آیدانیتو > مشاوره خانواده در نیشابور | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در نیشابور
خانواده

مشاوره خانواده در نیشابور | خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی در نیشابور

مشاوره خانواده در نیشابور

مشاوران خانواده کسانی هستند که در دانشگاه در رشته مشاوره خانواده تحصیل کرده اند و دارای تخصص و تجربه در این حوزه هستند. خدماتی هم که آن ها به مخاطبانشان ارائه می دهند مشاوره خانواده و رواشناسی خانواده است. خوشبختانه استفاده از این خدمات در کشور ما جا افتاده یا در حال جا افتادن است و تعداد بالای مراکز روانشناسی و مشاوره در شهرهای مختلف ایران، نشان دهنده این است که ایرانیان اهمیت استفاده از مشاوره و روانشناسی را در زندگی فردی و اجتماعی شان درک کرده اند.
اگر در گذشته مردم برای مشورت کردن در جهت حل مشکلاتشان به فامیل و دوست و آشنا پناه می بردند، امروز بسیاری از ما به این باور رسیده ایم که چنین مشورت هایی نه تنها مفید نیستند که حتی می توانند آسیب زا هم باشند. ما باید برای حل بحران های فردی و اجتماعی از متخصصانی مثل مشاور های خانواده کمک بگیریم. کسانی که در این رشته تحصیل کرده و دارای تخصص و تجربه هستند.

 

چنانچه شما هم در جست و جوی خدمات مشاوره خانواده در نیشابور اید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم. آیدانیتو همان جایی است که می تواند پاسخگوی سؤالات و مشکلات شما باشد.

مشاوره روان شناسی تلفنی خانواده

شاید این سؤال برایتان پیش آمده باشد، که دلیل استقبال روز افزون از مشاوره های تلفنی چیست و چرا بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری، تلفن را بردارند و با یک مشاور متخصص تماس بگیرند؟ در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره تلفنی اشاره کرد مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره های حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های فراوانی دارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی و مواقعی که دسترسی به جلسات مشاوره حضوری ممکن نیست
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که در حوزه هایی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، حقوقی، نظام وظیفه، مهاجرت و…. به مخاطبانشان مشاوره تلفنی بدهند.
مهم ترین موضوعات مشاوره خانواده آیدانیتو شامل موارد زیر است:

ازدواج و زندگی مشترک

ازدواج اگر مهم ترین تصمیم ما در زندگی نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین ها است. وقتی تصمیم به ازدواج می گیریم یعنی قرار است برای باقی عمر با کسی همسفر شویم.

چنین تغییر بزرگی نیازمند آگاهی زیاد است. اگر در شرف ازدواج هستید،

می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو، از مهم ترین معیارهای ازدواج و انتخاب همسر، شرایط و ملزومات ازدواج و…. آگاه شوید و خودتان و طرف مقابل را بهتر و بیشتر بشناسید.

طلاق

جدایی همسران اتفاق ناراحت کننده ای است. ما به این امید ازدواج می کنیم که یک عمر در کنار همدیگر زندگی کنیم. اما گاهی اوقات طلاق اجتناب ناپذیر می شود.
در صورت مشاهده نشانه های جدایی در زندگی مشترک، می توانید در تماس با مشاوران طلاق آیدانیتو، پیشگیری از این اتفاق را یاد بگیرید و چنانچه طلاق تنها راه پیش روی شماست در مورد مراحل قانونی طلاق و دوران پس از جدایی اطلاعات کسب کنید.

 

اعتیاد

همه ما بارها و بارها شنیده ایم که اعتیاد یک بلای خانمان سوز است و ممکن است این جمله به نظرمان کلیشه ای بیاید اما این یک واقعیت است که فرد معتاد بالاخره خودش و خانواده را نابود می کند.
تنها راه درمان این بیماری ترک آن است. آدم های مختلف با توجه به ویژگی های جسمی و روانی منحصر به فردی که دارند، باید روش ترکی را انتخاب کنند که متناسب با شخصیت و خصوصیاتشان باشد. به علاوه ترک اعتیاد تنها درمان نیست و یک مسئله بسیار مهم دیگر مراقبت های بعد از ترک است تا فرد دوباره به روزهای اعتیاد باز نگردد.
مشاوره اعتیاد در آیدانیتو به شما کمک می کند تا  در مورد انواع روش های ترک اعتیاد و پاک ماندن بعد از ترک اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

این فقط مشکلات جسمی نیستند که بر سلامتی انسان ها تأثیر منفی می گذارند. اختلالات روانی حتی گاهی می توانند خطرناک تر باشند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، پیش فعالی، دوقطبی، اسکیزوفرنی و…. از جمله مهم ترین بیماری های روانی اند.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در مورد بهترین روش های درمان بیماری های روانی اطلاعات کسب کنید.

مسائل جنسی

اگر چه نیاز جنسی یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین نیازهای انسانی است اما آن طور که باید به آن توجه نمی شود و همچنان در کشور ما یک تابو محسوب می شود. اما از سویی دیگر شاهد این هستیم که مشکلات جنسی از مهم ترین دلایل طلاق اند.
مشاوره جنسی در آیدانیتو فرصتی است تا زنان و مردان در مورد رابطه جنسی، روش های درمان اختلالاتی مثل دیرانزالی، زود انزالی، اختلال نعوظ، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی، بیماری های مقاربتی و…. اطلاعات کسب کنند و در زمینه موضوعاتی مثل سلامت و بهداشت جنسی، تربیت جنسی کودکان و…. آگاه شوند.

فرزند پروری

سبک های فرزند پروری تأثیر غیر قابل انکاری بر شخصیت فرزندان در دوران بزرگسالی می گذارند. هر کسی می تواند بچه دار شود اما هر کسی نمی تواند فرزندش را سالم تربیت کند. فرزند پروری سالم نیازمند آگاهی است و اهمیت بسیار زیادی دارد چون بخش اعظمی از شخصیت ما در دوران کودکی شکل می گیرد و اگر پدر و مادر سبک های سالم فرزند پروری را نشناسند، ممکن است تأثیرات غیرقابل جبرانی بر فرزندشان بگذارند.
شما می توانید بهترین سبک های فرزند پروری را در تماس با مشاوران آیدانیتو یاد بگیرید.

اختلالات روانی

این فقط بیماری های جسمی نیستند که خطرناکند. اختلالات روانی هم می توانند بسیار آسیب زا باشند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی، شیزوفرنی و….
خوشبختانه علوم مرتبط با روان درمانی روز به روز بیشتر پیشرفت می کنند و امکان درمان این بیماری ها بیشتر می شود. در تماس با مشاوران آیدانیتو، می توانید در مورد روش های مختلف درمان اختلالات روانی اطلاعات کسب کنید.

کودکان و نوجوانان

این طور نیست که فقط بزرگسالان از اختلالات روانی رنج بکشند، در زندگی با مشکلات دست و پنجه نرم کنند و….. علائم و نشانه ها ی بسیاری از اختلالات روانی در دوران کودکی آغاز می شوند، کودکان و نوجوانان زیادی در گیر مشکلات تحصیلی هستند و اختلالات رفتاری هم در افراد کم سن و سال به وفور دیده می شوند.
دوران بلوغ در نوجوانان، یکی از پرچالش ترین دوره های زندگی آن هاست. تغییرات جسمی و هورمونی و به دنبال آن تغییرات روانی نوجوانان موجب می شود گاهی به سختی بتوانیم با آن ها تعامل کنیم. هر چقدر آگاهی والدین، معلم ها و کسانی که با نوجوانان در تعامل اند از دوران بلوغ و ویژگی های آن بیشتر شود، زندگی با یک دختر یا پسر نوجوان راحت تر می شود.
در تماس با مشاوران کودک و نوجوان در آیدانیتو، می توانید از بهترین روش های حل بحران ها، اختلالات روانی و مشکلات رفتاری فرزند کودک یا نوجوانتان آگاه شوید. و شماره مشاوره رایگان را دریافت کنید.

سالمندان

اگر با پدر و مادر پیرتان یا پدربزرگ و مادربزرگتان زندگی می کنید، باید حتماً از ویژگی های جسمی و روانی آن ها مطلع باشید و دغدغه ها و بحران هایشان را بشناسید تا در زندگی و تعامل با آن ها تصمیم اشتباهی نگیرید.
سالمندان قشر بسیار ارزشمندی هستند که گاهی آن طور که شایسته است به آن ها توجه نمی شود.
در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در نیشابور پرداختیم. و مشاوره آنلاین رایگان دریافت کنید.
از مشکلی فردی یا خانوادگی رنج می برید؟ نگران و سردرگم اید؟ می خواهید هر چه زودتر از این بحران نجات پیدا کنید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *