آیدانیتو > مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98
ثبت نام آزمون ارشد

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

همه ساله بحث کنکور کارشناسی ارشد در ماه های آذر و دی بسیار داغ است. در سال جاری نیز مطابق با دفترچه ی راهنمای ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 که توسط سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد، مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد مطابق جدول زمانبندی از نیمه ی دوم آذرماه آغاز شده و تا یک هفته پس از آن ادامه می یابد. داوطلبانی هم که میخواهند در مقطع ارشد شرکت کنند اما حاضر به کنکور دادن نیستند میتوانند از طریق کارشناسی ارشد بدون کنکور اقدام نمایند.

زمان ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98

ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد در نیمه ی دوم آذرماه سال جاری، شروع می شود. لازم به ذکر است که اطلاعات ثبت نامی داوطلبان برای مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی نیز همزمان با ثبت نام و در تاریخ های مذکور استقرار می یابد. با توجه به اینکه آزمون کارشناسی ارشد سراسری و آزاد با هم ادغام شده اند، علاقه مندان به شرکت در هر دو آزمون نیازی به ثبت نام جداگانه ندارند و کافی است در تاریخ های مذکور نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

مهلت ثبت نام کنکور ارشد 98

علاقه مندان به ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد 98 بایستی توجه داشته باشند که مطابق با جدول زمانبندی سازمان سنجش آموزش کشور، می توانند از نیمه ی دوم آذرماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. بایستی به این نکته نیز دقت شود که با ادغام کنکورهای کارشناسی ارشد سراسری و آزاد، هر دو آزمون، طی یک مرحله انجام می پذیرد و لزومی به ثبت نام مجزا نخواهند داشت. اگر علاقه مند به رشته پرستاری هستید و میخواهید حتما در آینده یک پرستار قابل شوید ولی هیچ امکانی برای آزمون دادن وجود ندارد اصلا نگران نباشید شما از طریق رشته پرستاری بدون کنکور میتوانید اقدامات لازم برای پرستار شدن را انجام دهید.

تمدید تاریخ ثبت نام کنکور ارشد 98

سازمان سنجش آموزش کشور هر ساله، بازه ی زمانی متغیر 3-4 روزه ای را برای تمدید تاریخ ثبت نام کنکور ارشد اختصاص می دهد. به عنوان مثال پس از پایان یافتن مهلت ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد سال های پیش (کنکور کارشناسی ارشد 96)، مشاور عالی سازمان سنجش از تمدید آن به مدت 4 روز خبر داد. این فرجه به داوطلبانی اختصاص داده می شود که تا زمان پایان مهلت ثبت نام موفق به ثبت نام نشده اند. با وجود این فرجه، توصیه می شود که از هرگونه ریسک احتمالی و به تأخیر انداختن ثبت نام اکیداً خودداری نموده و در بازه ی زمانی اصلی تعیین شده، که نهایتاً تا یک هفته پس از شروع ثبت نام در نیمه ی دوم آذرماه است، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
در این مقاله به بررسی مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 پرداختیم. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات جامع تر سری هم به مقاله منابع کنکور ارشد بزنید.
اگر سوالی در زمینه مهلت ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 98 ذهنتان را به خود مشغول کرده است، می توانید با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *