خانواده

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

همه انسان ها، ساکن هر نقطه ای از کره زمین که باشند، گه گاه به راهنمایی و مشاوره نیاز دارند چون هیچ زندگی ای خالی از تعارض و فراز و نشیب نیست و هیچ انسانی آنقدر کامل و بی نیاز نیست که بتواند به تنهایی از پس همه مشکلات و نگرانی ها بر بیاید.
در گذشته که هنوز خدمات مشاوره و روانشناختی مثل امروز فراگیر و با استقبال مواجه نشده بود، بسیاری از افراد در روزهای بحرانی زندگی برای دردو دل و مشورت به سراغ افراد فامیل و دوستان می رفتند و گاهی حتی مشاوره های آسیب زا و مضری از آن ها دریافت می کردند. اما امروزه این فرهنگ مثبت در سراسر جهان جا افتاده که برای مشاوره و راهکار گرفتن از یک مشاور کمک بگیریم. کسی که در این رشته تحصیل کرده و صاحب تجربه و تخصص است.
کسانی که مهاجرت می کنند و ساکن کشور دیگری هستند، مثل هر انسان سالمی در زندگی دچار مشکلاتی می شوند، ممکن است خودشان یا یکی از اعضای خانواده شان از یک اختلال روانی رنج ببرند و در تصمیم ها و فعالیت های مهمی مثل ازدواج، طلاق، ترک اعتیاد، فرزند پروری و…نیازمند مشاوره باشند.
خدمات مشاوره خارج از کشور ، بهترین انتخاب برای این افراد است.

 

مشاوره روانشناسی برای ایرانیان خارج از کشور

وقتی ایرانیان خارج از کشور به مشاوره نیاز دارند، ترجیح می دهند که از یک هموطن خدمات مشاوره ای دریافت کنند. این ترجیح کاملاً منطقی و  عقلانی است و دلایلی دارد:

زبان مشترک

زبان نقش مهمی در فرایند روانشناسی و مشاوره ایفا می کند. کسی که به زبان فارسی صحبت می کند، قطعاً وقتی در مشاوره به زبان مادری خودش صحبت کند، بهتر می تواند افکار، احساسات و دغدغه هایش را با مشاور در میان بگذارد. یک مشاور فارسی زبان او را بهتر درک می کند و راهکارهایش، از آنجایی که به زبان مشترک ارائه می شوند، قابل درک ترند.

فرهنگ مشترک

 بسیاری از مشکلات، بحران ها و اختلالات ما ریشه های فرهنگی دارند و مشاوری می تواند این ریشه ها را پیدا کند که فرهنگ یک انسان ایرانی را به خوبی بشناسد. چنین مشاوری باید خودش ایرانی باشد.
 

مشاوره تلفنی برای ایرانیان خارج از کشور

یکی از بهترین روش ها برای ارائه مشاوره خارج از کشور ، مشاوره تلفنی است. خوشبختانه با توجه به پیشرفت روز افزون علم و تکنولوژی، تماس های تلفنی و اینترنتی به راحتی برقرار می شوند و انسان ها می توانند در هر نقطه ای از جهان با دورترین کشورها ارتباط برقرار کنند.
در چنین شرایطی یک مرد و زن ایرانی که به تازگی یا سال هاست که کشورش را ترک کرده، می تواند به راحتی و توسط یک گوشی هوشمند با بهترین مشاوران در ایران ارتباط برقرار کند.

چرا مشاوره تلفنی؟

استقبال از مشاوره های غیرحضوری هر روز بیشتر و فراگیرتر می شود و حتی ممکن است یک روز جای مشاوره حضوری را بگیرد. شاید این سؤال برای هر کدام از ما پیش بیاید که چرا مردم مشاوره تلفنی را ترجیح می دهند.

در پاسخ به این سؤال باید گفت که مشاوره تلفنی مزایای زیادی دارد. مزایایی مثل:

  • کم هزینه تر و مقرون به صرفه تر بودن ( این مزیت به ویژه برای ایرانیان خارج از کشور بسیار قابل توجه است. چون به جای پرداخت پول زیاد می توانند به راحتی، از طریق تلفن و با هزینه ای اندک با مشاوران ارتباط برقرار کنند).
  • پاسخ گویی در مواقع بحرانی که دسترسی به مراکز مشاوره حضوری امکان پذیر نیست
  • صرف زمان کمتر
  • عدم افشای اطلاعات و هویت شخصی

مشاوره تلفنی در آیدانیتو

آیدانیتو یک مرکز مشاوره و آموزش هوشمند است. مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو، در این فضا به مخاطبان مشاوره تلفنی می دهند. مشاوره خانواده برای ایرانیان خارج از کشور هم یکی از مهم ترین خدمات آیدانیتو است.
برای دریافت مشاوره خارج از کشور کافی است که از طریق پیام رسان واتس آپ با شماره 009809053019086 تماس بگیرید. 30 دقیقه اول مشاوره به صورت رایگان هدیه ی آیدانیتو به شما خواهد بود.

 

شما به عنوان یک ایرانی خارج از کشور می توانید در زمینه موضوعاتی مثل موضوعات زیر از مشاوران حرفه ای آیدانیتو مشاوره خارج از کشور بگیرید:

اختلالات روانی

اختلالات روانی این قابلیت را دارند که از بیماری های جسمی هم خطرناک تر باشند و اگر به موقع درمان نشوند، زندگی فردی و اجتماعی افراد را شدیداً تحت تأثیر قرار دهند.
چنانچه به عنوان یک ایرانی خارج از کشور، از افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال دو قطبی و…. رنج می کشید، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

ازدواج

تصمیم به آغاز زندگی مشترک یکی از مهم ترین تصمیم های زندگی هر انسانی است و مسیر زندگی افراد به کل تغییر می دهد. به همین دلیل هر چقدر آگاهانه تر ازدواج کنیم، احتمال موفقیت مان در زندگی مشترک بیشتر می شود.

برای آگاهی از معیارهای انتخاب همسر، شرایط و ملزومات ازدواج، مهارت های ارتباطی مورد نیاز در زندگی مشترک، روش های افزایش صمیمیت در زندگی زناشویی و… با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

خیانت

متأسفانه خیانت و روابط فرازناشویی یکی از آسیب های اجتماعی جدی است که روزبه روز فراگیرتر می شود. این مشکل بزرگ دلایل متعددی دارد اما می توان با روش ها و راهکارهایی از آن پیشگیری کرد و در مواجهه با خیانت همسر، با در نظر گرفتن شرایط، تصمیمی منطقی گرفت و بی گدار به آن نزد.
چنانچه حدس می زنید همسرتان در حال خیانت به شما است یا از رابطه خارج از ازدواج او باخبرید، قبل از هر اقدام هیجانی و بدون فکر قبلی، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

طلاق

طلاق در زندگی هیچ انسانی، اتفاق خوشایندی نیست. زنان و مردان به این امید با همدیگر ازدواج می کنند که در کنار هم پیر شوند و یک عمر با آرامش در کنار هم زندگی کنند اما گاهی اوقات جدایی اجتناب ناپذیر است. پس چه بهتر که با آگاهی بیشتری در مورد طلاق فکر کنیم و تصمیم بگیریم.

اگر به طلاق فکر می کنید، چنانچه همسرتان به شما پیشنهاد طلاق داده، اگر می خواهید زندگی مشترکتان را نجات دهید و در صورتی که طلاق تنها راه پیش روی شماست، با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

مشکلات جنسی

اختلالات جنسی ای مثل اختلال نعوظ، دیرانزالی، زودانزالی، سرد مزاجی و… بیماری های مقاربتی، انحرافات جنسی، عدم رعایت بهداشت جنسی و… می توانند یک زندگی مشترک را به خطر بی اندازند.
چنانچه در زندگی مشترک، از یک رابطه جنسی سالم و صمیمانه برخوردار نیستید و مشکلات جنسی صمیمیت عاطفی تان را به خطر انداخته، برای آگاهی از روش های حل مشکلات جنسی با مشاوران متخصص و با تجربه آیدانیتو تماس بگیرید.

اعتیاد

اعتیاد یک آسیب فردی و اجتماعی جدی است و قابلیت از هم پاشیدن خانواده ها را دارد. چنانچه یکی از اعضای خانواده شما درگیر اعتیاد است، می توانید با تماس با مشاوران خانواده آیدانیتو، از روش های ترک اعتیاد آگاه شوید.

فرزند پروری

هر شخصی که فقط کمی مطالعه روانشناسی داشته باشد، می داند که شخصیت ما یا بخش اعظمی از شخصیت ما در دوران کودکی شکل می گیرد. و این شکل گیری کاملاً به نوع ارتباط ما با والدین مان و فضای خانه و خانواده بستگی دارد.

والدینی که به تربیت فرزندشان بی توجه هستند، نمی توانند انتظار داشته باشند که او در بزرگسالی انسان سالمی بشود. مشاوره کودک و نوجوان در آیدانیتو یکی از بهترین روش های برای یادگیری سبک های فرزند پروری صحیح و سالم است.

 

سالمندان

سالمندان قشر بسیار ارزشمندی در جامعه هستند اما متأسفانه آن طور که باید به آن ها توجه نمی شود. کسانی که در خانواده شان با یک فرد سالمند زندگی می کنند یا در تعامل با سالمندان هستند، می توانند برای آگاهی از روش های مواجهه با مشکلاتی مثل اختلالات روانی سالمندان، تنهایی آن ها، بیماری های جسمی شان و بهترین سبک های مراقبت از سالمندان با مشاوران خانواده آیدانیتو تماس بگیرند.
این ها فقط بخشی از خدمات مشاوره روانشناسی ایرانیان خارج از کشور هستند. شما می توانید هر نوع مشکل خانوادگی و ذهنی دیگر را با مشاوران ما در میان بگذارید.
در ادامه مطالعه مقاله مشاوره تلفنی خانواده در آیدانیتو را به شما پیشنهاد می دهیم.
آیا یک مشکل خانوادگی سلامت روان خانواده شما را به خطر انداخته؟ نگران فروپاشی بنیان خانواده هستید؟ گیج و سردرگم و نگران اید؟ یک اختلال یا مشکل ذهنی آزارتان می دهد؟ به دنبال راهکاری برای نجات خود و خانواده تان هستید؟
با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *