معرفی مدارس نمونه دولتی

معرفی مدارس نمونه دولتی تهران 98

مدارس نمونه دولتی تهران 98

در این مقاله به مدارس نمونه دولتی تهران خواهیم پرداخت. دانش آموزان عزیز هدف از درج این مقاله موفقیت هر چه بیشتر شما در آزمون نمونه دولتی می باشد. با توجه به علاقمندی دانش آموزان به مدارس نمونه دولتی به دلیل شهریه مناسب و امکانات تحصیلی و علمی بالا نسبت به سایر مدارس و همچنین استخدام مدرسان خبره و با تحصیلات عالی، تعداد شرکت کنندگان و داوطلبان آزمون نمونه دولتی زیاد است و از نکات قابل توجه در مدارس نمونه این است که کادر آموزشی و… برای استخدام در مدارس گزینش میشوند و در صورتی که سطح توانایی لازم جهت اشتغال را داشته باشند، در مدارس نمونه دولتی جذب خواهند شد، توجه به استعداد های دانش آموزان از ویژگی های دیگر مدارس نمونه دولتی استان تهران میباشد.
به همین منظور برای موفقیت در پذیرش مدارس نمونه دولتی 97 رعایت اصول و نکاتی ضروری است که در این مقاله به آنها اشاره خواهیم کرد. همانطور که مطلع هستید، دانش آموزان از  تاریخ اول فروردین تا پنجم اردیبهشت اقدام به ثبت نام آزمون نمونه دولتی استان تهران می نمایند. ثبت نام در سایت اینترنتی www.azmoon.medu.ir انجام می پذیرد.
در این مرحله دانش آموزان علاوه بر وارد کردن مدارک خواسته شده در زمان ثبت نام و اطلاعات شخصی، سه اولویت برای مدارس مورد نظر خواهند داشت. دانش آموزان عزیز با توجه به معیارهای شخصی مدارس مورد نظر را اولویت بندی کرده و از شماره 1 تا 3 وارد می کنند. با ما همراه باشید تا با لیست مدارس نمونه دولتی تهران آشنا شوید. اطلاع از لیست مدارس نمونه دولتی تهران پیش از هر گونه اقدامی برای تحصیل در این قبیل مدارس ضروری به نظر می رسد حتی ثبت نام کتاب درسی هم از جمله مهمترین اقدامات است.
 


معیار اولویت بندی مدارس نمونه دولتی استان تهران

مسئله مهم در اولویت بندی مدارس نمونه دولتی چه چیزی می تواند باشد؟ دانش آموزان برای اولویت بندی مدارس انتخاب شده در مرحله ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 معیارهای شخصی خود را درنظر خواهند گرفت که از این معیارها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مسافت و مسیر مدرسه مورد نظر
  • علاقه به مدرسه انتخابی
  • توجه به رتبه کسب شده در آزمون نمونه دولتی
  • هزینه و شهریه مدارس نمونه دولتی که ممکن است در مناطق مختلف متفاوت باشد.

اما علاوه بر معیارهای شخصی، توجه به مواردی که از معیارهای اصلی اولویت بندی محسوب می شود، ضروری می باشد. به معیارهای گفته شده در ادامه ی مقاله توجه کنید:

  • فضای آموزشی
  • کیفیت مدرسه نمونه دولتی
  • سطح علمی مدارس نمونه دولتی
  • تعداد برنامه ی فوق برنامه درنظر گرفته شده
  • شیوه مدیریت و آموزش

با توجه به موارد گفته شده می توانید انتخاب منطقی و اصولی داشته باشید. در این مقاله قصد داریم با مدارس نمونه دولتی تهران در انتخاب مدارس در انتخاب مناسب مدارس انتخابی به دانش آموزان عزیز کمک کنیم. در ادامه به لیست مدارس نمونه دولتی تهران توجه کنید.

معرفی برخی از مدارس نمونه دولتی پسرانه استان تهران

شماره

نام مدرسهمنطقهمحدوده
117 شهریور15

خاوران

2

اسوه18فلاح
3امام حسین18

بلوار معلم

4

امام صادق9جاده قدیم کرج
5رشد پسران16

یاغچی آباد

6

هدایت17خ سجاد جنوبی
7شهید همت19

خانی آباد نو

8

فرهنگ2

صادقیه

9

فرهنگ10امام خمینی
10فرهنگ شهید16

علی آباد

11

معرفت16علی آباد
12

ملاصدرا

17

خ قزوین

لیست برخی از مدارس نمونه دولتی دخترانه استان تهران

شماره

نام مدرسهمنطقه
1امام محمد باقر

4

2

فرزانگان

2

3

عفاف5
4فراست

1

5

نیکان19
6نرجس

17

7

فرهنگ

9

8

فرهنگ

13

بهترین مدارس نمونه دولتی تهران کدامند؟

مسلماٌ هر یک از دانش آموزان اهل شهر تهران و کسانی که مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی پایتخت هستند، به دنبال انتخاب و تحصیل در یکی از بهترین مدارس نمونه دولتی این شهر هستند. در نتیجه شناخت بهترین مدارس نمونه دولتی استان تهران ضروری به نظر می رسد. اگر به دنبال راهی برای شناخت این مدارس و کسب اطلاع از مواردی همچون امکانات رفاهی آن هستید می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. مشاوران آیدانیتو می توانند بهترین و معروف ترین مدارس نمونه دولتی تهران را به شما معرفی کنند.
 در این مقاله به معرفی مدارس نمونه دولتی تهران 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله نتایج مدارس نمونه دولتی بزنید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با مدارس نمونه دولتی تهران در اختیار شما قرار دهند. پس حتماٌ با آن ها تماس بگیرید.

                                                                                                                                                                   

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *