آیدانیتو > اعلام نتایج تیزهوشان خراسان شمالی 98
نتایج تیزهوشان

اعلام نتایج تیزهوشان خراسان شمالی 98

اعلام نتایج تیزهوشان خراسان شمالی 98

در این مقاله به موضوع اعلام نتایج تیزهوشان خراسان شمالی 98 پرداخته ایم. داوطلبان عزیز برای اطلاع از جزئیات اعلام نتایج تیزهوشان خراسان شمالی 98 و شهریه مدارس تیزهوشان، اقدامات لازم پس از اعلام نتایج، نحوه مشاهده نتایج، ثبت نام در مدارس، اعتراض به رتبه، زمان برگزاری آزمون و اعلام نتایج همراه باشید. از سال اول تأسیس مدارس تیزهوشان تاکنون همواره رقابت بین دانش آموزان برای ورود به این مدارس زیاد است. دلیل علاقه مندی به تحصیل در مدارس تیزهوشان، شرایط رفاهی و تحصیلی مطلوب و توجه به استعدادهای هر دانش آموز است ،در مدارس تیزهوشان معلمان و کادر  باسابقه و خبره جذب میشوند که به شناخت و شکوفایی استعدادهای دانش آموزان کمک خواهند کرد.علاوه بر درس های تخصصی، اخلاق  و سلامت جسمی و ورزش دانش آموزان فراموش نمی شود.

 

زمان برگزاری آزمون تیزهوشان خراسان شمالی 98

آزمون تیزهوشان خراسان شمالی که به منظور تفکیک دانش آموزان باهوش و با استعداد می باشد به صورت هماهنگ، در نیمه اول خردادماه برگزار می شود. دانش آموزان عزیز خراسان شمالی می توانند از طریق سایت hoosh.medu.ir کارت ورود به جلسه را دریافت نمودند. علاوه بر اطلاعات ثبت نامی دانش آموزان آدرس دقیق حوزه امتحانی دانش آموز در کارت ورود به جلسه در شده است.

زمان اعلام نتایج آزمون تیزهوشان خراسان شمالی 98

اعلام نتایج تیزهوشان خراسان شمالی 98 در پایه تحصیلی ششم به هفتم 20 روز پس از برگزاری آزمون انجام خواهد شد. دانش آموزان برای مشاهده ی نتایج خود از وب سایت hoosh.medu.ir ابتدا کد ملی و رمز ورود همگام که از مدیریت مدرسه دریافت نموده اید را وارد کنید. درصفحه ظاهر شده، اطلاعات ثبت نامی داوطلب به همراه وضعیت پذیرش مدارس مورد نظر قرار داده شده است، برای مشاهده ی کارنامه خود بر روی آیکن مدیریت کلیک کنید. در صورتی که رمز همگام را فراموش کرده اید، بر روی فراموشی کلمه عبور کلیک کنید و بعد کد ملی خود را وارد کنید. پس از آن سیستم به طور خودکار، سریال شناسنامه را به عنوان رمز جدید همگام قرار می دهد.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعتراض به نتایج آزمون

در صورتی که دانش آموزی بعد از مشاهده ی نتایج، به رتبه کسب شده و … معترض باشد، فرصتی به او داده می شود تا اعتراض خود را ثبت کند. زمان مجاز به ثبت اعتراض حدوداً 3 یا 4 روز بعد از اعلام نتایج خواهند بود.

ثبت نام حضوری در مدارس

بعد از مشاهده ی نتایج در صورتی که موفق شوید پذیرش مدرسه ی انتخابی را کسب کنید. در تاریخ مشخص شده برای ثبت نام حضوری در مدارس اقدام نمایید. عدم حضور شما در تاریخ اعلام شده برای ثبت نام به منزله انصراف شما از تحصیل در آن مدرسه تلقی می شود و نام شما از لیست مدارس حذف می شود. برای ثبت نام کتاب درسی حتما مشاوره بگیرید.

شهریه مدارس تیزهوشان خراسان شمالی

شهریه مدارس تیزهوشان خراسان شمالی با توجه به ساعات ارائه شده برای کلاس های فوق برنامه و … و همچنین مقاطع تحصیلی متفاوت است. اما نکته ی قابل توجه شهریه مناسب مدارس تیزهوشان در کنار ویژگی های برجسته آنان می باشد. شهریه مدارس تیزهوشان 50 درصد کمتر از شهریه مدارس غیر دولتی می باشد.

اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان شمالی

برای آگاهی از اعلام تیزهوشان ششم به هفتم خراسان شمالی ، بایستی در بازه زمانی معین به سایت سازمان استعدادهای درخشان (سمپاد)، مراجعه نمایید. از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان شمالی هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان شمالی از هفته سوم تیرماه از طریق سایت سازمان سمپاد hoosh.medu.ir اعلام شود. بایستی به این نکته دقت داشته باشید که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان شمالی دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان شمالی ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید. در ضمن پس از اعلام نتایج تیزهوشان ششم به هفتم خراسان شمالی ، اگر در یکی از انتخاب های خود در هنگام ثبت نام پذیرفته شده باشید ، بایستی در بازه های زمانی اعلام شده توسط مدرسه، با به همراه داشتن مدارک لازم به منظور ثبت نام ، اقدام نمایید.

اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان شمالی

مطابق تجربیات سال های گذشته، اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان شمالی حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون و در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. با توجه به اینکه پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان شمالی ، در صورت پذیرفته شدن، بایستی در بازه های زمانی تعیین شده توسط مدرسه،  به منظور ثبت نام به مدرسه مراجعه کنید، آگاهی از زمان اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان شمالی بیش از پیش اهمیت می یابد. شایان ذکر است که اگر اعتراضی به نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان شمالی دارید، می توانید اعتراض خود را پس از اعلام نتایج تیزهوشان نهم به دهم خراسان شمالی ، به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

نکات قابل توجه

  1. رتبه کسب شده در آزمون، معیار پذیرش مدارس تیزهوشان است
  2.  دانش آموزان مجاز به انتخاب 3 مدرسه تیزهوشان (در یک شهرستان) هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *