آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین 99
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین 99

اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین 98

در این مقاله با موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین 99 همراه دانش آموزان عزیز استان قزوین هستیم. با توجه به رقابت زیاد بین دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی، سهل انگاری در هر مرحله مانع ورود به مدارس نمونه دولتی قزوین خواهد شد، بنابراین در مقاله به جزئیات اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین 99 پرداخته ایم. همچنین مسائلی مانند شهریه مدارس نمونه دولتی قزوین، شرایط ثبت نام و شرکت در کنکور، حساسیت ثبت نام حضوری پس از اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین 99 و ثبت نام کتاب درسی در این مقاله به طور مفصل توضیح داده شده است.


زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین 99

زمان اعلام نتایج را در سایت های معتبر پیگیری کنید. زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی استان قزوین 99، در حال حاضر مشخص نشده است، اما با توجه به روال سال های گذشته 2 الی 3 هفته پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی استان قزوین، نتایج آزمون درسایت hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و پایه نهم به دهم در سایت azmoon.medu.ir قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است نتایج نمونه دولتی استان ها همزمان بر روی سایت مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی قرار نمی گیرد و با چند روز اختلاف زمانی نتایج درج خواهد شد. با مشاوره تحصیلی تلفنی می توانید بسیاری از مشکلات خود را حل کنید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم قزوین

از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی قزوین در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند ، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم قزوین نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم قزوین هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم قزوین از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت hoosh.medu.ir اعلام شود. در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم قزوین ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم قزوین ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.

اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم قزوین

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم قزوین حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در وب سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم قزوین به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم قزوین با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم قزوین ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند ، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود ، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم قزوین ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
 

شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی

باید شرایط و ضوابطی را رعایت کنید تا بتوانید ثبت نام کنید. همان طور که گفته شد تعداد بالای داوطلبان، رقابت سختی بین دانش آموزان ایجاد کرده است. اما تمامی دانش آموزان مجاز به ثبت نام و شرکت در آزمون نمی باشند. در ادامه به شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی قزوین اشاره خواهیم کرد. شرط ثبت نام در پایه ششم به هفتم، کسب نمره خیلی خوب (یا تنها یک خوب و مابقی خیلی خوب) در نیمسال اول سال تحصیلی و شرط شرکت در آزمون کسب نمرات خیلی خوب (یا تنها یک خوب و مابقی خیلی خوب) در نیمسال دوم می باشد. شرط ثبت نام در پایه نهم به دهم، معدل بالای 17 در نیمسال اول و شرط شرکت در آزمون معدل بالای 17 در نیمسال دوم می باشد. مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه هم می تواند کمک شایانی در این زمینه به شما کند.
اگر پرسشی درباره اعلام نتایج نمونه دولتی استان قزوین ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.


نکاتی جهت موفقیت در ورود به مدارس نمونه دولتی

  1. برنامه ریزی صحیح با کمک مشاوران خبره
  2. توجه به زمان ها و تاریخ مراحل مختلف
  3. استفاده از سؤالات نمونه دولتی سال های گذشته در بین برنامه درسی
  4. توجه به زمان ثبت نام حضوری در مدارس
  5. انتخاب مدارس بر اساس سطح علمی خود
همان طور که گفته شد، توجه به زمان ثبت نام حضوری در مدارس پذیرفته شده اهمیت ویژه ای دارد، در صورتی که در تاریخ مشخص شده اقدامی جهت حضور در مدرسه برای ثبت نام نهایی انجام نشود، قبولی دانش آموز لغو می گردد. انتخاب سه مدرسه ای که در زمان ثبت نام تعیین می شود، می بایست با توجه به سطح علمی دانش آموزان  باشد. از تراز قبولی مدارس مورد نظر آگاهی داشته باشید و با توجه به سطح علمی خود که در طول آزمون های مختلف مشخص شده است، مدارس را اولویت بندی و درج کنید. در کارنامه ای که برای دانش آموزان منتشر خواهد شد در قسمت پذیرش در صورتی که امتیاز قابل قبول هر کدام از مدارس را کسب کرده باشید، کلمه “پذیرش” ثبت می شود، و دانش آموزانی که در 2 یا 3 انتخاب خود پذیرش شده اند، در انتخاب گزینه اول خود پذیرفته خواهند شد.

شهریه مدارس نمونه دولتی قزوین

یکی از مزیت های این مدارس نسبت به بقیه مدارس شهریه می باشد. از دلایل تعداد بالای داوطلبان مدارس نمونه دولتی می توان به سطح علمی و رفاهی بالا، جذب معلمان با سابقه و هزینه مناسب مدارس نمونه دولتی اشاره کرد. شهریه دقیق در سال 98 مشخص نشده است. اما با توجه به افزاش 15 الی 20 درصد شهریه مدارس به طور حدودی شهریه مدارس از 2 میلیون پانصد هزار تومان تا 6 میلیون می باشد. لازم به ذکر است شهریه مدارس با توجه به مقاطع تحصیلی متفاوت، ساعات ارائه کلاس های فوق برنامه و سایر امکانات مدارس با یکدیگر متفاوت می باشد.

اعتراض به نتایج آزمون نمونه دولتی قزوین

هر ساله فرصتی به دانش آموزان معترض به نتایج و سؤالات نمونه دولتی داده می شود و درخواست دانش آموزان مورد بررسی قرار می گیرد. معمولاً چند روز بعد از اعلام نتایج، زمان اعتراض مشخص می شود و دانش آموزان می توانند در سایت گفته شده به صورت اینترنت اعتراض خود را ثبت کنند و معمولاً بعد از 3 روز نتایج اعتراض اعلام می گردد.

آیا مدارس نمونه دولتی استان قزوین را می شناسید؟

اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید سعی کنید تا تحقیقات کاملی را انجام دهید. هر فرد برای ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی استان قزوین باید شناخت کافی را نسبت به این قبیل مدارس بدست آورد. اگر شما هم به دنبال ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی این شهر هستید اما اطلاع کافی از مدارس نمونه دولتی این شهر ندارید می توانید از مشاوران آیدانیتو کمک بگیرید.
پس از بررسی دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین 99 ، به شما دانش آموزان با استعداد پیشنهاد میکنیم مقاله کارت ورود به جلسه آزمون نمونه دولتی 99 را مطالعه فرمایید.
 در این مقاله به تحلیل و بررسی اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین 99 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی 99 بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی قزوین 98 در اختیار شما قرار دهند. پس حتماٌ با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *