آیدانیتو > اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان مازندران 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان مازندران 98

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان مازندران 98

شروع فعالیت های سمپاد (سازمان ملی پروش استعدادهای درخشان که زیر نظر وزارت آموزش و پرورش می باشد از سال 1355 در ایران شروع شد. هدف این سازمان، جداسازی و شکوفایی استعدادهای درخشان می باشد. از سال 1355 تاکنون شاهد تأسیس مدارس تیزهوشان در سراسر ایران و نقاط مختلف کشور هستیم. با توجه به خدمات رفاهی و آموزشی بالا و همچنین وجود مدرسان خبره در این مدارس، تعداد دانش آموزان داوطلب در مقاطع ششم به هفتم و نهم به دهم بسیار بیشتر از ظرفیت های درنظر گرفته شده در مدارس می باشند.در این مقاله به موضوع اعلام نتایج تیزهوشان استان مازندران 98 خواهیم پرداخت. از این رو آزمون تیزهوشان که به صورت هماهنگ در استان های مختلف برگزار می شود و تراز کسب شده دانش آموزان نتایج ورود به مدارس تیزهوشان را مشخص می کند.
برای ورود به مدارس تیزهوشان در مرحله اول، دارا بودن شرایط اولیه ثبت نام  مورد نیاز می باشد. بر اساس این شرط، نمرات سال پنجم دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان ششم به هفتم را دارند، تماماً خوب یا حداقل یک خوب است. برای دانش آموزانی که قصد شرکت در آزمون تیزهوشان پایه نهم به دهم را دارندف معدل بالای 19 در سال هشتم است.
دانش آموزانی که قصد ادامه ی تحصیل در مدارس تیزهوشان را دارند، در صورتی که مجاز به ثبت نام باشند، می توانند در آزمون و انتخاب رشته تیزهوشان شرکت داشته باشند و در صورتی که مجاز به انتخاب رشته شوند، 3 مدرسه تیزهوشان را در انتخاب خود وارد می کنند. مشاوره تحصیلی تلفنی هم در این زمینه گره از کار بسیار یا از دانش آموزان برداشته است.

 

زمان اعلام نتایج تیزهوشان مازندان 98

طبق روال هر سال، انتظار می رود، اعلام نتایج آزمون تیزهوشان مازندران 98، 21 روز بعد از برگزاری آزمون تیزهوشان انجام شود. داوطلبان عزیز می توانند با مراجعه به سایت hoosh.medu.ir در تاریخ گفته شده، نتایج آزمون تیزهوشان مازندران را مشاهده کنند و بعد از آن اقدام به انتخاب مدارس کند. در انتخاب مدارس به ظرفیت مدارس تیزهوشان توجه داشته باشید. ظرفیت مدارس درزمان ثبت نام قابل مشاهده است. معیار پذیرش دانش آموزان در مدارس تیزهوشان مازندران، تراز علمی آنها می باشد.
مشاوران آیدانیتو می توانند پاسخگوی سؤالات شما در زمینه زمان و نحوه اعلام نتایج آزمون تیزهوشان باشند.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان ششم به هفتم مازندران

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم مازندران ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد) ، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم مازندران هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم مازندران از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.

بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم مازندران دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم مازندران ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم مازندران ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید.

در این بخش از مقاله باید به اطلاع برسانیم که آزمون تیزهوشان ششم به هفتم به همت مسئولین و با وجود دلایلی قانع کننده و منطقی حذف شده است و دانش آموزان دیگر شاهد اجرای آن نیستند.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم مازندران

مطابق تجربیات سال های گذشته ، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم مازندران حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم مازندران ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم مازندران بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم مازندران دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم مازندران، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. به شما پیشنهاد می کنیم برای رفع مشکلات خود و حل سوالات خود از مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه کمک بگیرید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعتراض به نتایج تیزهوشان مازندران

معمولاً بعد از گذشت چند روز از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان، فرصتی به دانش آموزانی که به نتیجه ی اعلام شده معترض هستند، داده می شود. زمان دقیق اعتراض از جانب سازمان استعدادهای درخشان اعلام خواهد شد. دانش آموزان برای اطلاع از زمان ثبت اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان و سؤالات مطرح شده در آزمون اخبار سمپاد را دنبال کنند. به محض مشخص شدن زمان دقیق اعتراض خدمت شما عزیزان اعلام خواهد شد. بعد از اعلام نتایج آزمون تیزهوشان داوطلبانی که تراز قابل قبول مدارس مورد نظر را کسب کردند، معمولاً در اواخر مردادماه برای ثبت نام مدرسه تیزهوشان اقدام خواهند کرد. توصیه میکنیم انتخاب مدارس و وارد کردن آنها طبق اولویت های شخصی دانش آموزان و ترازهای کسب شده و قابل قبول مدارس مورد نظر باشد.

شهریه مدارس تیزهوشان مازندران

یکی از بزرگترین دغدغه های اولیا، شهریه مدارس می باشد و این نکته همیشه حائز اهمیت است . شهریه مدارس بر اساس مقطع تحصیلی و ساعات ارائه دروس و کلاس های فوق برنامه متفاوت می باشد، در سال 98 با افزایش شهریه مواجه شده ایم، اما شهریه دقیق مشخص نشده است. طبق سال گذشته، شهریه مدارس از پایه ابتدایی تا پیش دانشگاهی از 2.5 میلیون تا 10 میلیون تومان می باشد. زمان ثبت نام کتاب درسی را از دست ندهید.

آیا مدارس تیزهوشان استان مازندران را می شناسید؟

اولین قدم پیش از ورود به مدارس تیزهوشان استان مازندران شناخت کامل این مدارس است. شما دانش آموز اهل استان مازندران در صورتی که مایل به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان این شهر هستید باید در ابتدا شناخت کافی را نسبت به مدارس تیزهوشان این شهر پیدا کنید و با آن ها آشنا شوید. در این رابطه و برای شناخت کامل مدارس تیزهوشان استان مازندران می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسی اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان مازندران پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله اعتراض به نتایج آزمون تیزهوشان بزنید.
برای آگاهی از نتایج تیزهوشان خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *