کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان

دانشگاه لرستان از جمله دانشگاه های وابسته به وزارت علوم در ایران به شمار می رود که در حومه شهر خرم آباد احداث شده است. این دانشگاه در سال 1356 شمسی یعنی پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تحت عنوان مرکز آموزش عالی لرستان و با پذیرش دانشجویانی در چهار رشته زیست شناسی، ریاضی، شیمی و فیزیک فعالیت حرفه ای آموزشی خود را شروع کرد.

دانشگاه لرستان در نظر دارد که در راستای آیین نامه ابلاغ شده تحت عنوان ارائه تسهیلات به افراد نخبه و برگزیدگان علمی در سطح کشوری ویا جهانی از بین دانش آموختگان و دانشجویان مشمول طرح بزرگ استعدادهای درخشان افرادی چند را جهت ادامه تحصیل در کارشناسی ارشد بدون کنکور جذب و پذیرش می کند.

 از این رو موضوع مقاله حاضر را به بحث در مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان به دست آورید. همچنین می‌توانید مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور را مطالعه نمایید.


زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه لرستان

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان در سال تحصیلی 98 در حال حاضر آغاز شده است و تا پایان وقت اداری امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه نیز ادامه دارد. برای کسب اطلاعات دقیق تری در این مورد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی را مشاهده نمایید.

نحوه ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان

کلیه داوطلبان و متقاضیان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان برای ثبت نام در این طرح موظف به آماده سازی مدارک لازم و ارسال آن ها به آدرس این دانشگاه هستند. به طور قطع به یقین به هیچ وجه مدارک ارسال شده پس از زمان مقرر و یا مدارک ناقص مورد بررسی قرار نمی گیرند. در رشته های بدون کنکور در دانشگاه میتوان به پرستاری بدون کنکور نیز اشاره کرد.

شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان در صورت دارا بودن فرد داوطلب از شرایط و ضوابطی خاص برای وی صورت می گیرد. در میان شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان می توان از عدم امکان پذیرش دانشجویان دانشگاه های پردیس بین الملل و خودگردان، علمی کاربردی، مجازی، آزاد و پیام نور یاد کرد. برای اطلاع از لیست کامل و دقیق شرایط ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت نام ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان با تهیه مدارکی چند برای شرکت کننده همراه است. در میان این مدارک می توان از سوابق علمی- پژوهشی فرد داوطلب ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد، کارنامه کامل یا همان ریز نمرات دانشجو و همین طور رسید بانکی به مبلغ 30 هزار تومان اشاره کرد. برای کسب اطلاع از لیست کامل مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه لرستان

باید خدمت شما دوستان گرامی عرض کنیم که دانشگاه لرستان در 67 رشته تحصیلی اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد می کند. در زیر شماری از رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان را خدمتتان بر می شماریم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه لرستان
نانوشیمیفیزیک- نانوفیزیکشیمی- شیمی فیزیکزبان و ادبیات عربی
علوم و مهندسی آب- سازه های آبیمهندسی کامپیوتر- نرم افزارباکتری شناسیفیزیک- اپتیک و لیزر
مهندسی کامپیوتر- نرم افزارتوسعه روستاییآموزش زبان انگلیسیشیمی- شیمی معدنی
فیزیک- فیزیک ماده چگال

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه لرستان ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *