خانواده

مراکز مشاوره تهران

 

 

مراکز مشاوره تهران

امروزه کمک گرفتن از یک روانشناس خوب یا مشاور برای حل مشکلات فردی، رابطه ای، خانوادگی و… کار عجیبی نیست. این روزها افراد بسیاری برای درمان اختلالاتی مثل افسردگی، اضطراب، وسواس و… به کلینیک ها و مراکز روانشناسی مراجعه می کنند.
کمک گرفتن از یک مشاور خانواده برای حل مشکلات خانوادگی مثل طلاق، اعتیاد، مشکلات جنسی، مشکلات عاطفی و… اتفاق عجیبی نیست. والدین بسیاری در سراسر جهان بهترین روش های فرزند پروری را در تعامل با مشاوران خانواده یاد می گیرند و برای حل مشکلات فرزندان کودک، نوجوان و جوانشان با یک متخصص مشورت می کنند.
 
امروزه مشاوره قبل از ازدواج کاملاً به یک فرهنگ تبدیل شده است و زوج های بسیاری قبل از آغاز زندگی مشترک، برای شناخت بیشتر از همدیگر، از خدمات مشاوره ای استفاده می کنند.
تهران هم به عنوان یک کلان شهر و پایتخت، شهری است پر از مراکز مشاوره. خوشبختانه مراکز مشاوره تهران با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند و به نظر می رسد که شهروندان تهرانی برای مشاوره روانشناسی بخش قابل توجهی را در زندگی شان در نظر گرفته اند.

مراکز مشاوره خانواده در تهران

همان طور که گفتیم مراکز مشاوره در تهران فراوان هستند و افراد بسیاری در زمینه های مختلف خانوادگی، تحصیلی، شغلی و… به این مراکز مراجعه می کنند.
مراکز مشاوره تحصیلی در مواردی مثل انتخاب رشته تحصیلی، منابع مطالعه ای، زمان و چگونگی آزمون های مختلف و… به افراد کمک می کنند. مشاوره مهاجرت به کسانی که قصد مهاجرت و اقامت در کشوری غیر از کشور خودشان را دارند، اطلاعات می دهد. مشاوره شغلی مناسب افرادی است که به تازگی فارغ التحصیل شده اند و به دنبال شغل می گردند، یا افرادی که می خواهند با توجه به خصوصیات شخصیتی، استعدادها و علائقشان شغلی مناسب را انتخاب کنند.
در کنار همه انواع مراکز مشاوره تهران ، مراکز مشاوره خانواده در صدر هستند و هر روز زنان و مردان بسیاری برای حل مشکلات خانوادگی به مراکز مشاوره خانواده در تهران مراجعه می کنند.

 

مرکز مشاوره تلفنی آیدانیتو

آیدانیتو یک فضای هوشمند آموزش مشاوره است. مشاوران آیدانیتو در این فضا، با توجه به رشته تحصیلی و تجارب کاری در زمینه های مختلف خانواده، تحصیلی، مهاجرت، نظام وظیفه و… به مخاطبان مشاوره می دهند. آیدانیتو یکی از مراکز مشاوره در تهران است و بخش خانواده آن می تواند در زمینه های زیر پاسخگوی سؤالات شما باشد:

ازدواج و زندگی مشترک

وقتی تصمیم به ازدواج و آغاز زندگی مشترک می گیریم، در واقع تصمیم گرفته ایم که همه ابعاد زندگی مان را تغییر بدهیم و وارد مسیر کاملاً جدیدی بشویم. پس طبیعی است که هر چقدر آگاهی مان بیشتر باشد، ازدواج موفق تری خواهیم داشت و احتمال شکستمان کاهش خواهد یافت.
اگر قصد ازدواج دارید اما سردرگم اید و سوال های زیادی فکر شما را به خود مشغول کرده اند، برای آگاهی از معیارهای انتخاب همسر، شرایط ازدواج و فرایند شناخت بیشتر نامزدتان، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعتیاد

اعتیاد یک آسیب فردی و اجتماعی جدی است و قابلیت از هم پاشیدن خانواده ها را دارد. چنانچه یکی از اعضای خانواده شما درگیر اعتیاد است، می توانید با تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو، از روش های ترک اعتیاد آگاه شوید.

خیانت

یکی از پرتماس ترین موضوعات در مراکز مشاوره خانواده در تهران و سایر شهرها در مورد خیانت در زندگی مشترک است. به نظر می رسد که این روزها زنان و مردان بیشتر از همیشه بی وفایی می کنند و آمار روابط فرازناشویی بسیار بالا رفته است.
برای آگاهی از روش های پیشگیری از خیانت و راهکارهای مقابله با خیانت و بخشش خیانت، با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرید.

مشکلات جنسی

اختلالات جنسی ای مثل اختلال نعوظ، دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی و… بیماری های مقاربتی، انحرافات جنسی، عدم رعایت بهداشت جنسی و… می توانند یک زندگی مشترک را به خطر بی اندازند.
چنانچه در زندگی مشترک، از یک رابطه جنسی سالم و صمیمانه برخوردار نیستید و مشکلات جنسی صمیمیت عاطفی تان را به خطر انداخته، برای آگاهی از روش های حل مشکلات جنسی با مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

طلاق

طلاق اتفاق خوشایندی نیست اما گاهی قابل پیشگیری و گاهی غیر قابل اجتناب است. مشورت با یک مشاور با تجربه به کسانی که در شرف طلاق هستند، با سلامتی روانی بیشتری از این مرحله زندگی عبور کنند یا در صورت امکان از این آسیب جلوگیری کنند.

مشکلات کودکان و نوجوانان

فرزندان اعضای مهمی در یک خانواده هستند و سلامت روانی و عملکرد مثبت آن ها بر سلامت یک خانواده تأثیر عمیقی می گذارد.
گاهی اوقات مشکلات منحصر به فرد کودکان و نوجوانان والدین را بسیار نگران می کند. مشکلاتی مثل بیش فعالی، شب ادراری، اختلال اضطراب جدایی، اختلال یادگیری، انجام ندادن تکالیف درسی، بحران بلوغ و… مشاوران خانواده آیدانیتو به والدین کمک می کنند تا با بهترین روش های فرزند پروری آشنا شوند. با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. و مشاوره تلفنی دریافت کنید.

چرا مشاوره تلفنی؟

مشاوره تلفنی هر روز با استقبال بیشتری مواجه می شود و این استقبال دلایل بسیاری دارد. دلایلی مثل:

  • کم هزینه تر بودن و مقرون به صرفه تر بودن
  • نیاز به زمان کمتر
  • عدم افشای هویت و اطلاعات شخصی
  • جوابگو بودن در مواقع بحرانی که زمانی برای مشاوره حضوری نیست

در ادامه مطالعه مقاله دکتر مشاوره خانواده کیست را به شما پیشنهاد می کنیم.

درگیر یک مشکل خانوادگی هستید؟ نگران و سردر گم اید؟ نمی دانید چطور و با چه راهکاری می توانید خانواده تان را از فروپاشی نجات  دهید؟

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *