کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد

دانشگاه میبد از جمله بهترین دانشگاه های موجود در شهر میبد از توابع استان یزد است که در مهر ماه 1374 هجری شمسی تحت عنوان دانشکده الهیات میبد اقدام به فعالیت در عرصه تعلیم و تربیت دانشجویان کرد. دانشگاه میبد با استناد به آیین نامه ارائه تسهیلات به افراد برگزیده علمی جهت ورود به مقاطع تحصیلی بالاتر دانشجویانی را برای پذیرش در دوره ارشد از بین دانشجویان برتر و ممتاز دانشگاه میبد بر می گزیند. از این رو مقاله حاضر را به بحث در مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد اختصاص داده ایم.
برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور را مطالعه کنید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه میبد

کلیه دانشجویان متقاضی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد در صورتی که حائز یکی از شرایط در نظر گرفته شده باشند فرصت ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد در اختیارشان گذاشته می شود. در زیر شماری از این شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد را خدمت شما دوستان گرامی بر می شماریم. برای آشنایی با موارد کامل شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه میبد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

  • افراد انتخاب شده و برگزیده در المپیادهای علمی- دانشجویی که حائز رتبه های نخست الی پانزدهم شده اند امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد را دارند.
  • کلیه دانشجویان برجسته و ممتاز مقطع کارشناسی پیوسته که تحصیلات کارشناسی آن ها در طول بازه زمانی اول مهر سال 97 تا 31 شهریور ماه 98 به اتمام برسد. این قبیل افراد لزوماً باید در ردیف پانزده درصد دانشجوهای هم رشته و هم ورودی خود در دانشگاه باشند تا امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد برای آن ها فراهم گردد.

همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه بناب را مطالعه نمایید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه میبد

دانشگاه میبد در سال تحصیلی 98 اقدام به ثبت نام بدون کنکور ارشد در 12 رشته دانشگاهی می کند. در زیر شماری از این رشته های مورد پذیرش در بدون کنکور کارشناسی ارشد را خدمتتان بر می شماریم. برای اطلاع از لیست کامل رشته های مورد پذیرش در ارشد بدون کنکور دانشگاه میبد با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های بدون کنکور ارشد دانشگاه میبد

مهندسی صنایع- مهندسی مالی

تاریخ ایران اسلامی

فقه ومبانی حقوق اسلامی

تفسیر و علوم قرآن

فقه و مبانی حقوق اسلامی

مدیریت صنعتی- مدیریت عملکرد

 

 

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه میبد

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد در سال تحصیلی 98 تا تاریخ 20 اردیبهشت ماه تعیین شده بود. اما این تاریخ تا چند روز بعد نیز برای متقاضیان ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه میبد تمدید شد. برای اطلاع از زمان تمدید شده ثبت نام پرستاری بدون کنکور با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه میبد

هر داوطلب برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد به آماده کردن و ارائه شماری از مدارک نیز نیاز دارد. جهت کسب اطلاع از لیست مدارک لازم برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد استعداد درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه میبد ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *