.

چنانچه در جست و جوی مشاوره خانواده در شمال تهران ، سایر نقاط تهران یا شهرهای دیگر ایران هستید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. و مشاوره روانشناسی آنلاین دریافت کنید.

مهم ترین خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو شامل موارد زیر هستند:

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج و تشکیل خانواده یک اتفاق بی اهمیت نیست و به شرایط و معیارهایی نیاز دارد. بعضی دختران و پسران جوان تصور می کنند که عشق و علاقه برای شروع زندگی مشترک کافی است. اما آمارها نشان می دهند که دلیل بسیاری از طلاق ها عدم شناخت کافی همسران از همدیگر، قبل از ازدواج است.

مشاوره خانواده در آیدانیتو فرصتی است که افراد می توانند به واسطه آن از معیارهای ازدواج، شرایط لازم برای تشکیل خانواده و شناخت بیشتر خود و طرف مقابل آگاهی کسب کنند.

مسائل جنسی

اگرچه مسائل جنسی همیشه در فرهنگ ما یک تابوی بزرگ بوده است. اما این رابطه مهم ترین عامل طلاق در ایران است. چنانچه رابطه جنسی با کیفیت نباشد، رابطه عاطفی آسیب خواهد دید و در ادامه طلاق عاطفی یا رسمی اتفاق بعیدی نیست.

در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید با روش های درمان اختلالات جنسی ای مثل زودانزالی، دیرانزالی، سرد مزاجی، اختلال نعوظ و….، بیماری های مقاربتی، راهکارهای حفظ بهداشت و سلامت جنسی، روش های تربیت جنسی کودکان و…. اطلاعات کسب کنید.

طلاق

بدون شک طلاق اتفاق خوشایندی نیست و کمتر کسی ممکن است در زمان آغاز زندگی مشترک به جدایی فکر کند. اما به هر حال طلاق اتفاقی است که گاهی اجتناب ناپذیر می شود.

همسرانی که قصد طلاق دارند یا در شرف جدایی هستند می توانند با استفاده از مشاوره طلاق در زمینه روش های پیشگیری از طلاق، روندهای قانونی طلاق و مراقبت های روانی بعد از طلاق اطلاعات کسب کنند.

خیانت

متأسفانه روابط فرازناشویی روز به روز در جامعه ما شایع تر می شوند و خیانت به یک دلیل شایع برای اختلافات زناشویی و طلاق تبدیل شده است. اگر چه مورد خیانت واقع شدن اتفاقی بسیار تلخ و آسیب زا است اما در زمان مواجهه با بی وفایی همسر نباید بی گدار به آب زد.

بعضی راهکارها می توانند از خیانت پیشگیری کنند و در مواقع خاصی، خیانت به معنای پایان زندگی مشترک نیست و با استفاده از خدمات مشاوره ای می توان رابطه آسیب دیده را ترمیم کرد.

اعتیاد

اعتیاد قطعاً و حقیقتاً یک بلای خانمان سوز است و می تواند علاوه بر فرد، نزدیکانش را نابود کند. هر چقدر در مورد علائم و نشانه های اعتیاد و روش های ترک اعتیاد آگاه تر باشیم، بهتر می توانیم با آن مقابله کنیم. پيشنهاد مي كنيم درباره اعتياد بيشتر بخوانيد.

در مشاوره اعتیاد شما می توانید یاد بگیرید که به عنوان اطرافیان یک فرد معتاد چطور با او رفتار کنید و در مورد بهترین روش های ترک اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

بیماری هایی که موجب آسیب و آزار انسان ها می شوند فقط شامل بیماری های جسمی نیستند. بیماری های روانی هم بخش اعظمی از اختلالات انسان ها را تشکیل می دهند و حتی می توانند آسیب زا تر از مشکلات جسمی باشند.

مشاوره روانشناسی در آیدانیتو، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد علائم و نشانه های اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، بیش فعالی، شیزوفرنی، دو قطبی و… علل ابتلا به این اختلالات و روش های درمانشان اطلاعات کسب کنید.

مشاور خانواده در شمال تهران

کودکان و نوجوانان

بعضی تصور می کنند که فقط بزرگسالان از مشکلات فردی و خانوادگی رنج می برند اما این تصور کاملاً اشتباه است. اختلالات روانی ای مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، شیزوفرنی، دو قطبی و….کودکان و نوجوانان را هم درگیر می کنند.

از سویی دیگر، نوجوانی و بلوغ یک دوره بسیار مهم و سرشار از چالش در زندگی هر انسانی است و هر چقدر والدین و دیگر بزرگسالانی که با نوجوان در ارتباط هستند، بیشتر در مورد این دوران آگاه باشند، بلوغ بهتر و آسان تر طی خواهد شد.

مشاوره کودک و نوجوان فرصتی برای کسب آگاهی در زمینه چالش های دوران کودکی و نوجوانی و روش های درمان اختلالات روانی کودکان و نوجوان و اصلاح رفتارهای منفی آن ها است.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

در این مقاله به مشاوره خانواده در شمال تهران پرداختیم. و با بهترین مشاوره خانواده صحبت کنید.

از یک مشکل فردی یا خانوادگی رنج می کشید؟ نگران آینده زندگی مشترک و خانواده تان هستید؟ می خواهید سلامت روانی خانواده تان را ارتقا دهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *