آیدانیتو > مشاوره خانواده در آذربایجان غربی
خانواده

مشاوره خانواده در آذربایجان غربی

 

 

مشاوره خانواده در آذربایجان غربی

خوشبختانه در کشور ما ایران، مثل سایر کشورهای توسعه یافته یا در حال توسعه، استقبال از خدمات مشاوره ای روز به روز بیشتر می شود و این نشانه خوبی از بالا رفتن فرهنگ و آگاهی است. امروزه بسیاری از ایرانیان برای حل مشکلات فردی و خانوادگی، از دوست، فامیل و آشنا مشورت نمی گیرند و به یک مشاور مراجعه می کنند. کسی در این رشته تحصیل کرده و صاحب تخصص و تجربه است. انواع مراکز مشاوره در شهرهای مختلف ایران هم نشان دهنده اهمیت توجه به مسائل و بحران های خانوادگی و حل و فصلشان هستند.
چنانچه مشکل یا بحرانی خانوادگی ذهنتان را به خود مشغول کرده، به دنبال راه حل هستید و در جست و جوی یک مرکز مشاوره خانواده در آذربایجان غربی اید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان، در زمینه های مختلف خانواده، ازدواج، طلاق، ترک اعتیاد، خیانت، مسائل جنسی، مشکلات زناشویی، فرزند آوری و فرزند پروری، مسائل کودکان و نوجوانان، مشکلات جوانان، مسائل سالمندان، موضوعات تحصیلی و شغلی، مهاجرت، کسب و کار، حقوقی و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند.

چرا مشاوره تلفنی

این روزها مشاوره تلفنی طرفداران و مخاطبان بسیاری دارد و استقبال از آن روز به روز بیشتر می شود. شاید برای بسیاری از ما عجیب باشد که عده زیادی مشاوره تلفنی را به مشاوره حضوری ترجیح می دهند و از خودمان بپرسیم که چرامشاوره تلفنی؟
در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های فراوانی دارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که امکان مراجعه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که به گفت و گوهای رو در رو بی علاقه اند
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

موضوعات مشاوره خانواده در آیدانیتو متعدد و متنوع اند اما مهم ترین خدمات این مشاوره شامل موارد زیر هستند:

ازدواج و زندگی مشترک

وقتی یک ازدواج موفقیت آمیز باشد، همسران از رابطه جنسی و عاطفی با همدیگر لذت ببرند و محیط خانه و خانواده شاد و صمیمی باشد، اعضای خانواده از سلامت روانی برخوردار هستند. به همین دلیل افزایش آگاهی قبل از ازدواج، عامل بسیار مهمی در موفقیت زندگی مشترک است.
مشاوره قبل از ازدواج به شما کمک می کند تا در مورد معیارهای انتخاب همسر، شرایط ازدواج، شناخت خودتان و طرف مقابل، مهارت های ارتباطی و… اطلاعات کسب کنید.

اعتیاد

شاید جمله «اعتیاد یک بلای خانمان سوز است» کلیشه ای به نظر برسد اما گویای یک واقعیت غیر قابل کتمان است. اعتیاد بر سلامت جسمی و روانی انسان ها تأثیری شدیداً منفی می گذارد و قابلیت نابودی یک خانواده را دارد.
چنانچه خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از بیماری اعتیاد رنج می برید، می توانید برای آگاهی از بهترین روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

مسائل جنسی همیشه در کشور ما تابو بوده اند اما نتایج پژوهش های مختلف نشان می دهند که مشکلات جنسی مهم ترین عامل طلاق زوج های ایرانی اند. به همین دلیل هر چقدر از مسائل جنسی و روش های حل ناکارآمدی های جنسی آگاه تر باشیم، زندگی سالم تر و با کیفیت تری خواهیم داشت.
مشاوره جنسی در آیدانیتو، به مخاطبان این امکان را می دهد تا در زمینه روش های درمان بیماری های مقاربتی، اختلالات جنسی ای مثل دیرانزالی، زودانزالی، اختلال نعوظ، سرد مزاجی و…. انواع انحرافات جنسی، بهداشت و سلامت جنسی، تربیت جنسی کودکان و…. آگاه تر شوند.

 

اختلالات روانی

این فقط بیماری های جسمی نیستند که به انسان ها آسیب می زنند. اختلالات روانی اگر آسیب زاتر نباشند به اندازه مشکلات جسمی اهمیت دارند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، شیزوفرنی، اختلال دو قطبی، وسواس و…..
چنانچه شاهد علائم یک اختلال روانی در خودتان یا یکی از نزدیکانتان هستید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو در زمینه بهترین روش های درمان بیماری های ذهنی و روانی اطلاعات کسب کنید.

طلاق

کمتر کسی ممکن است موقع ازدواج به جدایی از همسرش فکر کند. اما به هر حال گاهی اوقات طلاق اجتناب ناپذیر می شود و متأسفانه نرخ طلاق در کشور ما صعودی است.
در مشاوره طلاق می توانید روش های پیشگیری از طلاق را یاد بگیرید و چنانچه طلاق بهترین انتخاب پیش روی شماست، از روندهای قانونی جدایی و درمان های روانی دوران بعد از طلاق آگاه شوید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در آذربایجان غربی ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

دوران کودکی و نوجوانی از مهم ترین دوره های زندگی هر انسانی هستند. هر چقدر این دوران سالم تر باشد، زندگی افراد در بزرگسالی سالم تر و کم تنش تر خواهد بود. اختلالات و بحران های روانی مخصوص بزرگسالان نیستنند و کودکان و نوجوانان هم می توانند از افسردگی، اضطراب، بیش فعالی، وسواس و…. رنج بکشند.
مشاوره کودک و نوجوان نوعی از خدمات مشاوره است که والدین، معلم ها و سایر کسانی که با کودکان و نوجوانان در تعامل هستند می توانند به واسطه آن از روش های درمان اختلالات کودکان راهکارهایی برای حل مشکلات تحصیلی کودکان، بحران های بلوغ، اختلالات رفتاری و… باخبر شوند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.
در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در آذربایجان غربی پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره روانشناسی را به شما پیشنهاد می کنیم.
نگران و سردرگم هستید؟ یک مشکل فردی یا خانوادگی ذهنتان را مشغول کرده؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *