آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان البرز 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان البرز 98

اعلام نتایج آرمون تیزهوشان البرز 98

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج تیزهوشان البرز 98 پرداخته ایم. با توجه به شرایط مطلوب مدارس تیزهوشان برای تحصیل تعداد داوطلبان ورود به مدارس تیزهوشان بالا است و از این جهت برای شناخت دانش آموزان با استعداد به منظور توجه بیشتر و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان در مدارس تیزهوشان علاوه بر شرایط اولیه (نمرات و معدل) آزمون ورودی به مدارس به صورت هماهنگ کشوری برگزار می شود. دانش آموزان نقاط مختلف کشور از جمله البرز درصورتی که از شرایط اولیه و کسب رتبه قبولی در آزمون و همچنین انتخاب مدارس صحیح با توجه به سطح علمی، در مدارس تیزهوشان شرکت کنند. اما در این مقاله قصد داریم به جزئیات اعلام نتایج تیزهوشان البرز 98 و مشکلاتی که ممکن است دانش آموزان هنگام مشاهده نتایج به آن بر بخورند، پرداخته ایم. داوطلبان عزیز می توانند مراحل مشاهده اعلام نتایج تیزهوشان البرز 98 را به صورت تصویری و همراه با توضیحات مشاهده کنند.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان البرز

چه زمانی برگذار می شود؟ آزمون تیزهوشان در تاریخ خردادماه به صورت هماهنگ در استان های مختلف از جمله البرز برگزار خواهد شد. داوطلبان شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم پنج روز قبل از برگزاری آزمون کارت ورود به جلسه خود را از سایت hoosh.medu.ir و داوطلبان آزمون تیزهوشان نهم به دهم نیز در همین مدت و از طریق سایت azmoon.medu.ir کارت ورود به جلسه خود را دریافت نمودند. در کارت ورود به جلسه دانش آموزان علاوه بر اطلاعات شخصی و نام مدارس انتخابی، آدرس دقیق حوزه امتحانی آنان درج شده است.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان البرز

زمان دقیق اعلام نتایج آزمون تیزهوشان در حال حاضر مشخص نشده است. اما با بررسی زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج سال های گذشته مشخص شده زمان تقریبی جهت نتایج استان البرز، 20 روز بعد از برگزاری آزمون است.

اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم البرز

چه زمانی نتایج اعلام می شوند. برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم البرز ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم البرز هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم البرز از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.
بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم البرز دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم البرز، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم البرز، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم البرز

مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم البرز حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم البرز، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم البرز بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم البرز دارید ، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم البرز، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

نحوه مشاهده نتایج آزمون

تا ب حال قسمت هایی مختلفی را خوانده اید. در این قسمت به آموزش نحوه ی مشاهده ی نتایج آزمون تیزهوشان پرداخته ایم. اولین گام ورود به سایت اینترنتی hoosh.medu.ir می باشد. داوطلبان در این سایت، در قسمت راست و جایی که علامت گذاری شده است، اطلاعات خواسته شده را درج می کنند. کد ملی و رمز ورود همگان را قبلاً از مدیریت مدرسه خود دریافت نموده اید. بعد از وارد کردن اطلاعات خواسته شده می توانید وضعیت پذیرش خود را در مدارس انتخابی مشاهده کنید. با کلیک بر آیکن مدیریت کارنامه داوطلب قابل مشاهده است.
فراموشی رمز همگام

در صورتی که دانش آموزی رمز همگام خود را روز اعلام نتایج فراموش کرده باشد و کلیک بر گزینه فراموش رمز عبور و درج کد ملی، رمز جدید دریافت می کنند. با درج کد ملی سیستم به صورت اتوماتیک سریال شناسنامه داوطلب را به عنوان رمز همگام قرار می دهد. بنابراین برای ورود به سایت اعلام نتایج، کد ملی و سریال شناسنامه را درج نمایید.

ثبت نام حضوری در مدارس تیزهوشان

دانش آموزان بعد از مشاهده ی نتایج در صورتی که رتبه قبولی یکی از مدارس را آورده باشند در زمان مشخص شده باید برای ثبت نام حضوری در مدرسه اقدام کنند. در غیر این صورت از لیست مدارس حذف خواهند شد. برای ثبت نام کتاب درسی هم میتوانند از همان مدرسه موقع ثبت نام سوال کنند.

شهریه مدارس تیزهوشان البرز

همان طور که گفته شد، یکی از دلایل علاقه مندی والدین و دانش آموزان به مدارس تیزهوشان، شرایط فوق العاده تحصیلی و رفاهی و توجه به استعدادهای دانش آموزان همراه با شهریه مناسب این مدارس است. شهریه مدارس تیزهوشان 50 درصد کمتر از مدارس غیر دولتی است. شهریه مدارس با توجه به ساعات ارائه دروس و تلاش های فوق برنامه و … و پایه های مختلف تحصیلی متفاوت است. شهریه مدارس از 2 میلیون و پانصد تا 10 میلیون (ابتدایی تا پیش دانشگاهی) می باشد. به نکات زیر توجه کنید.
  1. پذیرش در مدارس تیزهوشان با توجه به رتبه کسب شده در آزمون می باشد.
  2. در شهرستانی که چند مدرسه تیزهوشان وجود دارد، دانش آموزان قادر به انتخاب 3 مدرسه (در یک شهرستان واحد) خواهند بود.
  3. به اولویت بندی و ترتیب درج مدرسه در زمان ثبت نام توجه کنید. در صورت کسب رتبه قبولی در هر 3 انتخاب (یا 2 انتخاب) مدرسه ای که انتخاب اول باشد پذیرفته می شود.)

اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان البرز

چه زمانی اعتراض کنیم؟ حدود 4 الی 5 روز بعد از برگزاری آزمون دانش آموزان و والدین معترض به رتبه و سؤالات آزمون می توانند در سایتی که ثبت نام کرده اند اعتراض خود را ثبت نمایند. بنابراین دانش آموزان معترض به زمان اعلام شده برای ثبت اعتراض توجه داشته باشند.

برای دست یابی به شناخت کافی از مدارس تیزهوشان استان البرز

به طور مسلم شمار زیادی از نوجوانان و دانش آموزان ساکن در استان البرز تمایل به ادامه تحصیلات دوران مدرسه خود در یکی از مدارس تیزهوشان این استان را دارند. اما بنا به دلایلی اطلاعات و شناخت کافی را نسبت به این نوع از مدارس ندارند و باید اطلاعات خود را در این زمینه تکمیل نمایند. اما با وجود مشاوران تحصیلی آیدانیتو هیچ جای نگرانی در این رابطه دیده نمی شود و هر داوطلب می تواند با برقراری تماس با مشاوران ما به آگاهی خود در این زمینه بیفزاید و مدارس تیزهوشان استان البرز را به طور کامل بشناسد.

در نهایت پس از بررسی اعلام نتایج تیزهوشان البرز 98 ، به دانش آموزان عزیز پیشنهاد میکنیم سری هم به مقاله اعتراض به نتایج تیزهوشان 98 بزنید.
برای آگاهی از نتایج تیزهوشان خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *