خانواده

مشاوره خانواده در کرمانشاه

 

 

مشاوره خانواده در کرمانشاه

بسیاری از ما انسان ها برای انجام ساده ترین کارها در زندگی مثل خرید خانه، ماشین و حتی لباس با دیگران مشورت می کنیم. پس کاملاً طبیعی و حتی لازم است که برای تصمیم های مهمی مثل ازدواج، طلاق، فرزندآوری و… هم به دنبال استفاده از تجربیات دیگران باشیم.
خوشبختانه امروزه این فرهنگ مثبت جا افتاده است که چنین مشورتی را از افراد متخصص بگیریم نه فامیل و دوست و آشنا. کسی که در رشته مشاوره تحصیل کرده و در این زمینه صاحب تجربه است.
مشاوران خانواده افرادی هستند که در دانشگاه در رشته مشاوره خانواده تحصیل می کنند، دارای مدرک این رشته اند و در این زمینه تجربه کاری دارند. چنین افرادی این شایستگی را دارند که به ما مشورت و راهکار بدهند و در مراحل مهم زندگی یاری مان کنند.
انسان های عصر حاضر بر خلاف مردمان گذشته که برای راهکار گرفتن به سراغ خواهر و خاله و دایی و عمه می رفتند، از متخصصان کمک  می گیرند.
مشاوره خانواده در ایران هم مثل سایر کشورهای جهان با استقبال بالایی مواجه شده و طرفداران زیادی دارد. خدمات مشاوره خانواده در کرمانشاه و سایر شهرهای جهان از درک بالای ایرانیان در زمینه اهمیت مشاوره و روانشناسی خبر می دهد.
یک نکته مهم و قابل توجه در مورد این مشاوره این است که این روزها فقط به شکل مشاوره حضوری ارائه نمی شود و مشاوره های غیرحضوری مثل مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین هم طرفداران زیادی دارد.

چرا مشاوره تلفنی

شاید این سؤال برای بسیاری از افراد پیش بیاید که مگر می شود با استفاده از تلفن راهکار گرفت، پاسخ سؤال ها را پیدا و مشکلات را حل کرد؟ نتایج پژوهش ها و تجربه نشان می دهد که پاسخ به این سؤال مثبت است. مشاوره تلفنی بسیار کارآمد است و مزایای فراوانی دارد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن نسبت به مشاوره حضوری
  • مناسب بودن برای افراد خجالتی و کسانی که تمایلی به گفت و گوی رودر رو ندارند
  • پاسخگو بودن در شرایط بحرانی که امکان مواجهه به مراکز مشاوره حضوری وجود ندارد
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی

مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز هوشمند آموزش و مشاوره است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو این توانایی را دارند که در زمینه های مختلفی مثل ازدواج، و تشکیل خانواده، ترک اعتیاد، طلاق، خیانت، فرزند آوری، فرزند پروری، مسائل جنسی، مشکلات عاطفی، کودکان و نوجوانان، مسائل جوانان، سالمندان و… به مخاطبان مشاوره بدهند. اگر به دنبال مشاوره خانواده در کرمانشاه هستید، با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرید.

 

خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو

خدمات مشاوره خانواده تلفنی در آیدانیتو گسترده و متنوع است اما مهم ترین موضوعات آن شامل موارد زیر است:

ازدواج و زندگی مشترک

اگر ازدواج مهم ترین تصمیم ما در زندگی نباشد، قطعاً یکی از مهم ترین ها است. وقتی تصمیم می گیریم ازدواج کنیم و خانواده تشکیل بدهیم، در واقع تصمیم گرفته ایم که زندگی مان را در ابعاد مختلفی تغییر بدهیم، پس بهتر است که برای این تغییر آمادگی کافی داشته باشیم و با آگاهی کافی تصمیم به ازدواج بگیریم.
قصد ازدواج دارید؟ از تصمیم تان مطمئن نیستید؟ می خواهید از معیارهای ازدواج آگاه شوید؟ نیاز به مشورت دارید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

طلاق

اگر چه طلاق یک آسیب اجتماعی محسوب می شود کمتر کسی موقع ازدواج به طلاق فکر می کند، اما به هر حال این اتفاق در زندگی بسیاری از همسران رخ می دهد.
آمار طلاق در کشور ما هم رو به رشد است. پس بهتر است که زوجین قبل از اقدام به طلاق، از مشاوره طلاق استفاده کنند تا در صورت امکان از جدایی شان پیشگیری شود و اگر طلاق تنها راه است، با آگاهی بیشتری جدا شوند.
به طلاق فکر می کنید؟ همسرتان قصد جدایی از شما را دارد؟ مطمئن نیستید که جدایی بهترین و تنها راه حل باشد؟ از قوانین طلاق و فرایند آن آگاهی ندارید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

متأسفانه خیانت همسران به همدیگر روز به روز شایع تر می شود و زنان و مردان زیادی بی وفایی شریک زندگی شان را در زندگی مشترک تجربه می کنند.
مواجهه با خیانت کار راحتی نیست. بعضی فکر می کنند که خیانت به معنای پایان زندگی مشترک است اما نتایج بسیاری از پژوهش ها حاکی این است که در شرایطی می توان خیانت را بخشید و زندگی مشترک را نجات داد.
مشاوره خیانت به همسران کمک می کند تا تصمیم هیجانی نگیرند و بی گدار به آب نزنند. همسرتان به شما خیانت کرده؟ شما به همسرتان بی وفایی کرده اید؟ گیج، سردرگم، عصبانی و غمگین هستید؟ می خواهید زندگی مشترکتان را نجات بدهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مسائل جنسی

اگرچه صحبت کردن در مورد مسائل جنسی در جامعه ما یک تابوی اجتماعی است اما امروزه روانشناسان به این واقعیت پی برده اند که بدون تربیت جنسی، کودکان در معرض آسیب های بسیاری قرار می گیرند و زندگی های مشترک به خطر می افتند.
برای مشاوره در مورد اختلالاتی مثل دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی، ناتوانی جنسی اختلال نعوظ و…، سلامت جنسی، بهداشت جنسی، بیماری های مقاربتی، روش های جلوگیری از بارداری، انحرافات جنسی و… می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

فرزند پروری

انسان های سالم و موفق معمولاً دوران کودکی و نوجوانی سالمی را پشت سر گذاشته اند. والدین از سبک های فرزند پروری مختلفی برای تربیت و پرورش فرزندانشان استفاده می کنند. اما بعضی از این سبک ها شدیداً آسیب رسان هستند.
در تماس با مشاوران آیدانیتو می توانید بهترین و کارآمدترین روش های فرزند پروری را یاد بگیرید.

کودکان و نوجوانان

فرزندان یک خانواده نقش بسیار تأثیرگذاری در روابط، ساز و کار و سلامت خانواده دارند و در هر سنی ممکن است با معضلات ویژه ای روبرو شوند.
به عنوان مثال دوران بلوغ، دوران بسیار ویژه ای در زندگی هر نوجوان است. تماس با مشاوران خانواده به والدین کمک می کند که در فرزند پروری به بیراهه نروند و آگاه شوند که در هر مرحله ای از رشد فرزندانشان باید چه تعاملی با آن ها داشته باشند.

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.
در این مقاله به موضوع مشاوره خانواده در کرمانشاه پرداختیم. در ادامه مطالعه مقاله روانشناس خوب را به شما پیشنهاد می دهیم.
نگرانید؟ یک مشکل فردی یا خانوادگی ذهنتان را مشغول کرده؟ خودتان یا یکی از اعضای خانواده تان از اختلالی روانی رنج می برید؟ می خواهید خانواده تان را از فروپاشی نجات دهید؟ با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. و شماره مشاور خانواده خود را دریافت کنید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *