آیدانیتو > مشاوره خانواده در زنجان
خانواده

مشاوره خانواده در زنجان

 

 

مشاوره خانواده در زنجان

مشاوره خانواده یکی از مهم ترین و پرمخاطب ترین انواع مشاوره در جهان است. اکثر انسان ها در محیط خانواده متولد می شوند و شخصیت شان در خانواده شکل می گیرد. ما در سال های اولیه زندگی کاملاً تحت تأثیر والدین و سایر اعضای خانواده مان هستیم.
هر چقدر یک خانواده سالم تر باشد، انسان هایی که در آن پرورش پیدا می کنند هم سالم تر خواهند بود. به همین دلیل هر اتفاقی که مرتبط با خانواده باشد مهم و تأثیر گذار است. به عنوان مثال نوع ازدواج ما، مسائل جنسی و زناشویی، برخوردمان با اختلافات زناشویی، سبک فرزند پروری ای که انتخاب می کنیم، نوع مواجه مان با طلاق یا اعتیاد یکی از اعضای خانواده و…. بر ساز و کارهای خانوادگی تأثیر می گذارند.
مشاوره خانواده فرایندی است که به ما کمک می کند بر بحران های فردی و خانوادگی غلبه کنیم و این کار را به روشی علمی و متناسب با راهکارهای روانشناختی انجام دهیم.
خوشبختانه در کشور ما ایران هم مشاوره خانواده با استقبال بالایی مواجه شده است و می توان این استقبال را در همه شهرها مشاهده کرد. مشاوره خانواده در زنجان و سایر شهرها طرفداران زیادی دارد و شهروندان ایرانی به این درک رسیده اند که برای حل مشکلات فردی و خانوادگی بهتر است که به جای دوست و آشنا و فامیل از یک مشاور متخصص و با تجربه کمک بگیرند.

مشاوره خانواده در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و باتجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان، در زمینه های مختلف خانواده، اختلالات روانی، تحصیلی، شغلی، نظام وظیفه، مهاجرت، کسب و کار، حقوقی و… به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند.
چنانچه به دنبال مشاوره خانواده در زنجان هستید و با یک تعارض، تنش یا بحران خانوادگی مواجه شده اید، می توانید برای دریافت راهکارهای علمی و روانشناختی با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

چرا مشاوره تلفنی؟

استقبال از مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی هر روز بیشتر از دیروز می شود و این سؤال برای افراد زیادی پیش می آید که علت این استقبال چیست؟ در پاسخ به این سؤال می توان گفت که مشاوره تلفنی، علی الخصوص در زمانه ما، مزایای فراوانی دارد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • پاسخگو بودن در موقعیت های بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد
  • صرف زمان کمتر
  • عدم افشای هویت و اطلاعات و شخصی
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوی رو در رو ندارند

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد که در تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو چه خدماتی می توانید دریافت کنید. در پاسخ به این سؤال می توان گفت که موضوعات مشاوره خانواده در آیدانیتو، شامل موارد زیر است:

اختلالات روانی

ما انسان ها فقط از بیماری های جسمی رنج نمی کشیم و اختلالات روانی هم بر سلامت ما تأثیر می گذارند. اختلالاتی مثل: افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی بیش فعالی، اسکیزوفرنی و…. چنانچه خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از اختلالی رنج می کشید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو از ریشه های اختلال، علائم و نشانه های آن و روش های درمانش باخبر شوید.

ازدواج و زندگی مشترک

وقتی یک ازدواج موفقیت آمیز باشد، همسران از رابطه جنسی و عاطفی با همدیگر لذت ببرند و محیط خانه و خانواده شاد و صمیمی باشد، اعضای خانواده از سلامت روانی برخوردار هستند. به همین دلیل افزایش آگاهی قبل از ازدواج، عامل بسیار مهمی در موفقیت زندگی مشترک است.
مشاوره قبل از ازدواج به شما کمک می کند تا در مورد معیارهای انتخاب همسر، شرایط ازدواج، شناخت خودتان و طرف مقابل، مهارت های ارتباطی و… اطلاعات کسب کنید.

اعتیاد

شاید جمله «اعتیاد یک بلای خانمان سوز است» کلیشه ای به نظر برسد اما گویای یک واقعیت غیر قابل کتمان است. اعتیاد بر سلامت جسمی و روانی انسان ها تأثیری شدیداً منفی می گذارد و قابلیت نابودی یک خانواده را دارد.
چنانچه خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از بیماری اعتیاد رنج می برید، می توانید برای آگاهی از بهترین روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.
برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

مسائل جنسی اگر مهم ترین مؤلفه در ازدواج نباشد، یکی از مهم ترین مؤلفه ها است کیفیت مسائل جنسی همسران بر رابطه عاطفی شان هم تأثیر می گذارد. هر چقدر صمیمیت جنسی بیشتر باشد، رابطه احساسی هم موفق تر است.
مشاوره جنسی در آیدانیتو به شما کمک می کند تا در مورد روش های درمان اختلالات جنسی، سلامت جنسی، روش های افزایش کیفیت رابطه جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، آموزش جنسی به کودکان، درمان انحرافات جنسی و… آگاه شوید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در زنجان ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره خانواده تلفنی تماس می گیرند. و با بهترین مشاور خانواده صحبت کنید.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

فرزند پروری

انسان های سالم و موفق معمولاً دوران کودکی و نوجوانی سالمی را پشت سر گذاشته اند. والدین از سبک های فرزند پروری مختلفی برای تربیت و پرورش فرزندانشان استفاده می کنند. اما بعضی از این سبک ها شدیداً آسیب رسان هستند.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید بهترین و کارآمدترین روش های فرزند پروری را یاد بگیرید.

کودکان و نوجوانان

اختلالات و بحران های روانی فقط مخصوص بزرگسالان نیستند و کودکان و نوجوانان هم ممکن است از افسردگی، اضطراب، بیش فعالی، شیزوفرنی، اختلال دو قطبی، اختلالات رفتاری و…. رنج بکشند.
مشکلاتی مثل مشکلات تحصیلی و بحران های ناشی از دوران بلوغ هم بر زندگی کودکان و نوجوانان تأثیر می گذارند و والدین و معلم ها را نگران می کنند.
چنانچه مشکل فرزندتان شما را نگران کرده یا معلمی هستید که به سلامت روانی دانش آموزانتان اهمیت می دهید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو در بهترین روش های تعامل با کودکان و نوجوانان مطلع شوید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جوامع مختلف هستند اما متأسفانه در کشور ما آن طور که باید قدر آن ها دانسته نمی شود.
چنانچه با پدر و مادر پیرتان زندگی می کنید یا از پدر بزرگ یا مادربزرگتان مراقبت می کنید، برای اطلاعات بیشتر در زمینه درمان اختلالات سالمندان، بهترین روش های مراقبت از سالمندان، اوقات فراغت سالمندان، جلوگیری از تنهایی و افسردگی سالمندان و…. می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در زنجان پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره روانشناسی آنلاین را به شما پیشنهاد می دهیم.
خانواده شما دچار یک بحران شده است؟ خودتان یا یکی از عزیزانتان از یک اختلال روانی رنج می کشید؟ بنیان خانواده را در خطر می بینید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *