کارشناسی ارشد بدون کنکور سراسری

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود


ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود

دانشگاه صنعتی شاهرود از جمله شناخته شده ترین و محبوب ترین دانشگاه های دولتی در ایران به شمار می رود که در استان سمنان شهرستان شاهرود قرار گرفته است. دانشگاهی که عنوان نخستین دانشگاه تأسیس شده در سمنان را به خود اختصاص داده است و در حال حاضر بیشتر از 700/11 هزار نفر در آن مشغول به ادامه تحصیل هستند. دانشگاه صنعتی شاهرود در سال 1352 هجری شمسی احداث گردید و در کلیه دوره های تحصیلی کارشناسی، کارشناسی ارشد و همین طور دکتری پذیرش و جذب دانشجویانی مستعد را دارد. این مرکز دانشگاهی به نام از بین داوطلبان و متقاضیان واجد شرایط ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود دانشجویانی را برای ادامه تحصیل در سال 98 جذب می کند. این جذب دانشجو و ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود بر طبق شیوه نامه اجرایی جهت پذیرش بدون کنکور دانشجویان ممتاز در دوره ارشد و در رشته های اعلام شده صورت می پذیرد. بر همین اساس در این مقاله به بحث راجع به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود برای شما می پردازیم. پس ما را همراهی کنید تا اطلاعات کافی را در رابطه با ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود به دست آورید، برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور مراجعه کنید. تا به حال به پرستاری بدون کنکور فکر کرده اید؟ لینک آبی را کلیک کنید تا تمامی اطلاعات را دریابید.

نحوه ثبت نام بدون کنکور ارشد صنعتی شاهرود

نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود به این شکل است که هر داوطلب باید کلیه مدارک مورد نیاز را به وسیله پست پیشتاز به آدرس این دانشگاه ارسال نماید. لازم به ذکر است که عناوینی همچون نام رشته، گرایش و مربوط به پذیرش بدون کنکور ارشد نیز باید قید شود. برای کسب اطلاعات دقیق تر در مورد نحوه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد صنعتی شاهرود و همین طور اطلاع از آدرس دقیق این دانشگاه جهت ارسال مدارک با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

زمان ثبت نام بدون کنکور ارشد صنعتی شاهرود

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود در سال تحصیلی 98 در حال حاضر در حال انجام است و تا آخرین روزهای اردیبهشت ماه ادامه دارد برای اطلاع از زمان دقیق اتمام ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
همچنین می‌توانید مقاله ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه ارومیه را مطالعه کنید.

مدارک ثبت نام بدون کنکور ارشد صنعتی شاهرود

ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود برای هر داوطلب و متقاضی در گرو آماده کردن شماری از مدارک است از میان مدارک ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود می توان از ارائه اصل رسید پرداخت مبلغی برابر با ششصد هزار ریال به حساب شبا بانک مرکزی، تحویل تصویر شناسنامه فرد داوطلب ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود و ارائه ریز نمرات مقطع کارشناسی نام برد. برای کسب اطلاعاتی دقیق از مدارک مورد نیاز ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

رشته های بدون کنکور ارشد صنعتی شاهرود

دانشگاه صنعتی شاهرود در شمار نسبتاً کمی از رشته های تحصیلی اقدام به ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد می کند. در میان این رشته های تحصیلی می توان از مدیریت صنعتی، آموزش زبان انگلیسی، شیمی، مهندسی عمران و مدیریت منابع خاک نام برد. برای اطلاع از لیست کامل رشته های بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

 در این مقاله به تحلیل و بررسی ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرودپرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله کارشناسی ارشد بدون کنکور 98 بزنید.
اگر سوالی در زمینه ثبت نام بدون کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود ذهن تان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *