آیدانیتو > ثبت نام مدارس تیزهوشان 98
معرفی مدارس تیزهوشان

ثبت نام مدارس تیزهوشان 98

ثبت نام مدارس تیزهوشان 98

در این مقاله به موضوع ثبت نام مدارس تیزهوشان 98 پرداخته ایم. برای اطلاع از جزئیات و شرایط ثبت نام تیزهوشان 98 در این مقاله همراه ما باشید. حتی میتوانید از زمان اعلام نتایج تیزهوشان اطلاع پیدا کنید.


زمان ثبت نام مدارس تیزهوشان 98

همانطور که میدانید زمان ثبت نام آزمون مدارس تیزهوشان 98 از اواخر فروردین ماه آغاز می شود. دانش آموزانی که شرایط ثبت نام و حضور در مدارس تیزهوشان را دارند، می توانند در تاریخ ذکر شده به سایت های اینترنتی hoosh.medu.ir برای انجام ثبت نام تیزهوشان پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای ثبت نام پایه نهم به دهم تحصیلی مراجعه کنند.

دانش آموزانی که در مدارس انتخابی خود قبول شده اند موظف اند در تاریخ اعلام شده برای ثبت نام به مدرسه مورد نظر مراجعه کنند و در صورتی که مهلت ثبت نام به اتمام برسد و دانش آموزان اقدامی برای ثبت نام نکنند از لیست مدرسه تیزهوشان که موفق به قبولی در آن شده اند حذف میشوند، بنابراین به زمان مشخص شده برای ثبت نام مدارس توجه  کنید تا فرصت تحصیل در مدارس تیزهوشان را بر اثر سهل انگاری از دست ندهید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که آیدانیتو، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان سایت hoosh.medu.ir است. آیدانیتو منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است. مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت hoosh.medu.ir است.

شهریه مدارس و هزینه ثبت نام تیزهوشان 98

با توجه به سال گذشته شهریه مدارس تیزهوشان با توجه به ساعات ارائه شده دروس و کلاس های فوق برنامه متفاوت میباشد اما شهریه مدارس به طور حودوی از 2 میلیون و 500 هزار تومان  در مقاطع ابتدایی تا 10 میلیون تومان در مقطع دبیرستان میباشد.
در سال 98 با افزایش شهریه در مدارس تیزهوشان مواجه هستیم اما در حال حاضر شهریه ی سال 98 به طور دقیق مشخص نشده است. در ضمن لازم به ذکر است دانش آموزان عزیز در نیمه دوم فروردین ماه 98 با وارد شدن به سامانه اینترنتی hoosh.medu.ir هزینه ثبت نام تیزهوشان 98 را پرداخت کنند. هزینه ثبت نام تیزهوشان 98 ، 15000 تومان می باشد.
در سال گذشته مهلت پرداخت هزینه تیزهوشان 98 تمدید شد و داوطلبان در زمان دریافت کارت ورود به جلسه، هزینه ثبت نام را پرداخت نمودند. داوطلبان مدارس تیزهوشان با ورود به سامانه اینترنتی hoosh.medu.ir و وارد کردن کد ملی دانش آموز (نام کاربری) و سریال شناسنامه (رمز عبور) وارد سامانه ثبت نام مدارس تیزهوشان 98 به منظور پرداخت هزینه می شوند.

نکات قابل توجه

  • دانش آموزان عزیز دقت داشته باشند شهریه مدارس تیزهوشان 50% شهریه مصوب مدارس غیر دولتی می باشد و میزان هزینه شهریه تیزهوشان از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان اعلام می شود.
  • شرایط دانش آموزان هم زاد (دوقلو یا بیشتر) در مدارس تیزهوشان چگونه است؟ شرایط ویژه ای برای داوطلبان هم زاد و جود دارد که در این صحت به طور کامل راجع به آن پرداخت شده است. داوطلبان که دوقلو یا چند قلو هستند در زمان ثبت نام هم زاد بودن خود را مشخص می کنند و اگر یکی از هم زادان در انتخاب مدرسه تیزهوشان قبول شود، شرایط برای سایر هم زادان متفاوت می شود و در صورتی که توانسته باشند 80 درصد از امتیاز آخر داوطلب قبول شده را کسب کنند، می توانند در مدرسه مورد نظر ثبت نام کنند.
  • به دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان را دارند، توصیه می کنیم قبل از ثبت نام دفترچه راهنمای ثبت نام را مطالعه کنند.

تأثیر تراز دانش آموزان در پذیرش مدارس تیزهوشان

دانش آموزان عزیز توجه داشته باشید که معیار پذیرش مدارس تیزهوشان تراز کسب شده شما در آزمون تیزهوشان 98 می باشد. تراز نشان دهنده سطح علمی دانش آموزان می باشد. بنابراین لازم است در آزمون تیزهوشان تمام تلاش خود را به منظور بالا بردن نمره تراز خود به کار بگیرید. دانش آموزانی که تراز بالایی بدست آورده باشند وارد مدارس تیزهوشان خواهند شد. برای ثبت نام کتاب درسی از مشاورین ما اطلاعات بگیرید.

هدایت تحصیلی دانش آموزان پایه نهم

هدایت تحصیلی بعد از اعلام نتایج امتحانات خردادماه می باشد. دانش آموزان عزیز باید به تطابق نتایج آزمون تیزهوشان و هدایت تحصیلی دقت داشته باشند. اما نتیجه هدایت تحصیلی بر چه اساسی می باشد؟ برای اطلاع از این سؤال به ادامه مقاله توجه کنید. 1- نمرات درسی 35 امتیاز  2- امتیازات مشاوره ای 65 امتیاز که شامل موارد زیر است :
  • نظر دانش آموز 10 امتیاز
  • نظر اولیای دانش آموز 5 امتیاز
  • نظر معلمان دانش آموز 10 امتیاز
  • مشاوران 10 امتیاز
  • تست استعداد 15 امتیاز
  • تست رغبت تحصیلی و شغلی 15 امتیاز

 

همان طور که اطلاع دارید، تطابق نتایج آزمون نهم به دهم با هدایت تحصیلی از شرایط ثبت نام دانش آموزان پایه نهم می باشد. هدایت تحصیلی در نهایت در مرحله ثبت نام مدارس نیز مورد بررسی قرار می گیرد. هدایت تحصیلی به منظور کمک به دانش آموزان و هدایت و راهنمایی به سوی انتخاب رشته ی منطقی و قابل قبول می باشد. بنابراین دانش آموزان پایه نهم باید بدانند هدایت تحصیلی اهمیت ویژه برای آنان خواهد داشت.

آشنایی با لیست مدارس تیزهوشان

آشنایی با لیست مدارس تیزهوشان شهر محل اقامت شما از جمله مهم ترین و اساسی ترین گام هایی است که پیش از اقدام به شروع تحصیل در یکی از مدارس تیزهوشان شهر خود باید به آن توجه داشته باشید. در این رابطه و برای شناخت کامل این مدارس می توانید بدون فوت وقت گوشی تلفن را بردارید و با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.

در نهایت پیشنهاد می کنید که درباره ی اعلام نتایج آزمون تیزهوشان بیشتر بخوانید.
مشاوران آیدانیتو می توانند اطلاعات جامع و کاملی را در رابطه با ثبت نام مدارس تیزهوشان در اختیار شما قرار دهند. پس با آن ها تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *