خانواده

مشاوره خانواده در بوشهر

 

 

مشاوره خانواده در بوشهر

اهمیت مشاوره خانواده و نقش مهمی که این مشاوره در سلامتی روانی اعضای خانواده ایفا می کند، روزبه روز بیشتر درک می شود. هیچ آدمی کامل نیست. همه ما در زندگی با بحران هایی مواجه می شویم و همه ما برای حل این بحران ها به کمک نیاز داریم. قوی ترین و باهوش ترین انسان ها هم گاهی درمانده می شوند.
خوشبختانه علم روانشناسی و مشاوره روزبه روز بیشتر پیشرفت می کند و متخصصان این علوم بهترین کسانی هستند که می توانند در زمان درماندگی های فردی و خانوادگی به کمکمان بیایند.
استقبال روز افزون از مشاوره خانواده در کشور ما ایران هم حاکی از جا افتادن فرهنگ مثبت و کارآمد استفاده از خدمات مشاوره ای و روانشناختی برای یک زندگی بهتر و سالم تر است. مشاوره خانواده در بوشهر و سایر شهرهای ایران طرفداران زیادی دارد. اگر به دنبال مشاوره خانواده در بوشهر هستید، مطالعه این مقاله را به شما پیشنهاد می دهیم.

مشاوره خانواده تلفنی

مخاطبان مشاوره روانشناسی آنلاین هر روز بیشتر می شود. این روزها بسیاری از افراد ترجیح می دهند که به جای مراجعه به مراکز مشاوره حضوری، تلفن را بردارند و با یک مشاور متخصص و باتجربه تماس بگیرند. این ترجیح دلایل مختلفی دارد و دلیل اصلی آن مزایای فراوان مشاوره تلفنی است. مزایایی مثل:

  • صرف زمان کمتر ومناسب بودن برای افرادی که مشغله های زیادی در زندگی دارند
  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن
  • پاسخگو بودن در مواقع بحرانی
  • مناسب بودن برای کسانی که در شهرها و روستاهای دوردست و خالی از مراکز مشاوره زندگی می کنند
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که با توجه به رشته تحصیلی و تجربیات کاری شان در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، شغلی، نظام وظیفه، مهاجرت، حقوقی، کسب و کار و…. به مخاطبان مشاوره تلفنی بدهند.
خدمات مشاوره خانواده در آیدانیتو شامل موارد زیر است:

اختلالات روانی

ما انسان ها فقط از بیماری های جسمی رنج نمی کشیم و اختلالات روانی هم بر سلامت ما تأثیر می گذارند. اختلالاتی مثل: افسردگی، اضطراب، وسواس، دوقطبی بیش فعالی، اسکیزوفرنی و….
چنانچه خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از اختلالی رنج می کشید، می توانید در تماس با مشاوران آیدانیتو از ریشه های اختلال، علائم و نشانه های آن و روش های درمانش باخبر شوید.

ازدواج

نتایج پژوهش های مختلف روانشناختی نشان می دهند که هر چقدر ازدواج و تشکیل خانواده آگاهانه تر اتفاق بی افتد، احتمال موفقیت آن بیشتر خواهد بود. مشاوره قبل از ازدواج در آیدانیتو به شما کمک می کند تا در مورد معیارهای ازدواج، شرایط مورد نیاز برای ازدواج و تشکیل خانواده، شناخت بیشتر خود و طرف مقابل و… آگاه شوید.

طلاق

وقتی دو نفر تصمیم به ازدواج می گیرند، کمتر ممکن است که به جدایی فکر کنند. آدم ها خانواده تشکیل می دهند و وارد زندگی مشترک می شوند تا همراهی همیشگی داشته باشند. اما گاهی اوقات و به دلایل مختلف، طلاق اجتناب ناپذیر می شود.

 

مشاوره طلاق در آیدانیتو، این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت امکان از همسرتان جدا نشوید و زندگی مشترک را نجات دهید. چنانچه طلاق تنها راه پیش روی شماست، می توانید در مشاوره طلاق در مورد مراحل قانونی جدایی و مراقبت های روانی بعد از طلاق اطلاعات کسب کنید.

اعتیاد

اعتیاد یک بیماری شدیداً آسیب زا و نابودکننده است. کمتر ممکن است که یک فرد معتاد خودش برای درمان این بیماری مشاوره بگیرد اما از آنجایی که اعضای خانواده و اطرافیان آدم های معتاد، به اندازه خود آن ها یا حتی بیشتر آسیب می بینند، در تماس با مشاوران متخصص می توانند از روش های ترک اعتیاد و مراقبت های پس از ترک آگاه شوند و به فرد معتاد کمک کنند.

خیانت

یکی از مهم ترین مسائل مشاوره خانواده در بوشهر ، مسئله خیانت است. هر روزه شهروندان بسیاری برای آگاهی از راهکارهای مقابله با خیانت، با مراکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند.
متأسفانه  تغییراتی در سبک زندگی رواج این معضل خانوادگی را از همیشه بیشتر کرده است. اگر شما هم یکی از زنان و مردانی هستید که حدس می زنید همسرتان به شما خیانت می کند یا از بی وفایی او مطمئن شده اید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوظ و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

فرزند پروری

فرزندآوری از هر کسی بر می آید اما فرزند پروری نیازمند آگاهی و علم است. علم روانشناسی ثابت کرده است که شخصیت ما در کودکی و اولین سال های زندگی شکل می گیرد. به همین دلیل سبک فرزند پروری والدین اهمیت بسیار زیادی دارد.
هر چقدر رفتار و تعامل والدین با فرزندان سالم تر باشد، شخصیت آن ها در بزرگسالی سالم تر خواهد بود. در تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو می توانید بهترین روش های تربیت کودکان و نوجوانان را یاد بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.
به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.

در ادامه مطالعه مقاله بهترین مشاوره خانواده را به شما پیشنهاد می کنیم.

خودتان یا یکی از اعضای خانواه تان مبتلا به اختلالی روانی هستید؟ یک مشکل جدی سلامت خانواده شما را به خطر انداخته؟ نگران فروپاشی خانواده تان هستید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *