آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان اردبیل 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان اردبیل 98

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان اردبیل 98

در این سایت می توانید بهترین مقاله ها را در باره زمینه های تحصیلی بخوانید. در اینجا می خواهیم اعلام نتایج تیزهوشان اردبیل 98 را مورد بررسی قرار دهیم. در بین دانش آموزان مدارس، برخی از دانش آموزان بسیار باهوش و با استعداد هستند. سازمان آموزش و پرورش برای جلوگیری از هدر رفتن استعداد این دانش آموزان و آموزش بهتر برای آنها هر ساله در دو مقطع ششم و نهم برای ورود به پایه هفتم و دهم اقدام به برگزاری آزمون تیزهوشان می کند. از طرفی دیگر بسیاری از والدین به دلیل وجود امکانات رفاهی خوب، کادر آموزشی عالی، اهمیت به ورزش و استعداد دانش آموزان و شهریه مناسب مایلند فرزندشان در مدارس تیزهوشان پذیرفته شود.  همین دلیل باعث افزایش تعداد شرکت کنندگان آزمون تیزهوشان شده است. در ادامه این مقاله می خواهیم به جزئیات اعلام نتایج تیزهوشان اردبیل 98 بپردازیم.


زمان برگزاری آزمون

آزمون تیزهوشان توسط سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هر ساله در خردادماه برگزار می شود. هر ساله این آزمون به صورت هماهنگ در سراسر کشور برگزار می شود.

نحوه ثبت نام برای آزمون تیزهوشان

برای ثبت نام کردن استرس دارید و نمی دانید چکار کنید؟ تمامی مراحل ثبت نام آزمون تیزهوشان به صورت اینترنتی صورت می گیرد. برای ثبت نام و اعلام نتایج تیزهوشان اردبیل 98 در پایه تحصیلی ششم به هفتم به سایت hoosh.medu.ir و برای پایه تحصیلی نهم به دهم به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کنید. همچنین دریافت کارت ورود به امتحان 5 روز قبل از آزمون از طریق سایت ذکر شده قابل دریافت است و نشانی دقیق محل آزمون در کارت ذکر شده است.

شرایط پذیرش مخصوص مدارس تیزهوشان

1- پذیرش دانش آموزان برای ورود به مدارس تیزهوشان بر اساس رتبه کسب شده در آزمون امکان پذیر است. در کارنامه داوطلب در صورتی که وضعیت پذیرفته شده اعلام شده باشد، دانش آموز به مدارس تیزهوشان راه می یابد.
2- در شهرستان هایی که چندین مدرسه تیزهوشان وجود دارد. داوطلب امکان انتخاب نهایتاً سه مدرسه را دارد. هر 3 مدرسه باید در یک شهرستان واحد باشند.
3- داوطلبانی که دو یا چند قلو هستند، در صورت پذیرش یکی از آنها در مدرسه تیزهوشان در صورتی که دانش آموز دیگر 80% نمره آخرین فرد پذیرفته شده در همان مدرسه را کسب کرده باشد، مدرسه او را مازاد بر ظرفیت می پذیرد. اگر احساس نیاز به مشاور می کنید، به مشاوره تحصیلی مراجعه کنید.

زمان اعلام نتایج تیزهوشان اردبیل

اگر بخواهیم در این باره توضیحات جامعی را خدمت شما ارائه کنیم ، زمان اعلام نتایج تیزهوشان اردبیل 98 همزمان با سایر استانها و به صورت سراسری توسط سایت hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم اعلام می شود. زمان دقیق اعلام نتایج سال 98 هنوز مشخص نشده اما در سالهای گذشته 20 روز بعد از برگزاری آزمون نتایج اعلام شده است. ثبت نام کتاب درسی را در زمان خودش انجام دهید تا به مشکل نخورید.

نحوه اعلام نتایج تیزهوشان

نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم برای تمامی استان ها به صورت هماهنگ از سایت hoosh.medu.ir اعلام می شود. اما هر داوطلب برای مشاهده نتایج مدارس تیزهوشان استان اردبیل باید به سایت azmoon.medu.ir مراجعه کند. بعد از اعلام نتایج تیزهوشان اردبیل 98، با ورود به سایت و وارد کردن کد ملی و رمز ورود می توانید کارنامه و وضعیت قبولی را مشاهده کنید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم اردبیل

ممکن است که برایتان سوال باشد نتیجه چه زمانی اعلام می شود؟ برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم اردبیل ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اردبیل هنوز مشخص نیست ، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اردبیل از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود. بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اردبیل دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اردبیل ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم اردبیل ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم اردبیل

مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم اردبیل حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و از طریق سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم اردبیل ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه،  به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم اردبیل بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم اردبیل دارید ، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم اردبیل ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شهریه مدارس تیزهوشان اردبیل

شهریه مدارس تیزهوشان برای سال 98، اعلام نشده است. ما به طور کلی شهریه مدارس تیزهوشان نصف مدارس غیر انتفاعی است. دانش آموزانی که بضاعت مالی مناسب ندارند، نگران نباشند. زیرا هیچ دانش آموز با استعدادی به دلیل مشکل مالی از تحصیل در مدارس تیزهوشان باز نمی ماند. مدیریت مدارس می توانند تا 100% به دانش آموزان بی بضاعت تخفیف دهند.

ثبت نام نهایی تیزهوشان

پس از اعلام وضعیت در کارنامه و پذیرفته شدن دانش آموز می بایست با در دست داشتن مدارک لازم به مدرسه مراجعه کند تا ثبت نام نهایی صورت گیرد. در صورت عدم مراجعه به مدرسه نام دانش آموز در لیست انصرافی ها قرار گرفته و اسم دانش آموز از لیست مدارس حذف می شود.

اعتراض به نتیجه آزمون تیزهوشان

اگر دانش آموز به سؤالات و نتایج آزمون اعتراض دارد، می تواند در زمان تعیین شده معمولاً چند روز بعد از اعلام نتایج از طریق سایتی که در آن ثبت نام کرده اند اعتراض خود را نوشته و ثبت کند. در این مقاله به بررسی اعلام نتایج تیزهوشان اردبیل 98 پرداختیم. شما میتوانید جهت اطلاع کامل مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان 98 را نیز مطالعه فرمایید.
برای آگاهی از نتایج تیزهوشان خود با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *