آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 98

اعلام نتایج تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 98

داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان باید در آزمون ورودی این مدارس که هر سال برگزار می‌شود، شرکت کنند. در ادامه این مطلب نکته‌هایی را درباره‌ی آزمون ورودی تیزهوشان و اعلام نتایج تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 98 به اطلاع داوطلبان عزیز ورود به مدارس تیزهوشان خواهیم رساند. وزارت آموزش و پرورش، مدارس تیزهوشان را با هدف پرورش و جهت‌دهی به‌ استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان تیزهوش تأسیس کرده است. با توجه به اهداف تأسیس این نوع مدارس، امکانات و سطح آموزشی مدارس تیزهوشان و نیز سطح علمی آموزگاران و دانش‌آموزان مدارس تیزهوشان از مدارس دیگر بالاتر است. در مدارس تیزهوشان آزمون‌های متعددی در سال تحصیلی برگزار می‌شود تا روند پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان به طور مستمر سنجیده شود. مشاوره تلفنی مدارس می تواند شما را در سنجیدن روند پیشرفت خود کمک کند.


زمان برگزاری آزمون تیزهوشان استان چهارمحال و بختیاری

این آزمون در فصل بهار برگذار می شود. داوطلبان ورود به مدارس استعدادهای درخشان استان چهارمحال و بختیاری، نیمه اول اردیبهشت سال 98 در آزمون ورودی شرکت می کنند. مشابه هر سال‌، قبل از برگزاری آزمون ورودی داوطلبان باید به وبسایت hoosh.medu.ir مراجعه کرده و کارت ورود به جلسه‌ی آزمون ورودی سال تحصیلی 99-98 را دریافت کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن کارت ورود برای همه داوطلبان ضروری است.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان چهارمحال و بختیاری

داوطلبان عزیز حدود 4 تا 6 هفته پس از آزمون، منتظر اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم چهارمحال و بختیاری 98 باشند و با مراجعه به وب‌سایت hoosh.medu.ir  نسبت به نتایج به دست آمده آگاهی پیدا کنند. امکان اعتراض نسبت به نتایج آزمون و تقاضای بررسی مجدد نتایج هم فراهم شده است. معمولا 4 تا 5 روز پس از اعلام نتایج برای دریافت اعتراضات در نظر گرفته شده و داوطلبان معترض به نتایج، می‌توانند در این زمان برای ثبت اعتراض خود اقدام کنند.
اگر سؤالی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان چهارمحال و بختیاری برایتان مطرح شده است با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید. 

مشاهده‌ی نتایج آزمون تیزهوشان

نتایج را باید از سایت های مرجه پیگیری کنید. داوطلبان گرامی پس از اعلام نتایج تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 98 برای اطلاع از نتایج تیزهوشان نهم به دهم می‌توانند به وب‌سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنند. پس از ورود به سایت، با وارد کردن کد ملی و سریال شناسنامه در سمت راست بالای صفحه اول که برای این منظور در نظر گرفته شده است، به مرحله‌ی بعد وارد می‌شوند.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

پس از اعلام نتایج تیزهوشان

پس از اعلام نتایج تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 98 و اطلاع از نتایج، داوطلبانی که امتیاز کافی برای قبولی را کسب کرده‌اند، می‌بایست همراه با مدارک لازم، تا آخر مرداد به طور حضوری ثبت‌نام کنند. مدارکی که داوطلبان متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان باید آماده کنند، عبارت است از: شناسنامه، کارت ملی و کارنامه آخرین سال تحصیلی‌. داوطلبان گرامی در صورتی که در مدت زمان مشخص شده برای ثبت‌نام اقدام نکنند، به منزله انصراف از ثبت‌نام تلقی و از لیست دانش‌آموزان حذف می‌شوند.

شرایط عمومی پذیرش مدارس تیزهوشان

واجب است تا این شرایط را بدانید. داوطلبان برای تحصیل در مدارس تیزهوشان، علاوه بر قبولی در آزمون ورودی، باید از سه شرط عمومی برخوردار باشند. شرط اول، اشتغال به تحصیل در پایه ششم ابتدایی برای ورود به مقطع متوسطه یک و پایه هشتم برای ورود به پایه‌ی نهمِ متوسطه‌ی دو است. شرط دوم این است که داوطلب در پایه پنجم باید در دروس نمرات خیلی خوب و یا در حداکثر یک درس نمره خوب و در دروس دیگر نمرات خیلی خوب کسب کرده باشد. برای وارد شدن به مدارس تیزهوشان در مقطع متوسطه‌ی دو، معدل کل پایه هشتم داوطلب باید بالای 19 باشد. شرط سوم هم داشتن تابعیت ایرانی است. دانش‌آموزان غیرایرانی هم تحت شرایطی می‌توانند در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان شرکت کنند.پیشنهاد ما به داوطلبان گرامی این است که پیش از ثبت‌نام برای اطلاع از جزئیات و نکات مهم، دفترچه ثبت‌نام آزمون را به طور کامل مطالعه و بررسی کنند. در شهرهایی که بیشتر از یک مدرسه تیزهوشان وجود دارد، داوطلبان می‌توانند براساس اولویت‌ 3 مدرسه را انتخاب کنند. نکته مهم در این رابطه این است که هر سه انتخاب باید در یک شهر واحد باشد.برای ثبت نام کتاب درسی از مشاورین ما اطلاعات بگیرید.

شرایط پذیرش دانش‌آموزان دوقلو

یکی از سوالات همیشگی داوطلبان درباره شرایط پذیرش دانش‌آموزان دوقلو است. شرایط پذیرش دوقلو در مدارس تیزهوشان به این صورت است که اگر یکی از آنها(هم‌جنس یا غیرهم‌جنس) در مدرسه تیزهوشان انتخابی قبول شود، دیگری هم با دست آوردن 80 درصد نمره آخرین فرد قبول شده به صورت مازاد بر ظرفیت در مدرسه موردنظر قبول خواهد شد.

شهریه مدارس تیزهوشان و استعداد های درخشان

داوطلبان تحصیل در مدارس تیزهوشان می‌بایست شهریه مصوب وزارت آموزش و پرورش را پرداخت کنند. شهریه مصوب سال تحصیلی پیش‌‌رو هنوز اعلام نشده است ولی حدود شهریه برای سه مقطع به این ترتیب است: دوره‌ی اول متوسطه حدود 2900000 تومان دوره‌ی دوم متوسطه حدود 4200000 تومان پیش‌دانشگاهی حدود 4900000 تومان البته دانش‌آموزانی که بضاعت پرداخت شهریه را ندارند، با صلاح‌دید مدیریت مدارس تیزهوشان، می‌توانند از معافیت کامل از پرداخت شهریه برخوردار شوند.

اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم چهارمحال و بختیاری

همچنان به شما پیشنهاد می کنیم که این دست اطلاعات را از سایت های مرجع پیگیری کنید. برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم چهارمحال و بختیاری ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم چهارمحال و بختیاری هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم چهارمحال و بختیاری از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.
بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم چهارمحال و بختیاری دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم چهارمحال و بختیاری ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم چهارمحال و بختیاری ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام ، اقدام نمایید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم چهارمحال و بختیاری

مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم چهارمحال و بختیاری حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم چهارمحال و بختیاری ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید ، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم چهارمحال و بختیاری بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم چهارمحال و بختیاری دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم چهارمحال و بختیاری ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. 

مدارس تیزهوشان استان چهارمحال و بختیاری

مدارس تیزهوشان شهر خود را کاملا بشناسید. هر یک از متقاضیان ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان استان چهارمحال و بختیاری پیش از هر گونه اقدامی جهت تحصیل در این قبیل از مدارس استان باید گامی برای شناخت لیست کامل مدارس تیزهوشان استان چهارمحال و بختیاری به خصوص بهترزین و شناخته شده ترین مدارس تیزهوشان این استان بردارند. در صورت تمایل به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان استان چهارمحال و بختیاری و عدم داشتن اطلاعات دقیقی در مورد لیست مدارس این استان می توانید با مشاوران خبره آیدانیتو تماس حاصل فرمایید تا پاسخ سؤالات خود را از آن ها دریافت کنید.

داوطلبان عزیز متقاضی تحصیل در مدارس تیزهوشان می توانند با مطالعه مقاله اعلام نتایج  تیزهوشان چهارمحال و بختیاری 98 و مقاله اعلام نتایج تیزهوشان 98 اطلاعات کاملی درباره این آزمون به دست آورند.
اگر سؤالی در رابطه با زمان و نحوه اعلام نتایج تیزهوشان چهارمحال و بختیاری ذهن شما را به خود مشغول کرده است با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *