آیدانیتو > اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان بندرعباس 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان استان بندرعباس 98

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان بندرعباس

درهر جامعه ای همیشه افرادی هستند که دیدی متفاوت نسبت به قضایا دارند و این بدین معنی است که شاید از نظر هوشی و استعدادی با دیگر افراد تفاوت هایی داشته باشند. به همین سبب سازمانی با نام «سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان» تأسیس شد که زیر نظر مستقیم «وزارت آموزش و پرورش» به فعالیت پرداخت.
اولین مراکز استعدادهای درخشان در سال 1366در استان های همدان و کرمان شروع به فعالیت کردند که نام مدارس دخترانه را «فرزانگان» و نام مراکز پسرانه را «علامه حلی» نهادند. روند توسعه مدارس تیزهوشان با سرعت زیادی پیش رفت به طوری که در سال 1368، تعداد مراکز استعداد درخشان به 38 مرکز رسید که فرزانگان بندرعباس یکی از این مراکز است. با رونق گرفتن مدارس تیزهوشان، به تدریج توجه افراد زیادی به آن جلب شد و در نتیجه بر میزان هواداران تحصیل در مدارس استعدادهای درخشان (سمپاد) افزوده شد.

اگر مایلید تا درباره این مدارس بیشتر بدانید می بایست مقاله مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه را مطالعه بفرمایید. سازمان ملی استعدادهای درخشان شرط ورود به مدارس سمپاد را قبولی در آزمون ورودی در دو مقطع ششم به هفتم و یا نهم به دهم قرار داد. به عبارتی دانش آموزانی که قصد ورود به مدارس تیزهوشان در پایه هفتم را داشتند، بایستی در پایان سال ششم در آزمون ورودی مدارس تیزهوشان هفتم شرکت می نمودند و به شرط قبولی در یکی از سه انتخابشان، می توانستند در مدارس تیزهوشان ثبت نام کنند.
با گذشت چندین سال از برگزاری آزمون مدارس تیزهوشان، درسال جاری تغییرات اساسی را در روند آزمون مشاهده نمودیم. در بهمن ماه سال 96، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و گرورش خبر از حذف آزمون ورودی پایه هفتم تیزهوشان را دارد. با وجود اخبار های مختلفی که در رابطه با حذف آزمون ششم به هفتم شنیده شد، به نظر می رسد که این موضوع هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد و خبرهایی از برگزاری این آزمون نیز شنیده می شود. از جمله تغییرات دیگری که رخ داد، همزمانی برگزاری آزمون تیزهوشان و نمونه دولتی است که ذهن داوطلبان را به سمت ادغام آزمون مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی بود.
 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان بندرعباس؟

حتماً مطلع هستید که ثبت نام در آزمون مدارس تیزهوشان کمی دیرتر از سال های پیش و مانند تمامی آزمون های رسمی برگزار شده در کشور، به صورت اینترنتی از طریق سایت hoosh.medu.ir ، در اواخر فروردین ماه انجام می پذیرد.برای اطلاع از زمان اعلام نتایج تیزهوشان کلیک کنید. مطابق زمانبندی سمپاد، آزمون تیزهوشان در روز یازدهم خردادماه 98 به صورت هماهنگ استانی برگزار خواهد شد. متقاضیان شرکت در آزمون مدارس سمپاد بایستی حدوداً 10 روز قبل از برگزاری ، کارت شرکت در آزمون را که توسط سایت استعدادهای درخشان منتشر می شود،  به صورت اینترنتی دریافت نمایند.

نتایج آزمون مدارس تیزهوشان چه زمانی اعلام می شود؟

با توجه به اینکه آزمون مدارس سمپاد در خردادماه برگزار می شود، معمولاً نتایج آزمون در بازه ای 30-20 روزه از طریق سایت سازمان سمپاد (hoosh.medu.ir) برای پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم اعلام می شود. اگر در خصوص نتایج اعتراضی داشته باشید، می توانید ظرف مدت 4-3 روز پس از اعلام نتایج آزمون مدارس تیزهوشان، به صورت اینترنتی از طریق سایت سازمان سمپاد ، اقدام به ارسال درخواست تجدید نظر نمایید. برای ثبت نام کتاب درسی هم از مشاورین کمک بگیرید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بندرعباس

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم بندرعباس ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بندرعباس هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بندرعباس از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود.
بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بندرعباس دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بندرعباس ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم بندرعباس ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام، اقدام نمایید. و جهت کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در این مورد می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
باید به عرض شما دوستان دانش آموز برسانیم که آزمون وروی مدارس مقطع ششم به هفتم دیگر اجرا نمی شود و این آزمون تنها مختص ورودی های نهم به دهم این مدارس است. در رابطه با حذف این آزمون برای دانش آموزان و جایگزین تعیین شده برای آن توسط مسئولین می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس حاصل فرمایید.
برای آگاهی از نتایج آزمون تیزهوشان خود می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون تیزهوشان نهم به دهم بندرعباس

مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم بندرعباس حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم بندرعباس ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه، به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم بندرعباس بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم بندرعباس دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم بندرعباس، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

ثبت نام در مدارس تیزهوشان

پس از اعلام نتایج آزمون استعدادهای درخشان، اگر نمره ی حد نصاب قبولی را کسب نموده باشید، بایستی مدارک لازم جهت ثبت نام در مدرسه پذیرفته شده را آماده نمایید. معمولاً ثبت نام در مدارس تیزهوشان در اواخر مردادماه انجام می پذیرد. به این نکته هم توجه داشته باشید که اگر در بازه ی زمانی که به منظور ثبت نام توسط سازمان سمپاد اعلام می شود، در مدرسه ای که پذیرفته شده اید ثبت نام ننمایید، سازمان شما را در لیست کسانی که از ادامه تحصیل در مدرسه مورد نظر انصراف داده اند، قرار می دهد. پس حتماً به اخبار و اطلاعیه های منتشر شده توسط سازمان استعدادهای درخشان دقت کنید. برای این که این اخبار را خلاصه شده و مفید مطالعه کنید وارد مشاوره تحصیلی تلفنی شوید.

لیست مدارس تیزهوشان استان بندرعباس

نخستین قدم بعد از تصمیم گیری به ادامه تحصیل در مدارس تیزهوشان بندرعباس شناخت کلیه مدارس تیزهوشان این شهر است. به مراتب فرد مایل به ادامه تحصیل در این مدارس باید شناخت کافی را از این قبیل مدارس پیش از آغاز دوران محصلی در آن ها بدست آورد. اگر شما هم جزء افراد مایل به تحصیل در مدارس تیزهوشان بندرعباس هستید می توانید برای شناخت هر چه بیشتر و کامل تر مدارس تیزهوشان این شهر با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.
در این مقاله به بررسی  نتایج آزمون تیزهوشان استان بندرعباس پرداختیم. پیشنهاد می کنیم سری هم به مقاله ثبت نام مدارس تیزهوشان بزنید.
اگر سوالی در زمینه نتایج آزمون تیزهوشان استان بندرعباس ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *