کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد

دانشگاه شاهد تحت عنوان یکی از مهم ترین دانشگاه های ایران در سال 1369 هجری شمسی و بر طبق دستور امام خمینی بر ضرورت رسیدگی به امور تحصیلی و فرهنگی فرزندان جانبازان، مفقودان، آزادگان و شهدای جنگ تحمیلی هشت سال دفاع مقدس فعالیت آموزشی خود را شروع کرد. این دانشگاه بزرگ در جنوب شهر تهران قرار دارد و در حال حاضر در 68 رشته تحصیلی اقدام به جذب و گزینش تعداد زیادی از دانشجویان می کند. دانشگاه شاهد بر طبق آیین نامه مصوب ارائه تسهیلات به کلیه برگزیدگان علمی و هدایت و جذب آن ها در دانشگاه ها از میان دانش آموختگان و دانشجویان کوشا و مستعد جهت تحصیل در دوره های بدون کنکور ارشد دانشجو می پذیرد به همین جهت موضوع مقاله حاضر را به بحث در مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد اختصاص داده ایم. پس با ما همراه باشید تا اطلاعات مورد نیاز را در رابطه با ثبت نام  کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه شاهد به دست آورید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد شاهد

هر فرد برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد باید از شرایطی چند برخوردار باشد. در زیر بخشی از شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد را خدمت شما دوستان گرامی بر می شماریم. برای کسب اطلاعاتی دقیق در مورد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد شاهد

به کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد در سال 98 فرصت ثبت نام در این طرح از هفتم اردیبهشت داده شده است و این امر تا اواخر اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق اتمام ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد در سال 98 با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد شاهد

هر فرد متقاضی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد پس از مطالعه کامل فراخوان و همین طور آماده کردن مدارک مورد نیاز و کامل کردن کار برگ های مربوطه باید به آدرس اینترنتی به نام http://trs.shahed.ac.ir یا همان سامانه استعداد درخشان دانشگاه مراجعه نمایند. پس از مراجعه به این سامانه نوبت به وارد کردن کلیه مشخصات فردی می رسد. در صورت عدم انجام این امر نمی توان انتظار بررسی درخواست خود را داشت. سپس با کلیک بر روی بخش دانلود مدارک و فایل ها اقدام به دریافت و تکمیل کلیه کار برگ ها نمایید. بعد از این کار در بخش انتخاب رشته حداکثر سه رشته گرایش را به ترتیب اولویت برگزینید و در انتها با کلیک بر روی بخش بارگزاری مدارک اقدام به بارگذاری کلیه مدارک درخواستی و ثبت نهایی نمایید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد شاهد

برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد تهیه چند مدرک ضروری به نظر می رسد از میان مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد می توانیم از تحویل توصیه نامه علمی رسمی، ثبت اختراع و یا نسخه ای از مقاله های منتشر شده در محله های علمی و پژوهشی را نام ببریم. برای دریافت اطلاعات کامل تر در رابطه با مدارک ثبت نام پرستاری بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های بدون کنکور ارشد شاهد

دانشگاه شاهد در سال 98 در 70 رشته تحصیلی ارشد جذب و پذیرش به صورت بدون کنکور را دارد. در میان رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد می توان از مهندسی عمران- سازه، حقوق خصوصی، علم سنجی، کارآفرینی، سازمانی، فلسفه و کلام اسلامی نام برد. برای کسب اطلاع از لیست کامل رشته های بدون  کنکور ارشد شاهد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد استعداد درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه شاهد ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *