خانواده

مشاوره خانواده در فیروزکوه

 

 

مشاوره خانواده در فیروزکوه

اگر بخواهیم مشاوره خانواده را خیلی ساده تعریف کنیم، می توانیم بگوییم که این نوع مشاوره شامل مجموعه خدماتی است که افراد متخصص به کسانی می دهند که دچار یک مشکل فردی یا خانوادگی شده اند.
کمتر کسی از این موضوع بی خبر است که خانواده نقشی غیر قابل انکار در رشد و پرورش ما دارد و مهم ترین ابعاد شخصیت مان را شکل می دهد. از همان اولین لحظه ای که دو نفر تصمیم به ازدواج و تشکیل خانواده می گیرند، باید آگاه باشند که این تصمیم نه تنها بر خودشان تأثیری غیرقابل انکار می گذارد، بلکه در آینده مسیر فرزندانشان را هم مشخص خواهد کرد.
با توجه به این اهمیت بالای خانواده و سازوکارهایش، وقتی افراد در زندگی با چالش ها و بحران هایی روبرو می شوند یا در صدد تصمیم گیری های سرنوشت سازی هستند که بر خودشان و سایر اعضای خانواده تأثیر می گذارد، بهتر است که به جای رجوع به دوست و فامیل و آشنا، از یک متخصص کمک بگیرند. کسی که در این رشته تحصیل کرده و صاحب تجربه است کسی مثل یک مشاور خانواده.
خوشبختانه تعداد بالای مراکز روانشناسی و مشاوره خانواده در شهرهای بزرگ و کوچک ایران گویای این است که فرهنگ استفاده از خدمات مشاوره ای در کشور ما جا افتاده یا در حال جاافتادن است.
اگر به دنبال خدمات مشاوره خانواده در فیروزکوه یا سایر شهرهای ایران هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاوره خانواده تلفنی

یکی از تغییرات ملموس در نحوه ارائه خدمات مختلف در کشور ما، غیرحضوری شدن خدمات است. این روزها مشاوره های تلفنی و آنلاین بیشتر از همیشه شایع شده اند و استقبال از آن ها روز به روز بیشتر می شود. شاید برای بسیاری از ما این سؤال پیش بیاید که با وجود مراکز مشاوره حضوری، چرا باید افراد مشاوره تلفنی را ترجیح بدهند؟ در پاسخ به این سؤال می توان به مزایای مشاوره خانواده تلفنی اشاره کرد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن، نسبت به مشاوره حضوری
  • مناسب بودن برای افراد پرمشغله و کسانی که فرصت کافی برای مشاوره حضوری ندارند
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوهای رو در رو ندارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو در زمینه های مختلفی مثل خانواده، موضوعات تحصیلی و شغلی، مهاجرت، نظام وظیفه، کسب و کار، حقوقی و…. به مخاطبان مشاوره می دهند.
اگر به دنبال مشاوره خانواده در فیروزکوه اید، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. مهم ترین خدمات مشاوره روانشناسی انلاین در آیدانیتو، شامل موارد زیر است:

ازدواج و زندگی مشترک

زندگی مشترک، همان طور که از اسمش مشخص است، یک زندگی دو نفره است که در آن همسران همه چیز را با هم قسمت می کنند و در مسیر زندگی و طی کردن فراز و نشیب های آن با همدیگر همراه می شوند. طبیعی است که برای شروع چنین زندگی ای، زنان و مردان نیازمند آگاهی باشند تا با یک تصمیم اشتباه آینده خود را تباه نکنند.
مشاوره ازدواج در آیدانیتو، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در مورد معیارها و شرایط ازدواج اطلاعات کسب کنید و خودشان و طرف مقابل را بیشتر بشناسید.

طلاق

وقتی زن و مردی تصمیم به ازدواج و تشکیل خانواده می گیرند، به ندرت ممکن است جدایی را حتی تصور کنند. آدم ها با هم ازدواج می کنند تا یک عمر در کنار همدیگر زندگی کنند و همراه و همسفر همدیگر باشند. اما گاهی اوقات تنش ها و عدم تفاهم بیش از حد می شود و طلاق تنها راه پیش رو است.

 

در مشاوره طلاق آیدانیتو، شما می توانید در صورت امکان، با استفاده از راهکارها و تکنیک هایی از طلاق پیشگیری کنید و چنانچه جدایی تنها اتفاق عقلانی ممکن باشد، در مورد روندهای قانونی طلاق و دوران بعد از طلاق، اطلاعات کسب کنید.

اختلالات روانی

خوشبختانه این موضوع ثابت شده است که فقط بیماری های جسمی زندگی انسان ها را سخت نمی کنند و گاهی اوقات اختلالات روانی حتی آسیب زا تر هم هستند. اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی، شیزوفرنی و….
برای آگاهی بیشتر در مورد اختلالات روانی و روش های درمانشان، می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

متأسفانه خیانت و روابط فرازناشویی روز به روز در جامعه ما شایع تر می شود. این آسیب اجتماعی دلایل متعددی دارد اما خوشبختانه با استفاده از راهکارهایی می توان در زندگی مشترک از آن پیشگیری کرد.
 همچنین همسران نباید در مواجهه با بی وفایی و خیانت الزاماً به نابودی زندگی مشترک فکر کنند. گاهی اوقات با تکنیک هایی می توان حل مسئله انجام داد و یک زندگی زناشویی را که به واسطه خیانت در هم شکسته، نجات داد.
چنانچه رد پای خیانت را در زندگی مشترکتان مشاهده می کنید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو در مورد بهترین روش های برخورد با خیانت و در صورت امکان، بخشش خیانت اطلاعات کسب کنید.

مسائل جنسی

نیاز جنسی یکی از مهم ترین نیازهای هر انسانی در زندگی است و رابطه جنسی آنقدر مهم است که امروز می بینیم مهم ترین و شایع ترین علت طلاق در کشور ایران، مسائل جنسی است.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید به راه حل هایی برای درمان اختلال هایی مثل دیر انزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، واژینیسموس و… دست پیدا کنید و در زمینه بیماری های مقاربتی، سلامت و بهداشت جنسی، تربیت جنسی کودکان و….آگاه تر شوید.

ترک اعتیاد

شاید بارها این جمله را شنیده باشیم که « اعتیاد یک بلای خانمان سوز است» و به نظرمان جمله ای کلیشه ای بیاید. اما این یک واقعیت است که وقتی انسانی معتاد می شود، زندگی فردی و اجتماعی اش را به کل از دست می دهد و ممکن است خانواده اش هم در معرض نابودی قرار بگیرند.
مشاوره ترک اعتیاد در آیدانیتو، فرصتی است تا اطرافیان فرد معتاد، با کسب آگاهی در مورد روش های ترک اعتیاد، او را نجات دهند.

فرزند پروری

تولید مثل و فرزند آوری کار مشکلی نیست. اما فرزند پروری از هر کسی بر نمی آید. برای این که بتوانیم انسان های سالم، موفق و توانمندی را وارد جامعه کنیم باید از روانشناسی کودک، اصول تربیتی و بهترین سبک های فرزند پروری آگاه باشیم.
مشاوران آیدانیتو این توانمندی را دارند که مراحل رشد جسمی و روانی کودکان را به شما آموزش دهند و در مورد بهترین سبک های فرزند پروری آگاهتان کنند.

کودکان و نوجوانان

کودکان و نوجوانان مشکلات فردی و روانی خاص خودشان را دارند و این طور نیست که اختلالات و بحران ها فقط خاص بزرگسالان باشند. کودکان و نوجوانان هم می توانند افسرده یا مضطرب شوند، از وسواس رنج ببرند، به دلیل مشکلات تحصیلی صدمات روانی زیادی را متحمل شوند، به واسطه دوران بلوغ دچار بحران شوند و…..
در مشاوره کودک و نوجوان آیدانیتو این فرصت برای شما فراهم می شود تا بهترین روش های برخورد و تعامل با کودکان و نوجوانان را یاد بگیرید و در مسیر درستی برای درمان اختلالات روانی باشید.

سالمندان

قشر ارزشمند و قابل احترام سالمند نباید فراموش شوند. آن ها یک عمر برای خانواده و جامعه شان زحمت کشیده اند و حالا باید بتوانند توجه و حمایت کافی را از جانب اعضای خانواده و نهادهای اجتماعی دریافت کنند. اما متأسفانه گاهی آنقدر و آن طور که باید به این عزیزان توجه نمی شود.
مشاوره سالمندان در آیدانیتو فرصتی است تا در مورد ویژگی های جسمی و روانی سالمندان و نیازهای آن ها اطلاعات کسب کنیم و روش صحیح و سالم زندگی و تعامل با آن ها را یاد بگیریم.
در این مقاله به مشاوره خانواده در فیروزکوه پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله مشاوره تلفنی ازدواج را به شما پیشنهاد می کنیم.
درگیر یک مشکل فردی یا خانوادگی اید؟ ذهنتان مشغول و نگران است؟ می خواهید خودتان و سایر اعضای خانواده تان را از بحران نجات دهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *