آیدانیتو > خرید سربازی ایثارگران
خرید سربازی

خرید سربازی ایثارگران

خرید سربازی ایثارگران

 
 خدمت سربازی یکی از وظایف پسران بالای 18 سال در ایران می باشد. کشور ایران مثل برخی از کشورهای دیگر (21 کشور) بیش از 18 ماه برای خدمت سربازی در نظر گرفته است. لازم به ذکر است از سال 91 به بعد مدت خدمت سربازی از 24 ماه به 21 ماه کاهش پیدا کرد. برخی از پسران بر این باورند که دوران سربازی باعث اتلاف عمر و وقت آن ها می شود اما برخی دیگر بر این باورند که خدمت سربازی حرکتی جهادی است و این 21 ماه بخشی از ادای دین جوانان به کشور و جمهوری اسلامی می باشد. همان طور که گفته شد، خدمت سربازی امری ضروری است و مشمولان در صورت غیبت و عدم اقدام برای اعزام به خدمت در شرایط مختلف با مشکلاتی مواجه خواهند شد. برخی از افراد با توجه به شرایط ویژه ای که دارند (مشکلات جسمی و …) می توانند معافیت از سربازی و یا کسر از خدمت دریافت نمایند اما همان طور که گفته شد، تنها برخی از مشمولان خدمت به معافیت خواهند رسید که شرایط آن در مقالات مربوطه به طور کامل توضیح داده شده است. از مهم ترین بحث هایی که در این روزها شنیده می شود، خبر خرید سربازی ایثارگران ، و یا خرید سربازی فرزندان ایثارگران  می باشد. در این مقاله قرار است به صحت و سقم این خبر بپردازیم. بنابراین پیشنهاد می کنیم با مقاله خرید سربازی ایثارگران  همراه ما باشید. می توانید اطلاعات بیشتری را از مشاوره تلفنی کسب کنید.

خرید سربازی مخصوص فرزندان ایثارگر

قانون جدید ایثارگران در 3 حالت عنوان شده است. در این مقاله به حالت سوم که خرید خدمت ایثارگران است پرداخته ایم. اولین شرط و مهم ترین شرط استفاده از این طرح عدم غیب در خدمت سربازی است. طبق این قانون فرزندان ایثارگری که فاقد غیبت هستند، بتوانند با پرداخت 5 میلیون تومان سربازی خود را بخرند. این طرح به تأیید مجلس و تأیید شورای نگهبان رسیده است.
در حال  حاضر چند ماهی است که خرید سربازی فرزندان ایثارگر در در مجلس به تصویب رسیده است و بسیاری از ایثارگران از این امر راضی و خشنود هستند. در ادامه شرایط خرید سربازی ایثارگران را مشاهده می کنید.

شرایط خرید سربازی برای ایثارگران

باید در ایتدا این شرایط را کاملا مطالعه بفرمایید. از مهمترین شرایط خرید سربازی ایثارگران باید به عدم وجود غیبت اشاره کرد ، متاسفانه مشمولانی که می توانستند از سهمیه ایثارگری خود برای معافیت استفاده کنند اما شامل غیبت و تاخیر در سربازی هستند مجاز به استفاده از خرید نیستند، بنابراین خرید سربازی فرزندان ایثارگر تنها برای مشمولانی است که غیبت ندارند.

به مشمولان خدمت توصیه می کنیم پس از مطالعه خرید سربازی ایثارگران به مقاله شرایط خرید خدمت 97 مراجعه نمایند.  
در صورتی که سوالی پیرامون قانون جدید خرید سربازی ایثارگران دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *