آیدانیتو > مشاوره خانواده در ملارد
خانواده

مشاوره خانواده در ملارد

 

 

مشاوره خانواده در ملارد

تعداد بالای مراکز مشاوره و روانشناسی در شهرهای بزرگ و کوچک ایران، نشان دهنده این است که فرهنگ مثبت استفاده از خدمات مشاوره ای در کشور ما جا افتاده یا در حال جا افتادن است. امروز بسیاری از ایرانیان به این باور رسیده اند که وقتی با مشکل یا بحرانی فردی یا خانوادگی مواجه می شوند، بهتر است که به جای کمک گرفتن از فامیل و دوست و آشنا به یک متخصص مراجعه کنند. کسی مثل یک مشاور خانواده که در این رشته تحصیل کرده و دارای تخصص و تجربه است.
اگر به دنبال خدمات مشاوره خانواده در ملارد یا سایر شهرهای ایران هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و آنلاین طرفداران بسیاری دارند. بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری، تلفن خود را بردارند و با یک مرکز مشاوره تلفنی تماس بگیرند.
شاید این سؤال برای بسیاری از ما پیش بیاید که چرا باید کسی مشاوره تلفنی را به مشاوره حضوری ترجیح دهد. برای پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • پاسخگویی در مواقع بحرانی که فرصتی برای مشاوره های حضوری وجود ندارد
  • مناسب بودن برای افراد پرمشغله که فرصت کافی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری ندارند.
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره آنلاین است. مشاوران آیدانیتو در زمینه های مختلفی مثل خانواده،  موضوعات تحصیلی و شغلی، نظام وظیفه، کسب و کار، مهاجرت و…. به مخاطبانشان مشاوره تلفنی می دهند. شما هم برای دریافت خدمات مشاوره خانواده در ملارد ، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
مهم ترین موضوعات مشاوره خانواده در آیدانیتو، شامل موارد زیر است:

ازدواج و زندگی مشترک

اگر ازدواج مهم ترین اتفاق در زندگی انسان ها نباشد، بدون شک یکی از مهم ترین هاست. هر چقدر آگاهی همسران قبل از ازدواج بیشتر باشد و انتخاب عقلانی تری داشته باشند، احتمال موفقیت در زندگی مشترک بیشتر می شود.
در مشاوره ازدواج می توانید در مورد معیارها و شرایط ازدواج اطلاعات کسب کنید و خودتان و طرف مقابل را بیشتر بشناسید.

مسائل جنسی

مشاوره جنسی در آیدانیتو، از مهم ترین موضوعات تماس های مشاوره ای است. امروز بسیاری از ما می دانیم که رابطه جنسی چه تأثیر غیرقابل انکاری بر کیفیت زندگی زناشویی دارد. در حال حاضر مشکلات جنسی از مهم ترین دلایل طلاق در ایران هستند.
در مشاوره جنسی آیدانیتو می توانید در مورد روش های درمان اختلالاتی مثل دیرانزلی، زودانزالی، اختلال نعوظ، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی و…. اطلاعات کسب کنید و در زمینه بیماری های مقاربتی، بهداشت و سلامت جنسی، تربیت جنسی کودکان و… آگاه شوید.

طلاق

اگر چه طلاق اتفاق خوشایندی نیست و یک آسیب اجتماعی محسوب می شود اما به هر حال اتفاق می افتد و حتی گاهی بهترین تصمیم است. آنچه اهمیت دارد این است که همسران از هیچ فعالیتی برای پیشگیری از طلاق دریغ نکنند و در شرایطی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سالم ترین شکل ممکن این کار را انجام دهند.
در مشاوره طلاق آیدانیتو، می توانید در مورد بهترین راهکارهای جلوگیری از طلاق، روندهای قانونی انواع طلاق و مراقبت های روانی بعد از طلاق اطلاعات کسب کنید.

 

خیانت

متأسفانه روابط فرازناشویی در ایران شایع هستند و روز به روز هم فراگیر تر می شود. زنان و مردان به دلایل مختلف جنسی، عاطفی، رابطه ای و روانی خیانت می کند. مواجهه با خیانت و بی وفایی همسر کار آسانی نیست. گاهی اوقات خیانت به معنای پایان زندگی زناشویی است. اما الزاماً نمی توان گفت بعد از خیانت، رابطه باید نابود شود. گاهی با اتخاذ راهکارهایی می توان زندگی مشترک را نجات داد.
چنانچه به همسرتان شک دارید یا از رابطه فرازناشویی او مطمئن شده اید، می توانید قبل از بی گدار به آب زدن و رفتارهای هیجانی، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مشاوران ما به شما کمک می کنند تصمیمی منطقی و عاقلانه بگیرید.

اعتیاد

همه ما بارها و بارها شنیده ایم که اعتیاد یک بلای خانمان سوز است و ممکن است این جمله به نظرمان کلیشه ای بیاید اما این یک واقعیت است که فرد معتاد بالاخره خودش و خانواده را نابود می کند.
تنها راه درمان این بیماری ترک آن است. آدم های مختلف با توجه به ویژگی های جسمی و روانی منحصر به فردی که دارند، باید روش ترکی را انتخاب کنند که متناسب با شخصیت و خصوصیاتشان باشد. به علاوه ترک اعتیاد تنها درمان نیست و یک مسئله بسیار مهم دیگر مراقبت های بعد از ترک است تا فرد دوباره به روزهای اعتیاد باز نگردد.
مشاوره اعتیاد در آیدانیتو به شما کمک می کند تا  در مورد انواع روش های ترک اعتیاد و پاک ماندن بعد از ترک اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

این فقط بیماری های جسمی نیستند که خطرناکند. اختلالات روانی هم می توانند بسیار آسیب زا باشند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی، شیزوفرنی و…. خوشبختانه علوم مرتبط با روان درمانی روز به روز بیشتر پیشرفت می کنند و امکان درمان این بیماری ها بیشتر می شود. در تماس با مشاوران آیدانیتو، می توانید در مورد روش های مختلف درمان اختلالات روانی اطلاعات کسب کنید.

فرزند پروری

سبک های فرزند پروری تأثیر غیر قابل انکاری بر شخصیت فرزندان در دوران بزرگسالی می گذارند. هر کسی می تواند بچه دار شود اما هر کسی نمی تواند فرزندش را سالم تربیت کند. فرزند پروری سالم نیازمند آگاهی است و اهمیت بسیار زیادی دارد چون بخش اعظمی از شخصیت ما در دوران کودکی شکل می گیرد و اگر پدر و مادر سبک های سالم فرزند پروری را نشناسند، ممکن است تأثیرات غیرقابل جبرانی بر فرزندشان بگذارند.
شما می توانید بهترین سبک های فرزند پروری را در تماس با مشاوران آیدانیتو یاد بگیرید.

کودکان و نوجوانان

این فقط بزرگسالان نیستند که در زندگی دچار مشکل می شوند، از اختلالات روانی رنج می برند و با بحران ها دست و پنجه نرم می کنند. کودکان و نوجوانان هم ممکن است افسرده یا مضطرب شوند، بیش فعال باشند، عملکرد تحصیلی خوبی نداشته باشند، از بحران بلوغ رنج ببرند، رفتارهای مخربی داشته باشند و….
والدین معلم ها و هر شخص دیگری که با کودکان و نوجوانان در تماس است، می توانند در تماس با مشاوران آیدانیتو در مورد بهترین روش های تعامل با آن ها و کمک به حل مشکلاتشان اطلاعات کسب کنند.

سالمندان

اگر با پدر و مادر پیرتان یا پدربزرگ و مادربزرگتان زندگی می کنید، باید حتماً از ویژگی های جسمی و روانی آن ها مطلع باشید و دغدغه ها و بحران هایشان را بشناسید تا در زندگی و تعامل با آن ها تصمیم اشتباهی نگیرید.
سالمندان قشر بسیار ارزشمندی هستند که گاهی آن طور که شایسته است به آن ها توجه نمی شود. در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید زندگی کردن با یک سالمند را به خوبی یاد بگیرید.
در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در ملارد پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره تلفنی خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم. و شماره مشاور خانواده خود را دریافت کنید.
درگیر یک مشکل فردی یا خانوادگی هستید؟ نگران آینده خودتان و سایر اعضای خانواده اید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *