خانواده

مشاوره خانواده در مرکز تهران

 

 

مشاوره خانواده در مرکز تهران

انسان های سالم در خانواده های سالم پرورش پیدا می کنند. زیگموند فروید، پدر علم روانشناسی مدرن، معتقد بود که شخصیت ما انسان ها در پنج سال اول زندگی شکل می گیرد. به همین دلیل هر اتفاقی که مرتبط با خانواده باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است.
ازدواج بسیار مهم است چون وقتی دو نفر با آگاهی و علاقه زندگی مشترک را آغاز کنند، هم خودشان سلامت روانی و رضایت بالایی خواهند داشت، هم فرزندانشان در محیط شاد و سالمی رشد خواهند کرد. فرزند پروری مسئله بسیار مهمی است چون اگر فرزندمان را درست تربیت نکنیم، احتمال ابتلای او به اختلالات روانی بالا می رود. مسائل جنسی بسیار اثر گذارند. چون هر وقت کیفیت رابطه جنسی در زندگی مشترک بالاتر باشد، صمیمیت عاطفی و موفقیت ازدواج هم بیشتر می شود.
این ها فقط تعدادی از موارد تأثیر گذار در سلامت خانواده هستند. خانواده مهم ترین نهاد اجتماعی است و هر اتفاقی که مرتبط با آن باشد، نباید دست کم گرفته شود. خانواده های سالم محل رشد انسان های شاد و موفق هستند و جوامع سالم را تشکیل می دهند.
به همه دلایل گفته شده، استفاده از خدمات مشاوره خانواده، فرهنگ بسیار مثبت و مفیدی است. چون این خدمات به ما کمک می کنند که تصمیم های درستی بگیریم و در مواجهه با تنش ها و بحران های خانوادگی به بیراهه نرویم. چنانچه به دنبال مشاوره خانواده در مرکز تهران هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می کنیم.

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده رایگان تلفنی نوعی از مشاوره و در عصر حاضر بسیار مفید و کار آمد است. انسان های این عصر بیشتر از همیشه مشغله دارند و زندگی بسیاری از ما به سبکی است که مشاوره های غیرحضوری را به مشاوره های حضوری ترجیح می دهیم. به عبارتی می توان گفت که دلیل استقبال بالای شهروندان جامعه از مشاوره تلفنی، مزایای فراوان است. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • صرف زمان کمتر و مناسب بودن برای افرادی که مشغله های فراوانی دارند
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی که فرصتی برای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری نیست
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز آموزش و مشاوره هوشمند است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان، در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، نظام وظیفه، مهاجرت، کسب و کار، حقوقی و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند.

 

مشاوران خانواده آیدانیتو متخصص و با تجربه و پاسخگوی سؤالات روانشناختی و مشاوره ای شما هستند. به دنبال بهترین مشاوره خانواده در مرکز تهران هستید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو

خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو متنوع هستند اما مهم ترین خدمات شامل موارد زیرند:

ازدواج و زندگی مشترک

وقتی یک ازدواج موفقیت آمیز باشد، همسران از رابطه جنسی و عاطفی با همدیگر لذت ببرند و محیط خانه و خانواده شاد و صمیمی باشد، اعضای خانواده از سلامت روانی برخوردار هستند. به همین دلیل افزایش آگاهی قبل از ازدواج، عامل بسیار مهمی در موفقیت زندگی مشترک است.
مشاوره قبل از ازدواج به شما کمک می کند تا در مورد معیارهای انتخاب همسر، شرایط ازدواج، شناخت خودتان و طرف مقابل، مهارت های ارتباطی و… اطلاعات کسب کنید.

اعتیاد

آیا از اعتیاد رنج می برید؟ آیا اعتیاد یکی از اعضای خانواده، منجر به از هم گسیختگی خانه و خانواده شما شده است؟
در این شرایط بحرانی بهترین کار این است که برای آگاهی از نشانه های اعتیاد، علل اعتیاد، روش های ترک اعتیاد و… از یک مشاور کمک بگیرید.

طلاق

طلاق یک تجربه تلخ و آسیبی اجتماعی است اما گاهی اوقات می توان با راهکارهایی از آن پیشگیری و در مواقعی که طلاق اجتناب ناپذیر است، به سلامت از آن عبور کرد.
برای آگاهی از علل، عواقب، روش های پیشگیری و مسائل روانشناختی مرتبط با طلاق، می توانید با مشاوران با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتد.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوض و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در مرکز تهران ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.
به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

فرزند پروری

با توجه به نقش بسیار مهم و تأثیر گذار دوران کودکی بر شخصیت ما در بزرگسالی، بهتر است که والدین فرزند پروری را جدی بگیرند. سبک های ناسالم فرزند پروری به کودکان و نوجوانان آسیب می زنند و حتی ممکن است منجر به اختلالات روانی جبران ناپذیری شوند.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید در زمینه بهترین سبک های فرزند پروری اطلاعات کسب کنید.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

در ادامه مطالعه مقاله مشاوره روانشناسی را به شما پیشنهاد می کنیم.

یک مشکل فردی یا خانوادگی ذهنتان را مشغول کرده؟ نگران سلامت روانی خودتان یا خانواده تان هستید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *