خانواده

مشاوره خانواده در کاشان | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در کاشان

مرکز مشاوره خانواده کاشان

مشاوره خانواده در کاشان

در این مقاله به بررسی موضوع مشاوره خانواده در کاشان می پردازیم. هیچ انسانی ممکن نیست که هرگز در طول زندگی دچار مشکلات روانی، فردی، رابطه ای، خانوادگی و….نشود. زندگی سرشار از فراز و نشیب های فراوان است و همه ما گه گاه در این فراز و نشیب ها با بحران هایی مواجه می شویم. بحران هایی که می توانند یک اختلال روانی باشند یا مشکلی خانوادگی مثل طلاق.

 تنش ها و درگیری های ما متعدد و متنوع اند. بعضی از ما ممکن است در مرحله ای از زندگی افسرده یا مضطرب شویم. شاید ازدواج اشتباهی کرده باشیم و حالا مردد باشیم که طلاق بگیریم یا رابطه را ترمیم کنیم. ممکن است با فرزند نوجوانمان به مشکل برخورده باشیم و ندانیم که چطور باید با او ارتباط سالمی برقرار کنیم.

هر زمان که تصور کردید این فقط شما هستید که از مسئله ای ذهنی یا رابطه ای رنج می کشید، بدانید که سخت در اشتباهید. همه ما مسائل خاص خودمان را داریم. اما خوشبختانه علومی مثل روانشناسی و مشاوره می توانند به ما برای حل و فصل این مشکلات و بحران ها کمک کنند و تعداد بالای مراکز روانشناسی و مشاوره در شهرها و شهرستان های مختلف ایران گویای این است که فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره ای در میان هم وطنان ما در حال جا افتادن است.

چنانچه در جست و جوی خدمات مشاوره خانواده در کاشان هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

مشاوره خانواده تلفنی

این روزها استقبال از مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین از همیشه بیشتر شده است. شاید این سؤال برای بسیاری از ما پیش بیاید که در صورت وجود مراکز مشاوره و روانشناسی حضوری، چرا کسی باید از طریق تلفن خدمات مشاوره ای دریافت کند.

در پاسخ به این سؤال می توانیم به مزایای فراوان مشاوره تلفنی اشاره کنیم. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره های حضوری
  • مناسب بودن برای افراد پرمشغله و کسانی که فرصت کافی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که علاقه ای به گفت و گوی رودر رو ندارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره روانشناسی تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، مهاجرت، اختلالات روانی، رشد و توسعه فردی، کسب و کار، حقوقی و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند. برای تماس با شماره مشاور خانواده کافی است با خطوط ثابت با شماره 02142258 و یا از سایر خطوط با شماره 4148500 -021 تماس بگیرید.

مشاوره خانواده در آیدانیتو شامل موضوعات متعدد و متنوعی است. اگر درصد گرفتن مشاوره خانواده در کاشان اید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مهم ترین موضوعات مشاوره خانواده در آیدانیتو شامل موارد زیر هستند:

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج کردن به معنای تغییر تمام و کمال سبک زندگی است. وقتی ازدواج می کنیم یعنی تصمیم گرفته ایم که با فرد دیگری برای همیشه زیر یک سقف برویم و در فراز و نشیب های زندگی با همدیگر همراه شویم. طبیعی است که برای چنین تصمیمی لازم است کاملاً آگاه باشیم. پیشنهاد می کنیم سری به مقاله مشاوره ازدواج بزنید.

در مشاوره  ازدواج آیدانیتو می توانید در مورد معیارهای ازدواج و شرایط مورد نیاز برای ازدواج اطلاعات کسب کنید و خودتان و طرف مقابل را بیشتر بشناسید.

طلاق

طلاق و جدایی همسران اتفاق خوشایندی نیست. وقتی زنان و مردان با همدیگر ازدواج می کنند، به دنبال این هستند که همراه همیشگی همدیگر باشند. اما گاهی اوقات این همراهی به هیچ وجه امکان پذیر نیست.

اگر به جدایی فکر می کنید یا در شرف طلاق هستید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. شاید بتوانید با راهکارهایی از طلاق پیشگیری کنید و در صورتی که جدایی اجتناب ناپذیر باشد، می توانید از روندهای قانونی طلاق و آسیب های دوران بعد از طلاق مطلع شوید.

خیانت

روابط فرازناشویی روز به روز در جامعه ما شایع تر می شود و این اتفاق جداً مایه ی تأسف است. ریشه های خیانت بسیارند و کمتر کسی می تواند در تلخ بودن این اتفاق شک کند. آنچه اهمیت دارد این است که موقع مواجه با خیانت همسر، بی گدار به آب نزنید و تصمیم هیجانی نگیرید. با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشاوره خانواده کاشان

مسائل جنسی

اگرچه مسائل جنسی و صحبت از رابطه جنسی همیشه در کشور ما تابو بوده اما امروزه اهمیت آن بر کمتر کسی پوشیده است. در حال حاضر یکی از مهم ترین دلایل طلاق در کشور ما مشکلات و ناهماهنگی های جنسی همسران است.

در مشاوره جنسی آیدانیتو می توانید در مورد روش های درمان بیماری های مقاربتی و انواع اختلالات جنسی مثل اختلال نعوظ، دیرانزالی، زود انزلی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی، اختلال واژینیسموس و… با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید و درباره موضوعاتی مثل بهداشت و سلامت جنسی، تربیت جنسی کودکان و…. اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

در گذشته انسان ها تصور می کردند که بیماری فقط به معنای بیماری جسمی است اما امروزه بیشتر از هر زمانی می دانیم که اختلالات روانی چقدر آسیب زا هستند.

اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، دوقطبی، شیزوفرنی و…. این قابلیت را دارند که کاملاً بر زندگی فردی و اجتماعی ما تأثیر منفی بگذارند. مشاوره روانشناسی در آیدانیتو، راهی برای کسب آگاهی در زمینه انواع روش های درمان بیماری های روانشناختی است.

اعتیاد

هر کدام از ما بارها این جمله را شنیده ایم که اعتیاد یک بلای خانمان سوز است و ممکن است این ادعا به نظرمان کلیشه ای بیاید. اما این یک واقعیت غیرقابل انکار است که وقتی کسی معتاد می شود فقط به خودش آسیب نمی زند و اطرافیانش را هم تحت تأثیر قرار می دهد.

هر چقدر یک معتاد زودتر وارد فرایند ترک شود، آسیب ها کمتر خواهند بود. اگر از اعتیاد رنج می برید یا یکی از نزدیکانتان گرفتار بیماری اعتیاد است، می توانید برای آگاهی از بهترین روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

فرزند پروری

اگر چه اکثر زوج ها می توانند به راحتی صاحب فرزند شوند اما تربیت و پرورش فرزندان کار ساده ای است. بسیاری از والدین به علت ناآگاهی صدمات روانی ای در دوران کودکی به فرزندشان وارد می کنند که هرگز در دوران بزرگسالی جبران نمی شود یا به سختی جبران می شود.

مشاوره فرزند پروری در آیدانیتو به والدین کمک می کند تا بهترین روش های فرزندپروری را یاد بگیرند و در اولین سال های شکل گیری شخصیت کودک از آسیب های روانی پیشگیری کنند.

کودکان و نوجوانان

مشکلات و آسیب های روانی و رفتاری فقط در بزرگسالان مشاهده نمی شوند و ممکن است کودکان و نوجوانان هم از آسیب زا ترین اختلالات ذهنی و رفتاری رنج بکشند.

افسردگی، اضطراب، وسواس و… در کودکان نشان دهنده اهمیت توجه به سلامت روانی کودکان است. نوجوانان هم به واسطه بلوغ بحران زیادی را تجربه می کنند و حتی ممکن است دست به رفتارهای پرخطر بزنند.

مشاوره کودک و نوجوان در آیدانیتو فرصتی برای آشنایی با اختلالات کودکان و نوجوانان و روش های درمان آن ها است.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند

در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در کاشان پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره قبل از ازدواج را به شما پیشنهاد می کنیم.

درگیر یک مشکل خانوادگی هستید؟ بحرانی در زندگی روزمره نگرانتان کرده؟ می خواهید خودتان و خانواده تان را از این وضعیت نجات دهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *