کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم

دانشگاه صنعتی قم از جمله بهترین دانشگاه ها در استان قم به حساب می آید که در سال 1387 هجری شمسی تأسیس شد. هدف اساسی از احداث و راه اندازی این مرکز دانشگاهی آموزش و تربیت و تأمین شماری از نیروهای متخصص مورد نیاز استان قم و همین طور کشور است. دانشگاه صنعتی قم در حال حاضر از سه دانشکده مختلف تشکیل شده است و در 15 رشته گرایش در دوره ارشد و دوازده رشته کارشناسی جذب و پذیرش دانشجو دارد. این دانشگاه در اجرای سیاست های حمایت و هدایت از دانشجویان برتر و به میان دیگر استعداد درخشان و ارائه تسهیلاتی چند برای ورود آن ها به دوره ارشد در کلیه رشته هایی که توسط کنکور سراسری پذیرش دانشجو دارد با رعایت شرایط اعلام شده اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم می کند. در این مقاله به بحث در مورد ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم برای شما دوستان عزیز داوطلب می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات ضروری را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم به دست آورید.

شرایط ثبت نام بدون کنکور ارشد صنعتی قم

کلیه دانشجویان ممتاز و برجسته مقطع کارشناسی با داشتن شماری از شرایط امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم را دارند و بدون هیچ مشکلی می توانند مدارک مورد نیاز را به دانشگاه صنعتی قم برای بهره گیری و استفاده از مزایای آیین نامه پذیرش بدون آزمون ارشد را ارسال کنند. از میان شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم می توان از امکان شرکت دانشجویان کارشناسی که در ردیف برگزیدگان رتبه های نخست الی پانزدهم انواع المپیادهای علمی- دانشجویی هستند اشاره نماییم. برای اطلاع از لیست کامل شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
برای پرستاری بدون کنکور برنامه ریزی کریده اید؟ همیشه برای کنکور برنامه داشتید حالا برای تحصیل در این رشته بدون کنکور برنامه ریزی کنید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد صنعتی قم

زمان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم در سال تحصیلی 99-98 آغاز شده است و تا روزهای پایانی اردیبهشت ماه ادامه دارد. برای اطلاع از زمان دقیق ثبت نام بدون کنکور ارشد دانشگاه صنعتی قم در سال 98 با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد صنعتی قم

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم مرهون تهیه شماری از مدارک برای دانشجویان است به عبارت دقیق تر در صورت عدم وجود مدارک مورد نیاز فرد امکان ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم را ندارد. از میان این مدارک می توان از  ارائه کپی اولین صفحه شناسنامه کارنامه شش نیمسال دوران تحصیل متقاضی و تقدیم فرم تکمیل شده اطلاعات شخصی فرد داوطلب ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم اشاره کرد. برای اطلاع از کلیه مدارک مورد نیاز برای ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
شما عزیزان می‌توانید ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه قم را هم مطالعه نمایید

رشته های ارشد بدون کنکور صنعتی قم

دانشگاه صنعتی قم در 15 رشته تحصیلی اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد می کند. در زیر شماری از رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم را خدمت شما دوستان گرامی بر می شماریم. برای اطلاع  از لیست کلیه رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی قم با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

رشته های ارشد بدون کنکور دانشگاه صنعتی قم

رشته ها

گرایش ها

عمران

محیط زیست

مکانیک

تبدیل انرژی

ریاضی

کاربردی( آنالیز عددی)

برق

مخابرات میدان و موج

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم  پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ارشد استعداد درخشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی قم ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *