آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی همدان 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی همدان 99

اعلام نتایج نمونه دولتی همدان 99

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی همدان 98 پرداخته ایم. دانش آموزان عزیز استان همدان برای اطلاع از زمان اعلام نتایج نمونه دولتی همدان 98 ، شهریه مدارس نمونه دولتی همدان، اعتراض به نتایج آزمون همدان، تراز آزمون نمونه دولتی همدان و نحوه محاسبه نمره خام و امتیاز آزمون و … همراه ما باشند.


زمان اعلام نتایج نمونه دولتی همدان

همان طور که مطلع هستید در حال حاضر زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی همدان 99 مشخص نشده است. درصورت تعیین زمان دقیق، این مقاله به روز رسانی خواهد شد. به طور کلی می توان گفت 2 الی 3 هفته بعد از برگزاری آزمون نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم در سایت hoosh.medu.ir و نتایج نمونه دولتی نهم به دهم در سایت azmoon.medu.ir قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است نتایج نمونه دولتی به صورت استان به استان و به صورت مجزا اعلام می شود و زمان اعلام نتایج استان ها هماهنگ نمی باشد. ثبت نام کتاب درسی برای مدرسه های نمونه دولتی را از طریق خود مدرسه پیگیر شوید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی همدان

برای ورود به مدارس نمونه دولتی برخورداری از شرایط  اولیه ضرورت دارد. شرط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی پایه ششم، وجود نمرات خیلی خوب (یا تنها یک خوب و مابقی خیلی خوب) در نیمسال اول سال تحصیلی است و شرط شرکت در آزمون وجود همان شرط در نیمسال دوم است. شرط ثبت نام در آزمون نمونه دولتی پایه نهم، معدل بالای 17 در نیمسال اول و شرط شرکت در آزمون معدل بالای 17 در نیمسال دوم است. برای موفقیت در آزمون به این نکات توجه کنید:
  •  برنامه ریزی تحصیلی صحیح داشته باشید. برای اینکار می توانید از مشاوران تحصیلی کمک بگیرید.
  •  به زمان های اعلام شده در مراحل مختلف توجه کنید.
  • مجاز به انتخاب تنها 3 مدرسه هستید، مدارس را با توجه به سطح علمی خود و رتبه قابل قبول مدارس انتخاب کنید.
  • مدارس را بر اساس اولویت از شماره 1 تا 3 وارد کنید.

تراز آزمون نمونه دولتی همدان

تراز معمولاً عدی است بین 0 تا 20.000 که سطح علمی دانش آموزان را مشخص می کند و بر اساس تراز کسب شده رتبه بندی انجام می شود. در ادامه نحوه ی محاسبه نمره خام، تراز آزمون و …. را مشاهده خواهید کرد.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم همدان

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی همدان در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم همدان نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم همدان هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم همدان از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم همدان ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی ، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند ، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم همدان ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم همدان

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم همدان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود.
 اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم همدان به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم همدان با خبر شوید. با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم همدان ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم همدان ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.در بخش مشاوره تحصیلی تلفنی

شهریه مدارس نمونه همدان

شهریه مدارس نمونه دولتی سال 98 تعیین نشده است. اما آنچه مشخص است، شهریه مناسب مدراس نمونه دولتی در کنار شرایط ویژه و سطح علمی و رفاه بالای این مدارس است. بنابراین شهریه پایین این مدارس یکی از دلایل انتخاب دانش آموزان برای ادامه تحصیل می باشد. به طور تقریبی شهریه مدارس از 2.5 الی 6 میلیون تومان در پایه های مختلف است.

اعتراض به نتایج آزمون

معمولاً 3 تا 4 روز بعد از اعلام نتایج فرصتی در اختیار دانش آموزان معترض به نتایج قرار داده می شود تا با ثبت اعتراض به آن رسیدگی شود، دانش آموزان باید به زمان دقیق اعتراض توجه کنند تا این فرصت را از دست ندهند. در صورت مشخص شدن زمان اعتراض در این مبحث آن را مشاهده خواهید کرد. پس از بررسی دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی همدان 99 ، به شما دانش آموزان با استعداد پیشنهاد میکنیم مقاله کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 98 را مطالعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *