دکتری بدون آزمون سراسری

ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی






ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی

دانشگاه شهید بهشتی از جمله دانشگاه های دولتی در ایران محسوب می شود که در شمال غربی استان تهران قرار دارد. این دانشگاه بزرگ در سال 1338 تحت عنوان دانشگاه ملی ایران به وسیله علی شیخ الاسلامی و به دستور محمدرضا پهلوی احداث گردید و تا قبل از سال 1362 به نام دانشگاه ملی ایران در میان مردم مشهور بود. دانشگاه شهید بهشتی از 19 دانشکده، 3 پردیس و16 مرکز مطالعاتی و تحقیقاتی و پژوهشکده تشکیل شده است. این دانشگاه بر طبق آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای درخشان در دوره دکتری و دستورالعمل اجرایی دانشگاه شهید بهشتی اقدام به جذب دانشجویان و دانش آموختگان مقطع ارشد در نیمسال اول تحصیلی 99-98 می کند. از این رو بحث مقاله حاضر را به موضوع ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی اختصاص داده ایم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی به دست آورید.

شرایط ثبت نام دکتری بدون آزمون شهید بهشتی

جهت شرکت در فراخوان پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه شهید بهشتی برخورداری از حداقل یکی از شرایط زیر کاملاً ضروری به نظر می رسد.

هر فرد جهت ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی نباید بیشتر از دو سال از زمان دانش آموختگی مقطع ارشد وی گذشته باشد. به بیان دیگر تنها دانش آموختگان مهر 96 به بعد امکان ثبت نام دکتری بدون آزامون دانشگاه شهید بهشتی را دارند.

  • ارائه مقاله ای علمی پژوهشی که موضوع آن با موضوع پایان فرد مرتبط باشد
  • کلیه برگزیده های جشنواره های علمی معتبر در سطح داخلی و بین المللی از جمله ابن سینا، رازی، فارابی و خوارزمی امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی را دارند.
  • کلیه دانشجویان دانشگاه های برتر و سطح یک حائز رتبه اول الی سوم دوره کارشناسی و رتبه اول ارشد امکان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی را دارند. دانشگاه های سطح یک شامل 12 دانشگاه می شوند که از میان آن ها می توان به دانشگاه تهران، فردوسی مشهد، علامه طباطبایی و دانشگاه علم و صنعت اشاره کرد.

زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون شهید بهشتی

بر طبق اعلام مسئولین امر زمان ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی از تاریخ 18 اردیبهشت الی اوایل خرداد در نظر گرفته شده است. برای اطلاع از تاریخ دقیق ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

نحوه ثبت نام دکتری بدون آزمون شهید بهشتی

هر یک از داوطلبان برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی باید به آدرس سایت گلستان این دانشگاه مراجعه نمایند و بر روی آیکنی به نام « متقاضی پذیرش دانش آموختگان ممتاز» کلیک کنند. پس از این کار لزوماً باید گذر واژه و شناسه کاربری خود را در سامانه اینترنتی تعریف کنند و بعد از به یاد سپاری اقدام به خروج از سامانه نمایند. سپس مجدد به آدرس سایت گلستان دانشگاه شهید بهشتی وارد شده و به وسیله گذر واژه و شناسه کاربری خود به سامانه وارد کردند. بعد از ورود به سامانه با ورود به بخش پذیرش دانش آموختگان ممتاز و برگزیدگان علمی برای دوره دکتری بدون آزمون 98 اقدام به کامل کردن اطلاعات لازم نمایند. نکته بسیار مهم این که حفظ شماره پرونده گذر واژه و شناسه کاربری جهت پیگیری های بعدی الزامی است.

مدارک ثبت نام دکتری بدون آزمون شهید بهشتی

ثبت نام هر فرد در دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی نیاز به تهیه و آماده سازی شماری از مدارک نیز دارد. برای اطلاع از مدارک مورد نیاز برای ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی تهران به مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله پذیرش بدون کنکور دکتری 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام دکتری بدون آزمون دانشگاه شهید بهشتی ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *