کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی

دانشگاه رازی از جمله شناخته شده ترین دانشگاه های ایران است که در شهر کرمانشاه احداث شده است. این مرکز دانشگاهی به نام در سال 1351 هجری شمسی به وسیله فردی به نام  فریدون معتمد وزیری تأسیس شد. در حال حاضر، در حدود 759/11 نفر دانشجو در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری در این مرکز آموزشی مشهور مشغول به تحصیل هستند.

به اطلاع می رساند که دانشگاه رازی با هدف مهم ایجاد زمینه جذب و پذیرش دانشجویان مستعد و برگزیده دانشگاه ها افرادی را جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد جذب می کند. از این رو بحث مقاله حاضر را به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کامل و موثقی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی به دست آورید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد رازی

تمامی دانشجویان سال آخر مقطع کارشناسی در صورت داشتن یکی از شرایط ذکر شده توسط مسئولین امر امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی را دارند. از میان این شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی می توان از موارد زیر نام برد. برای آگاهی از لیست کامل شرایط ثبت نام پرستاری بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود را مشاهده کنید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد رازی

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی در سال تحصیلی 98 آغاز شده است و تا اواخر اردیبهشت ماه نیز مهلت دارد. برای اطلاع از زمان دقیق اتمام ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی با مشاوران برجسته تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


برای کسب اطلاع بیشتر به بخش کارشناسی ارشد بدون کنکور مراجعه کنید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد رازی

کلیه داوطلبان حائز شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی جهت انجام ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی لزوماً باید تا مهلت تعیین شده کلیه مدارک درخواستی را به وسیله پست پیشتاز به نشانی دانشگاه کرمانشاه ارسال کنند و یا به صورت حضوری مدارک را به دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه رازی تحویل دهند. توجه داشته باشید که به مدارک خارج از تاریخ مذکور و یا مدارک ناقص به هیچ وجه ترتیب اثر داده نمی شود. داوطلب باید مدارک را در پاکتی به ابعاد A4 قرار دهد و برروی آن نام دانشکده، نام و نام خانوادگی، رشته تحصیلی و رشته و گرایش مورد تقاضا را درج کند.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد رازی

تهیه و ارسال شماری از مدارک از جمله ملزومات ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی است. در میان این مدارک می توان کپی کارت معافیت یا کارت پایان خدمت و همچنین تحویل اصل و کپی فیش بانکی به مبلغ 50 هزار تومان به حساب درآمدهای اختصاصی دانشگاه رازی اشاره کرد.

رشته های بدون کنکور ارشد رازی

دانشگاه رازی در تعداد بسیار زیادی از رشته های تحصیلی ارشد به صورت بدون کنکور جذب و پذیرش دانشجو دارد. در زیر شماری از رشته های بدون کنکور ارشد رازی را خدمتتان بر می شماریم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور ارشد رازی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه رازی
زبان و ادبیات فارسیمشاورهروانشناسی
علوم اقتصادیباستان شناسیکارآفرینی
اقتصاد نظریآموزش زبان انگلیسیشیمی
حرکات اصلاحیزبانشناسی همگانیعلوم سیاسی
حقوق خصوص

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد استعداد درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه رازی ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *