آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی تهران 98
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی تهران 98

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران 98

مدارس نمونه دولتی با توجه به کیفیت آموزشی بهتر و شرایط رفاهی و آموزشی بالاتر، نسبت به مدارس دولتی و همچنین شهریه پایین تر مدارس نمونه دولتی از مدارس غیر انتفاعی این مدارس از گزینه های مهم برای دانش آموزان می باشد.
توجه بیشتر به استعدادهای دانش آموزان و شکوفایی استعدادهای آنان، وجود کادر مجرب و حرفه ای در مدارس نمونه دولتی از دلایل دیگر دانش آموزان برای ورود به مدارس نمونه دولتی می باشد.
مدارس نمونه دولتی از مدارس خاص محسوب می شود و دانش آموزان برای ورود به این مدارس با آزمون ورودی رو به رو می شوند و در صورت قبولی می توانند با زمان تعیین شده ی مختص به خودشان به مدرسه بروند و ثبت نام کنند. در این مقاله با موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی تهران 98، در خدمت دانش آموزانی که در آزمون نمونه دولتی شرکت داشته اند، هستیم و همه ی اطلاعات را در اختیارتان قرار میدهیم و برای ثبت نام کتاب درسی هم از خود مدرسه ای که در آن پذیرفته شده اید سوال کنید.


شرایط ثبت نام در مدارس نمونه دولتی تهران چیست؟

برای آن دسته از دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون پایه ششم ابتدایی را دارند، داشتن نمرات خیلی خوب یا حداکثر وجود یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب در نیمسال اول تحصیلی از شرایط ثبت نام دانش آموزان می باشد. و داشتن نمرات خیلی خوب یا حداکثر وجود یک نمره خوب و مابقی خیلی خوب شرط شرکت در آزمون در نیمسال دوم است.
شرط ورود به مدارس نمونه دولتی درپایه نهم معدل بالای 17 در نوبت اول و نوبت دوم می باشد. با مشاوره تحصیلی تلفنی در این راه مطمئن تر قدم بردارید.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی تهران 98

آزمون نمونه دولتی و تیزهوشان به صورت ادغام شده می باشد و نتایج آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی همزمان اعلام می شود. 2 تا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون اینترنتی Azmoon.tehranedu.ir می توانند نتایج آزمون را مشاهده کنند. طبق روال هر ساله، انتظار می رود زمان اعلام نتایج در دهه آخر تیرماه باشد.

سایت اعلام نتایج نمونه دولتی

همان طور که مطلع هستید، آزمون نمونه دولتی به صورت هماهنگ استانی برگزار می شود. بنابراین نتایج آزمون نمونه دولتی به تفکیک هر استان اعلام می شود. بنابراین دانش آموزان برای مشاهده  نتایج نمونه دولتی تهران 98 به سایت azmoon.tehranedu.ir مراجعه کنند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی ششم به هفتم تهران

آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی تهران در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند و در سال های گذشته نیز بر همین روال بوده است، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم تهران نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.  از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم تهران هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم تهران از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم تهران ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید. به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم تهران ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
مشاوران مجرب آیدانیتو پاسخگوی تمامی سؤالات شما در رابطه با نحوه و اعلام نتایج نمونه دولتی شهر تهران هستند. در صورت تمایل می توانید با آن ها تماس بگیرید. 

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم تهران حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود.
 اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم تهران به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم تهران با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم تهران ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی، قبول شده باشند، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.
در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید ، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم تهران ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
 

شهریه مدارس نمونه دولتی تهران 98

در باره شهریه سؤالات زیادی برای والدین و دانش آموزان به وجود می آید که در این مقاله راجع به آن صحبت خواهیم کرد. البته شهریه مدارس در سال 98 مشخص نمی باشد. رقم های گفته شده با توجه به آمار ارائه شده از شهریه مدارس استان تهران در حال گذشته می باشد. نکته قابل توجه در مدارس نمونه دولتی این است که شهریه مناسبی نسبت به سایر مدارس دارد ، شهریه مدارس نمونه دولتی در پایه های مختلف و مناطق و ناحیه های مختلف متفاوت می باشد. حدود شهریه مدارس نمونه دولتی تهران از 2 میلیون تومان در مقاطع ابتدایی تا 6 میلیون تومان در مقاطع دبیرستان می باشد البته ممکن است در مناطق مختلف شهریه های متفاوتی را مشاهده کنیم با توجه به ساعات مشخص شده در کلاس فوق برنامه و خدمات آموزشی و رفاهی که برای دانش آموزان نظر گرفته شده است و همچنین ساعات برگزاری دروس ارائه شده ممکن است شهریه ها متفاوت باشد. مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه را هم مطالعه کنید.

بهترین مدارس نمونه دولتی استان تهران کدامند؟

باید حتما درباره مدارس تحقیقات زیادی را انجام دهید. اگر شما هم در شهر تهران سکونت دارید و تمایل به تحصیل فرزندتان در یکی از بهترین مدارس نمونه دولتی این شهر را دارید، در وهله اول باید شناخت کافی را در رابطه با این مدارس پیدا کنید. در این باره شناخت بهترین و شناخته شده ترین مدارس نمونه دولتی تهران بسیار مهم به نظر می رسد. مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات لازم را در این رابطه بدست آورند و بهترین مدارس نمونه دولتی شهر تهران را به شما دوستان عزیز داوطلب معرفی می کنند. پس در صور نیاز به کسب اطلاعاتی مصل ر مورد این موضوع می تونید با آن ها تمای بگیرید.
در این مقاله به بررسی اعلام نتایج نمونه دولتی تهران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله مدارس نمونه دولتی تهران بزنید.

اگر سوالی در زمینه اعلام نتایج نمونه دولتی تهران ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *