آزمون نمونه دولتی

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98

شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98

با توجه به اینکه مدارس نمونه دولتی شهریه پایین تری نسبت به مدارس غیر انتفاعی و پذیرش بالاتری نسبت به مدارس تیزهوشان دارند، همواره مورد توجه دانش آموزان و والدین بوده است. شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 شامل دو بخش شرایط ثبت نام نمونه دولتی ششم و شرایط ثبت نام نمونه دولتی نهم به دهم است. در این مقاله به بررسی شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 98 و شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98، زمان و نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98، سهمیه ی آزمون و معدل در قبولی آزمون نمونه دولتی 98 می پردازیم.

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 98

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی 98 به صورت زیر می باشد: 1) داشتن تابعیت ایران 2) داشتن نمره خیلی خوب در امتحانات نوبت اول پایه ششم، دانش آموزانی که دارای یک نمره خوب و بقیه نمرات خیلی خوب باشند، هم شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 را دارند. البته این شرط فقط برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی ششم ابتدایی است. نمرات نوبت دوم پایه ششم برای شرکت در آزمون درنظر گرفته می شود، پس دانش آموزانی که همه ی نمرات نوبت دومشان خیلی خوب باشد و یا حداکثر یک نمره خوب و در مابقی دروس نمره خیلی خوب داشته باشند، شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 در مقطع ششم ابتدایی را دارند. ثبت نام کتاب درسی برای دانش آموزانی که در مدارس نمونه دولتی قبول شده اند را خود مدارس نمونه دولتی اعلام میکنند و باید از مسئول ثبت نام سوال بفرمائید.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. این مؤسسه صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. این بدین معناست که آیدانیتو، سایت ثبت نام مدارس نمونه دولتی و تیزهوشان نیست و تنها سایت معتبر در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان سایت hoosh.medu.ir  برای پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم است. آیدانیتو منطبق با قوانین آموزش و پرورش پاسخگو به سؤالات شما در زمینه ثبت نام آزمون تیزهوشان است. مراقب سایت های جعلی برای ثبت نام تیزهوشان و نمونه دولتی باشید! همانگونه که ذکر شد تنها سایت معتبر برای ثبت نام، سایت hoosh.medu.ir برای پایه ششم به هفتم و سایت azmoon.medu.ir برای پایه نهم به دهم است.

شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98

برای شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 می بایست شرایط ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 را که به قرار زیر است، داشته باشید. 1) داشتن تابعیت ایران 2) داشتن معدل حداقل 17 در امتحانات نوبت اول پایه نهم با توجه به اینکه زمان ثبت نام و توزیع کارت ورود به جلسه قبل از امتحانات نوبت دوم است، برای ثبت نام آزمون نمونه دولتی نهم به دهم نیاز به معدل نوبت دوم ندارید، اما چون زمان برگزاری آزمون نمونه دولتی نهم به دهم پس از امتحانات نوبت دوم است. دانش آموزانی که معدل سالانه آنها در پایه نهم بیشتر از 17 باشد، مجاز به شرکت در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم 98 هستند.

زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98

داوطلبانی که شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 را دارا باشند می توانند در زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98 اقدام به ثبت نام نمایند. زمان ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98 احتمالاً اواخر سال 97 تا اوایل سال 98 و بعد از امتحانات نوبت دوم است.

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98

نحوه ثبت نام آزمون مدارس نمونه دولتی 98 در بیشتر استان ها به صورت اینترنتی است و در برخی استانها توسط مدیر مدرسه انجام می شود. ثبت نام آزمون نمونه دولتی به صورت استانی برگزار می شود و سایت ثبت نام نمونه دولتی ششم متفاوت از سایت ثبت نام نمونه دولتی نهم می باشد.

مدارک ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98

مدارک لازم جهت ثبت نام آزمون نمونه دولتی 98 به شرح زیر است:
1- اصل و کپی صفحه اول شناسنامه
2) ارائه اصل فیش واریزی که در سال گذشته به مبلغ 110.000 ریال بوده است.
3) دو قطع عکس 3×4 پشت نویسی شده
4) نمونه برگه تکمیل شده ثبت نام در آزمون که یک قطعه عکس داوطلب هم به آن الصاق شده باشد.

سهمیه ی آزمون و معدل در قبولی آزمون نمونه ی دولتی 98

سهمیه ی آزمون و معدل در قبولی آزمون نمونه دولتی 98 برای دانش آموزان پایه هفتم متفاوت از داوطلبان پایه دهم است، برای داوطلبان آزمون نمونه دولتی ششم، معیار قبولی، فقط نمره ی آزمون می باشد و تنها عملکرد دانش آموز در آزمون مورد نظر قرار می گیرد. اما در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم معیار قبولی میانگین نمره ی آزمون تستی و معدل کل دانش آموزان در پایه نهم است. به این صورت که 50 درصد معدل دانش آموز و 50 درصد نمره ی آزمون در قبولی داوطلب مؤثر است.
در این مقاله به بررسی شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله ثبت نام مدارس نمونه دولتی بزنید.
اگر سوالی در زمینه شرایط ثبت نام مدارس نمونه دولتی 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *