آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان استان یزد 99
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان استان یزد 99

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان یزد 99

در این مقاله با موضوع اعلام نتایج تیزهوشان استان یزد 99 و شهریه و شرایط ورود به مدارس تیزهوشان استان یزد همراه دانش آموزان و اولیای محترم هستیم. همان طور که اطلاع دارید ، سطح آموزشی بالا و وجود خدمات رفاهی و آموزشی در مدارس تیزهوشان وجود دارد و این تفاوت بزرگ دلیل علاقمندی و کشش دانش آموزان به مدارس تیزهوشان می باشد. مدارس تیزهوشان برای جذب دانش آموزان با استعداد، شرایط ویژه ای دارد، برای ثبت نام آزمون در نظر گرفته اند که در ادامه بیشتر آشنا خواهید شد. برای ورود به مدارس تیزهوشان استان یزد 99، دانش آموزان باید شرایط مطلوبی در نمرات و معدل سال گذشته خود داشته باشند. زمان اعلام نتایج تیزهوشان را از دست ندهید.
  • شرط ثبت نام برای دانش آموزان پایه ششم، نمرات سال پنجم می باشد. دانش آموزان مجاز به ثبت نام آزمون پایه ششم هستند که تمام نمرات سال پنجم آنها خوب یا حداقل یک خوب در کارنامه آنها باشد.
  • شرط ثبت نام برای دانش آموزان پایه نهم معدل سال هشتم آنها می باشد ، طبق این شرط دانش آموزانی که معدل بالای 19 در سال گذشته کسب کرده اند، مجاز به ثبت نام آزمون تیزهوشان می شوند.


زمان اعلام نتایج  تیزهوشان استان یزد 99

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان یزد 99 در هر سال معمولاً سه هفته بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان می باشد
دانش آموزان عزیز و با استعداد، نتایج آزمون تیزهوشان (استعداد درخشان) را در سامانه ثبت نام مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی به آدرس اینترنتی hoosh.medu.ir مشاهده می کنند. همچنین برای سکب اطلاعات بیشتر در زمینه کنکور دکتری، به صفحه ی مشاوره تحصیلی تلفنی آزمون دکتری سراسری و آزاد مراجعه کنید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم یزد

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم یزد ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم یزد هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم یزد از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.  بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم یزد دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم یزد ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم یزد ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید. خبر بسیار مهم این که آزمون تیزهوشان پایه ششم به هفتم از چندی پیش تاکنون اجرا نمی شود و پذیرش و جذب دانش آموزان با استعداد و تیزهوش مایل به تحصیل در این دوره تحصیلی به صورت دیگری انجام می پذیرد. برای کسب اطلاعاتی دقیق تر و موثق تر در این رابطه می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس حاصل فرمایید. همچنین در این زمینه اطلاعاتی تحت عنوان مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه قرار گرفته است.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم یزد

مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم یزد حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایتی به آدرس azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم یزد ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم یزد بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم یزد دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم یزد، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

زمان و نحوه اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان استان یزد 99

بعد از اعلام نتایج تیزهوشان استان یزد 99 که در نیمه دوم تیرماه 99 انجام می شود، فرصتی به دانش آموزان معترض داده می شود تا در صورتی که به نتایج آزمون و یا سؤالات آزمون اعتراضی خود را ثبت کنند. زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان استان یزد 98 ، مانند سال های گذشته خواهد بود و دانش آموزان عزیز برای اعتراض معمولاً چند روز بعد از اعلام نتایج آزمون مجاز به ثبت اعتراض می باشند. زمان اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان استان یزد به طور دقیق اعلام خواهد شد. بنابراین نیاز است داوطلبان مدارس تیزهوشان استان یزد به زمان برگزاری و ثبت اعتراض دقت داشته باشند.
مشاوران تحصیلی آیدانیتو می توانند به سؤالات شما در زمینه مدارس تیزهوشان و اعلام نتایج آزمون آن پاسخ دهند. با تماس با آن ها اطلاعاتی را در این رابطه بدست آورید.

شهریه مدارس تیزهوشان در استان یزد چقدر است؟

همان طور که اطلاع دارید، دانش آموزان برای تحصیل در تمامی مدراس غیر دولتی از جمله مدارس استعداد درخشان (تیزهوشان) ملزم به پرداخت شهریه هستند. شهریه پایه های مختلف مدارس تیزهوشان متفاوت می باشد و با توجه به اینکه شهریه مدارس تیزهوشان استان یزد 99 ، با افزایش رو به رو شده است، لازم می دانیم شهریه سال گذشته را مورد بررسی قرار دهیم. میزان شهریه های سال 99، اعلام نشده است.
اما با توجه به ساعات ارائه دروس و برگذاری کلاس های فوق برنامه شهریه مدارس از پایه ابتدایی تا پیش دانشگاهی در سال 9 از 2 میلیون و پانصد هزار تومان تا 10 میلیون تومان اعلام شد. لازم به ذکر است دانش آموزان با استعدادی که توان پرداخت شهریه مدارس تیزهوشان را ندارند، از تحصیل در این مقطع باز نمی مانند. ثبت نام کتاب درسی برای دانش آموزان مستضعف تخفیف هایی در نظر گرفته شده است. میزان تخفیف شهریه را مدارس تیزهوشان مشخص می کنند و ممکن است دانش آموزی بدون پرداخت شهریه در این مدارس مشغول به تحصیل شود.

بهترین مدارس تیزهوشان در استان یزد کدامند؟

به طور مسلم موضوع شناخت مدارس تیزهوشان استان یزد علی الخصوص بهترین مدارس آن برای دانش آموزان مستعد و تیزهوش مایل به ادامه تحصیل در آن ها بسیار موضوع مهمی است. در صورت تمایل به اطلاع از این موضوع و شناخت بهترین و شناخته شده ترین مدارس تیزهوشان استان یزد می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسی نتایج تیزهوشان استان یزد پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعتراض به نتایج تیزهوشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج تیزهوشان استان یزد ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.


0 دیدگاه در “اعلام نتایج تیزهوشان استان یزد 99

  1. محمد امین گفت:

    با سلام.به نظرتان سطح آزمون ورودی تیزهوشان نهم به دهم سال ۹۸_۹۹نسبت به سال پیش بالاتر بوده یا پایین تر ؟

    1. آیدانیتو گفت:

      سلام دوست عزیز؛ در هر سال تغییراتی وجود دارد و میزان سختی و آسان سوالات بستگي به طراحان سوال دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *