آیدانیتو > کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع
کارشناسی بدون کنکور آزاد

کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

دانشگاه آزاد با پذیرش ساده تر از دانشگاه های دولتی و سراسری و اعتبار مدرک فارغ التحصیلی آن به دانشگاه پر متقاضی تبدیل شده است، دانشگاه آزاد در حال حاضر بیش از 95 درصد رشته های دانشگاه را بدون آزمون ارائه می کند و این امر تعداد پشت کنکوری ها را به تعداد قابل توجهی کم کرده است اگر چه دانشگاه آزاد تنها دانشگاه ارائه کننده رشته های بدون کنکور نیست اما با توجه به تعداد پذیرش نسبتاً بالا این دانشگاه انتخاب می شود.
یکی از رشته هایی که با ارائه شدن آن تعداد ثبت نام کنندگان این دانشگاه را افزایش داد. رشته صنایع است، مهندسی صنایع این روزها از رشته های پرطرفدار به حساب می آید. بنابراین همراه ما باشید تا با جزئیات کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع آشنا شوید.

شرایط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

از مهم ترین شروط ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع مربوط به مدارک مورد نیاز داوطلبان است، داوطلبان باید از مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی برخوردارباشند، داوطلبانی که دیپلم و مدرک پیش دانشگاهی خود را دریافت کرده اند می توانند در مقاطع کارشناسی پیوسته بدون کنکور شرکت کنید.
اما توجه کنید دانشگاه آزاد مقطع کارشناسی را به دو صورت ارائه می کند، کارشناسی پیوسته صنایع و کارشناسی ناپیوسته صنایع، مدارک اعلام شده مربوط به داوطلبانی است که قصد دارند در کارشناسی پیوسته ادامه تحصیل دهند اما داوطلبان کارشناسی ناپیوسته باید با داشتن مدرک کاردانی پیوسته و یا ناپیوسته و یا کاردانی دانشگاه علمی کاربردی در این مرحله شرکت کنند.
در ضمن داشتن کارت پایان خدمت، معافیت دائم و یا تحصیلی از ضرورت های ادامه تحصیل برای داوطلبان مرد است.
دیپلمه های فنی و حرفه ای و کاردانش و نظری که مدرک پیش دانشگاهی ندارند مجاز به ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع نیستند.
پرستاری بدون کنکور یکی از رشته هایی است که شما میتوانید بدون طی کردن مراحل طاقت فرسای کنکور وارد دانشگاه شوید و در این زمینه تحصیل کنید.

زمان ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع در مرداد و آذر است داوطلبانی که در مرداد ماه ثبت نام و انتخاب رشته کردند ورودی مهر و داوطلبانی که در آذر ثبت نام کردند ورودی بهمن خواهند بود، اگر از ثبت نام مرداد ماه جا مانده اید می توانید نیم سال دوم سال وارد دانشگاه شوید.

نحوه ثبت نام کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع

دفترچه راهنمای ثبت نام کارشناسی پیوسته و ناپیوسته که در وب سایت دانشگاه آزاد قرار می گیرد به صورت مجزا ارائه می شود اما نحوه ی ثبت نام هر دو در یک صورت است، ابتدا کارت اعتباری برای ثبت را تهیه می کنید و بعد گزینه ثبت نام مقطع مورد نظر در azmoon.org را انتخاب و ثبت نام و انتخاب رشته خود را تکمیل می کنید.
در انتخاب رشته مجاز به وراد کردن بیست کد رشته هستید که توصیه می کنیم آن ها را بر اساس اولویت بندی های درست وارد کنید. در اولیت بندی کد رشته ها به سطح علمی دانشگاه، مسیر رفت و آمد و… توجه می شود. با توجه به این که صنایع از بازار کار نسبتاً خوبی برخوردار است انتخاب رشته صنایع، به علاقه مندان این رشته پیشنهاد می شود.
پیشنهاد می کنیم بعد از مطالعه مقاله کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع مقاله نتایج کارشناسی بدون کنکور آزاد را مطالعه کنید.
اگر سؤالی در خصوص کارشناسی بدون کنکور آزاد صنایع و سایر مباحث درسی دارید با مشاوران آیدانیتو تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *