آیدانیتو > اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان 98
نتایج نمونه دولتی

اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان 98

اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان 98

  در این مقاله به موضوع اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان 98 خواهیم پرداخت. به دانش آموزان عزیز توصیه می کنیم برای کسب اطلاعات لازم برای شرکت در آزمون و اعلام نتایج، شرایط شرکت در ثبت نام و آزمون نمونه دولت، شهریه مدارس نمونه دولتی گیلان، زمان و اعلام نتایج و … در این مقاله با ما همراه باشند. پذیرش در مدارس نمونه دولتی برای دانش آموزان مسئله بسیار مهمی محسوب می شود. تلاش دانش آموزان برای حضور در مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی به دلایل مختلفی می باشد. از جمله سطح علمی بالا، توجه به استعدادهای دانش آموزان، توجه به سطح و کیفیت رفاهی، جذب معلمان با سابقه و همچنین شهریه مناسب مدارس نمونه دولتی از عواملی هستند که دانش آموزان را به تحصیل در این مدارس ترغیب می کند. برای حل سوال هایان و رفع مشکلتان می توانید از مشاوره تحصیلی تلفنی استفاده کنید.


شرایط ثبت نام و شرکت در آزمون نمونه دولتی گیلان

بهتر است تا در ابتدا با شرایط آشنا شوید. برای شناخت دانش آموزان باهوش و با استعداد علاوه بر درنظر گرفتن رتبه کسب شده در آزمون، شرایط اولیه ثبت نام و شرکت در آزمون درنظر گرفته می شود.
  • شرط ثبت نام آزمون پایه ششم داشتن تمامی نمرات خیلی خوب (یا فقط یک خوب مابقی خیلی خوب) در نیمسال اول و شرط شرکت در آزمون داشتن همین شرط در نیمسال دوم می باشد.
  • شرط ثبت نام آزمون پایه نهم معدل بالای 17 در نیمسال اول و شرط شرکت در آزمون معدل بالای 17 در نیمسال دوم می باشد.

زمان اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی گیلان 98

همان طور که اطلاع دارید، زمان اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان 98 در حال حاضر مشخص نشده است. اما طبق روال سال های گذشته، انتظار می رود 2 تا 3 هفته بعد از برگزاری آزمون نمونه دولتی به صورت اینترنتی و استان به استان مشخص خواهد شد. انتظار می رود در دهه ی آخر تیرماه اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی انجام شود. دانش آموزان عزیز برای مشاهده نتایج به سایت hoosh.medu.ir مراجعه کنند لازم به ذکر است زمان اعلام نتایج استان ها متفاوت است.ثبت نام کتاب درسی هم جزو مهمترین رکن های ثبت نام است.
آیدانیتو فضای هوشمند آموزش، مشاوره و برنامه ریزی درسی و تحصیلی می باشد و هیچ ارتباطی با آموزش و پرورش و آزمون تیزهوشان ندارد. آیدانیتو صرفاً به دانش آموزان علاقه مند خدمات مشاوره درسی و برنامه ریزی تحصیلی ارائه می دهد. دانش آموزان می توانند پس از اعلام نتایج از طرف آموزش و پرورش با در دست داشتن اطلاعات کاربری نتایج آزمون خود را به صورت تلفنی از مشاورین دریافت نمایند. بدیهی است این امر از طریق سایت آموزش و پرورش اتفاق افتاده و به هیچ عنوان دریافت نتایج زودتر از آموزش و پرورش امکان پذیر نیست.

اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم گیلان

تنایج طبق روال سال های گذشته در همان تاریخ اعلام می شوند. از آنجایی که آزمون های مدارس تیزهوشان و نمونه دولتی گیلان در سال جاری در یک روز و یک زمان برگزار شدند، اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم گیلان نیز همزمان با اعلام نتایج تیزهوشان این استان خواهد بود.
از آنجایی که زمان دقیق اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم گیلان هنوز مشخص نیست، می توان پیش بینی کرد که نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم گیلان از هفته سوم تیرماه همزمان با زمان انتشار نتایج تیزهوشان از طریق سایت  hoosh.medu.ir اعلام شود.
در صورتی که پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم گیلان ، در یکی از مدارس نمونه دولتی انتخابی، پذیرفته شدید، بایستی گوش به زنگ باشید که در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایید.
به این نکته هم توجه داشته باشید که فرصتی نیز به داوطلبانی که به نتیجه آزمون اعتراض دارند، اختصاص داده خواهد شد تا پس از اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم گیلان ، اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایند.
در اینجا باید به این موضوع مهم اشاره کنیم که آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی ششم به هفتم دیگر برگزار نمی شود و دانش آموطان به طریق دیگری می توانند در این قبیل از مدارس پذیرش شوند و به ادامه تحصیلات خود بپردازند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توایند با مشاوران تحصیلی آیدانیتو تماس بگیرید و اطلاعات کافی را از آن ها دریافت نمایید.
  مشاوران تحصیلی آیدانیتو می توانند شما را در زمینه نحوه و زمان اعلام نتایج نمونه دولتی گیلان راهنمایی نمایند. در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر از این موضوع می توانید با آن ها تماس بگیرید.

اعلام نتایج آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان

با توجه به اینکه نتایج نمونه دولتی تیزهوشان و نمونه دولتی در یک روز اعلام خواهد شد،  اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گیلان حدوداً یک ماه پس از برگزاری آزمون نمونه دولتی در سایت azmoon.medu.ir خواهد بود. اعلام نتایج نمونه دولتی ششم به هفتم گیلان به صورت اینترنتی بوده و شما می توانید با مراجعه به سامانه ثبت نام آزمون ورودی مدارس استعدادهای درخشان و نمونه دولتی از نتیجه آزمون نمونه دولتی نهم به دهم گیلان با خبر شوید.
با توجه به اینکه دانش آموزان در هنگام ثبت نام در آزمون نمونه دولتی نهم به دهم ، اقدام به انتخاب مدارس نمونه دولتی می نمایند، پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گیلان ، در صورتی که در یکی از مدارس انتخابی ، قبول شده باشند ، می توانند در بازه ی زمانی معینی که توسط مدرسه اعلام می شود، نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. در ضمن در صورتی که به نتایج اعلام شده اعتراض دارید، نگران نباشید، زیرا  پس از اعلام نتایج نمونه دولتی نهم به دهم گیلان ، فرصتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت تا بتوانید اعتراض خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

شهریه مدارس نمونه دولتی استان گیلان

یکی از مهم ترین دغدغه های اولیا این است که شهریه چقدر است. شهریه مدارس نمونه دولتی 98 با افزایش 15 تا 20 درصدی نسبت به سال گذشته همراه خواهد بود و با توجه به مقاطع مختلف و مدارس مختلف، میزان شهریه متفاوت می باشد. ساعات ارائه کلاس های فوق برنامه، برنامه های خاصی که برای دانش آموزان در این مدارس برگزار می شود، دلیل اختلاف شهریه مدارس در مناطق مختلف می باشد. حدود شهریه ها از 2 میلیون تومان در مقاطع ابتدایی و سقف 6 میلیون تومان در مقطع پیش دانشگاهی می باشد. می توانید به کمک مشاوره تحصیلی تلفنی مدرسه بسیاری از مشکلات خود را حل کنید.

به این نکات توجه کنید

  • مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام نمونه دولتی 98 دانش آموزان را از قوانین و مقررات آزمون و سایر مراحل مطلع خواهد کرد.
  • پذیرش دانش آموزان هم زادی که یکی از آنها در یکی از مدارس نمونه دولتی پذیرش شده باشد و دیگری 80 درصد از نمرات نفر آخر پذیرفته شده در مدرسه را کسب کند، امکان پذیر می باشد.

 

آیا بهترین مدارس نمونه دولتی استان گیلان را می شناسید؟!

باید تمامی مدارس شهر خود را بشناسید. شهر گیلان یکی از آن شهرهایی است که تعداد زیادی مدارس نمونه دولتی را در خود جای داده است. شما دانش آموز عزیز مایل به ادامه تحصیل در مدارس نمونه دولتی گیلان به خصوص بهترین و معروف ترین مدارس آن ابتدا باید آن ها را به طور کامل بشناسید. مشاوران آیدانیتو می توانند شما را به شناخت کامل این مدارس برسانند. پس با آن ها تماس بگیرید.
به دانش آموزان عزیز توصیه میکنیم برای موفقیت در نتایج آزمون نمونه دولتی ، در برنامه ریزی های خود از نمونه سؤالات نمونه دولتی نهم به دهم استفاده کنید برای دریافت نمونه سؤالات نمونه دولتی نهم به دهم 98 کلیک کنید.

 اگر سوالی در رابطه با اعلام نتایج نمونه دولتی استان گیلان ذهن شما را به خود مشغول کرده است می توانید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *